globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 750 startování
22.12.2009 v 13:27
Včera jsem zkoušel dát do VFRy baterku, abych ji protočil a tím i tu baterku dobil. Startér se sice točil, ale motor chytit nechtěl. Zkoušel jsem to ještě několikrát, ale marně, pak už jsem nechtěl baterku trápit a odpojil jsem ji. Dnes jsem dal na radu kámoše a baterku dal na chvíli na nabíječku, pak ji dal do mašiny, ale zase nic. tak jsem dal baterku znova na nabíječku na trochu dýl, pak ji dal do mašiny, otočil klíčkem, zmáčknul starter a ozvala se ráno z výfuku... vůbec nevím jak je to možný a co to mohlo být za ránu? pak mašina chytla, nechal jsem ji chvíli běžet na sytič, pak jsem sytič stáhnul a nechal motor zahřát(zkoušel jsem, jestli jde motor za plynem a šel), po zahřátí jsem zkoušel znova jestli jde motor za plynem, ale jakoby se dusil, nechtěl jít vytočit-kohout jsem zkoušel zapnout jak do normálního režimu, tak do rezervy a stejně to nechtělo jít vytočit. Je možný, že jak jsem naimpregnoval ten vzducháč, tak že jsem toho tam nastříkal moc a nasávalo si to tak málo vzduchu? Jinak si to nedokážu vysvětlit, proč to nešlo vytočit... Před odstavením jsem nechal motor běžet se zavřeným kohoutem, aby se dostal všechen benál z karbce pryč, tak je taky možný, že jak jsem ji ted několikrát neúspěšně zkoušel natočit, tak že jsem ji ulil a na zavřenej plyn si vrněla normoš a při přidání se dusila?

VFR 750 startování

22.12.2009 v 13:47 | Nahoru | #1
Co vás k to mu trápení motorky vede? .Na zimu vyndám baterku a hotovo,na jaře ji nabiju motorku vrknu trvá ji to dýl to jasný nechám pořadně dlouho vrčet a pak ji pomaličku nějakej ten kilák rozjíždím a pohoda

VFR 750 startování

22.12.2009 v 13:56 | Nahoru | #2
No já nechtěl motorku trápit chtěl sjem jenom aby se dobila baterka, páč nemám tu inteligentní nabíječku, tak jsem to chtěl dobít přes mašinu no...

1 reakcí na tento příspěvek VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:22 | Nahoru | #3
to sou napady....
rana-nespalena směs,co se nahromadila ve vyfuku...
tohle je vcelku normalni,že motky v tehle zimě nechytaj, pač na hrotech sviček kondenzuje voda..a vubec, tohle v zimě zbytečně nedělej,baterku takhle stejně nedobiješ...

2 reakcí na tento příspěvek VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:28 | Nahoru | #4


Už jsi to nemohl vydržet, jo

Tu ránu jsem slyšel až sem a to co letělo kolem byl výfuk. Zkus to ještě jednou, pokusím se podle zvuku poznat závadu. Tak šup, lezu na terasu

Naposledy editováno 22.12.2009 14:28:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:30 | Nahoru | #5

Michal1011>

Už jsi to nemohl vydržet, jo

Tu ránu jsem slyšel až sem a to co letělo kolem byl výfuk. Zkus to ještě jednou, pokusím se podle zvuku poznat závadu. Tak šup, lezu na terasu



hopsa hejsa do Brandejsa

(reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:32 | Nahoru | #6

Axel>hopsa hejsa do Brandejsa



Už si dávám inzerát, prodám výfuk na VFRko, spadlo z nebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:34 | Nahoru | #7

Michal1011>

Už jsi to nemohl vydržet, jo

Tu ránu jsem slyšel až sem a to co letělo kolem byl výfuk. Zkus to ještě jednou, pokusím se podle zvuku poznat závadu. Tak šup, lezu na terasu



no jeden fakt je ten, že jsem to nemohl a nemůžu vydržet a druhej, že jsem vážně chtěl tu baterku dobít- asi naivně, už vím a už to neudělám, nebo vážně nechci, aby ten lauf přistál až u Tebe v Brandýsu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:38 | Nahoru | #8

Axel>to sou napady....
rana-nespalena směs,co se nahromadila ve vyfuku...
tohle je vcelku normalni,že motky v tehle zimě nechytaj, pač na hrotech sviček kondenzuje voda..a vubec, tohle v zimě zbytečně nedělej,baterku takhle stejně nedobiješ...



OK, kašlu na to, baterku dám radši jednou za čas na nabíječku na 1/10A baterky, páč nemám tu inteligentní, ale asi ji pořídím... mě spíš překvapilo, že nešla do otáček- zaolejovaný kontakty svíček, přeolejovaný vzducháč, uchlastaná...? Kašlu na to, nechám ji odpočívat a na jaře uvidím. Mám v plánu vyměnit všechny svíce za nový... Mašinu mám ve stodole, kde ta teplota kolísa s teplotou venku

(reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 14:58 | Nahoru | #9

Mara07>no jeden fakt je ten, že jsem to nemohl a nemůžu vydržet a druhej, že jsem vážně chtěl tu baterku dobít- asi naivně, už vím a už to neudělám, nebo vážně nechci, aby ten lauf přistál až u Tebe v Brandýsu



Pyčo to toho dobiješ když ji necháš pár minut běžet....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 15:01 | Nahoru | #10

Mara07>OK, kašlu na to, baterku dám radši jednou za čas na nabíječku na 1/10A baterky, páč nemám tu inteligentní, ale asi ji pořídím... mě spíš překvapilo, že nešla do otáček- zaolejovaný kontakty svíček, přeolejovaný vzducháč, uchlastaná...? Kašlu na to, nechám ji odpočívat a na jaře uvidím. Mám v plánu vyměnit všechny svíce za nový... Mašinu mám ve stodole, kde ta teplota kolísa s teplotou venku



Jestli je to karbec a máš ji při skorovenkovní teplotě a dlouho neběžela a je studená jako psí čumák, tak se s tebou minimálně deset minut bavit nebude než si srovná hladiny v karbcích a prohřeje je na provozní teplotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 15:17 | Nahoru | #11

Cooker>Jestli je to karbec a máš ji při skorovenkovní teplotě a dlouho neběžela a je studená jako psí čumák, tak se s tebou minimálně deset minut bavit nebude než si srovná hladiny v karbcích a prohřeje je na provozní teplotu.



jj, je to karbec. Já ji nechal běžet cca 10-15 minut, pak jsem to zdechnul a zkusil znova natočit a v poho do toček jsem ji už pak netejral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 15:22 | Nahoru | #12

Mara07>jj, je to karbec. Já ji nechal běžet cca 10-15 minut, pak jsem to zdechnul a zkusil znova natočit a v poho do toček jsem ji už pak netejral



tak tohle jsem letos na jaře udělal milluně... v zimě jsem "si ji chtěl poslechnout", někdy v únoru - chytla na škrtnutí (předtim od října neběžela) a běžela krásně, nechal jsem ji zahřát až seply větráky a pak jsem ji vypnul. V březnu jsem přišel, po velkém přemlouvání chytla na jeden a šíleně střílela do výfuku, měl jsem ji na stojanu pod kyvku a normálně jsem se bál že spadne tak jsem ji vypnul, a zkusil nastartovat znova... ani boha. Stálo mě to sadu svíček od tý doby se řídím pravidlem "když nikam nejedu, tak nestartuju"

(reakce na) VFR 750 startování

22.12.2009 v 17:03 | Nahoru | #13

FiZzeR>tak tohle jsem letos na jaře udělal milluně... v zimě jsem "si ji chtěl poslechnout", někdy v únoru - chytla na škrtnutí (předtim od října neběžela) a běžela krásně, nechal jsem ji zahřát až seply větráky a pak jsem ji vypnul. V březnu jsem přišel, po velkém přemlouvání chytla na jeden a šíleně střílela do výfuku, měl jsem ji na stojanu pod kyvku a normálně jsem se bál že spadne tak jsem ji vypnul, a zkusil nastartovat znova... ani boha. Stálo mě to sadu svíček od tý doby se řídím pravidlem "když nikam nejedu, tak nestartuju"



mám uplně stejnou zkušenost...

VFR 750 startování

22.12.2009 v 18:21 | Nahoru | #14
To jsou problémy, já byl VFR naposledy projet před dvěma týdny a počítám, že na Štědrý den to taky půjde, když hlásí 10 stupňů

Jinak VFR v zimě zbytečně netrap pokud nikam nejedeš, protože má dost háklivou volnoběžku startéru (sranda za 5tis), která i bez trápení odchází už kolem 50tis km..

VFR 750 startování

22.12.2009 v 18:46 | Nahoru | #15
No nevím jestli tímdle dobiješ baterku, ale určitě si dobiješ motorku

VFR 750 startování

23.12.2009 v 00:05 | Nahoru | #16
Taky mě chytaly takové nápady se ZXRem, ale naštěstí sem odolal odpojil baterku a musím vydržet do jara

VFR 750 startování

23.12.2009 v 00:27 | Nahoru | #17
Ja radsi vyndal baterku a prestehoval ji z garaze do obytny casti domu... Aspon si ji takhle "nedobiju"...

VFR 750 startování

16.2.2010 v 21:38 | Nahoru | #18
To Mara07: Tu baterku nech DOBŘE dobít, motor ( i když se to nezdá), nemá dostatečné otáčky a dochází k nepřesným zápalům. Bouchání do výfuku svědčí o dvou věcech - 1. slabá baterie ( pro šťouraly akumulátor), - 2. svíčky mají dost, buď jsi je uchlastal nebo mají přes 12.000km, někdy stačí míň, zaleží na stavu motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist