1 reakcí na tento příspěvek uprava horneta na stuntriding
1 reakcí na tento příspěvek uprava horneta na stuntriding
1 reakcí na tento příspěvek uprava horneta na stuntriding
3 reakcí na tento příspěvek uprava horneta na stuntriding
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
Seikos>na dobrou otázku samá přitroublá odpověď. Je vidět že tu je dost bezmozků
Neurážej když víš taky hovno, tak se hoď do klidu chytrolíne.
Dostal kontakt na Rutana, kterej je toto machr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
Michal1011>Neurážej když víš taky hovno, tak se hoď do klidu chytrolíne.
Dostal kontakt na Rutana, kterej je toto machr.
no, hlavne ze ty vis asi 2 hovna. A mozna ze jsi sezral i Salamounovo hovno. Jojo, jsi lepsi. Bez si hrat s autickama
2 reakcí na tento příspěvek uprava horneta na stuntriding
krom toho ze ju nebudes moct mit nastartovanou na stojanu...
Naposledy editováno 21.12.2009 12:02:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
racek>nevim jak si pomuzes odstranenim cidla neutralu, to tam misto neho nacpes sroub? nebo co?
krom toho ze ju nebudes moct mit nastartovanou na stojanu...
Jak spolu souvissí čidlo neutrálu a možnost mít motorku nastartovanou na stojanu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
Stráťa>Jak spolu souvissí čidlo neutrálu a možnost mít motorku nastartovanou na stojanu?
Možná tak,že pokud má to čidlo nefunkční,nenastartuje motorku na stojánku,jinak taky nevidím žádnou souvislost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
Svobodak.T>racek> na stojanku to prece bude normalne bezet to cidlo je jen aby se mi rozsvitila kontrolka.
když myslíš Já vím že nebude, bude si myslet že je tam kvalt, na stojanu to ani nenastartujes. Jedine ze bys ojebal čidlo na spojce.
Ale pořád jsi neřekl co tím získáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
racek>když myslíš Já vím že nebude, bude si myslet že je tam kvalt, na stojanu to ani nenastartujes. Jedine ze bys ojebal čidlo na spojce.
Ale pořád jsi neřekl co tím získáš.
Jo jo přesně tak, nenastartuješ,měl jsem s tím problémy jak u Aprilky, tak u Bandita...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
racek>Venca00> já právě u toho Horneta :\ musel jsem tam měnit čidlo. Když byl studenej tak v pohodě a jak se pomalu zahrival zacal problikavat N a pozdechavat motka a jak se zahral uz se ani nerosvitil.
Měl jsem na chlup přesně to samý,když byla studená všechn v pořádku,jak se zahřívala začaly problémy a po jízdě už se na mě N vubec neorzsvítilo,akorát že čidlo jsem nevyměnoval,stačilo přepájet jeden drátek,kterej byl na hovno a všechno je ok (už nevím kdo mi to tady na m.cz poradil,ale díky mu!)
2 reakcí na tento příspěvek uprava horneta na stuntriding
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
mischa638>Taky nevím co tím chce získat, když odstraní čidlo neutralu. Bez toho prostě nastartovat na stojánku nepude(samozřejmě pokud nebude vymáčklá spojka). Samozřejmě, že to de obejít, ale tím se spíš nadělá víc možných zdrojů následujících poruch
Nenastartuje ani když zmáčkne spojku
nicméně za tu dobu, co jezdím jsem měl čidlo vždy normálně připojené a nevím proč bych ho měl odpojovat. Je to použitelné možná tak na jeden trik..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
Svobodak.T> no vidíš, žeš na to přišel Pokud je to karburátová motorka, tak tam té elektriky zase tak moc není
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava horneta na stuntriding
mischa638>Venca00> pokud odpojí čidlo neutrálu, motorka si bude myslet že má zařazený kvalt, takže na stojánku nenastartuje, ale zmáčkne spojku tak to startovat bude, akorát že hned chcípne když ji pustí a nezaklopí stojan. Na tomhle principu přece funguje blokovací okruh(zjednodušeně řečeno).Jinak každý výrobce to řeší trochu jinak. Třeba u kawy(aspoň u starších modelů to tak je)de blokovací okruh ještě přes usměrňovací diody v pojistkové skříňce. Mě se jedna dioda prorazila, zrovna ta od čidla neutrálu, takže to vylo jako bych to čidlo odpojil. Než sem to zpravil tak sem odšrouboval spínač na spojce a nechal ho viset na kebolu, schovaný v kapotáži, takže to pro blokovací okruh bylo jako bych měl pořád vymáčklou spojku a tudíž sem mohl startovat i na stojánku s odpojeným čidlem neutrálu.
Svobodak.T> no vidíš, žeš na to přišel Pokud je to karburátová motorka, tak tam té elektriky zase tak moc není
MOžná máš pravdu,ale já soudím z vlastní zkušenosti,Jak na Arpilce,tak Teď u Suzuki nešlo nastartovat ani se zmáčklou spojkou...prostě když nešlo čidlo tak bez toho abys nestál na stojánku nenastartuješ...