globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák versus výfuková přívěra.
18.12.2009 v 20:55
už jste někdo na CBR1000RR 04-07 řešil tento problém, hledám řešení zachování přívěry a montáže bezpřepážkového výfuku aniž by došlo k nezvratným změnán ohledně vrácení originálu na své místo

Laďák versus výfuková přívěra.

18.12.2009 v 21:08 | Nahoru | #1
Tak ted nejak nechapu dotaz? Pokud ti jde o to, ze chces dat ladak, tak odmontujes origo koncovku, odpojis lanko od toho serva nebo vyndas servo cele(bude ti svitit chyba na palubce-da se osadit odpor a chyba zhasne) a osadis ladak.

Laďák versus výfuková přívěra.

18.12.2009 v 23:00 | Nahoru | #2
tohle je u této 1000RR problém. Přívěra je součástí origo koncovky, takže pokud ji budeš chtít přendat na jinou, tak ji musíš jedině uříznout a navařit na tu novou.

Ale proč se babrat s přívěrou? Já mám 06, dávál jsem otevřenou koncovku CREPTUS. Odpojil jsem lanka od serva a přívěru sundal s origo koncovkou. Když odpojíš jen lanka a servmotůrek necháš normálka připojený, ať si běhá naprázdno, tak tím předejdeš tomu rozsvětcování kontrolky s chybou. No, a pak je třeba dát KN filtr a je poprdeli

Já to takhle mám, nikde žádná výkonová díra - naopak, jede to mnohem líp než s origo koncovkou. A když budu chtít dát origo koncovku s přívěrou zpět (ale to už asi nikdo nikdy stejně neudělá), tak to jenom všechno namontuješ zpátky a je to

Naposledy editováno 18.12.2009 23:08:02

Laďák versus výfuková přívěra.

18.12.2009 v 23:08 | Nahoru | #3
Dával jsem na tenhle model letos Yoshimuru,odmontoval jsem původní lauf i s přívěrou, odpojil lanka a úplně v pohodě vůbec nic mi nesvítí a můžu to kdykoliv vrátit zpátky.

Laďák versus výfuková přívěra.

19.12.2009 v 01:19 | Nahoru | #4
jsem na tom stejně.Mám 1000rr 04 s Akrapovičem a mezisvodem .. odpojená lanka od přívěry.. a protože mě zajímal rozdíl,tak jsem zakoupil za supr peníz originál s přívěrou a lankama a těším se na léto až vyzkouším rozdíl

hlavně mi žere o 3 litry víc než sem zvyklej

1 reakcí na tento příspěvek Laďák versus výfuková přívěra.

19.12.2009 v 11:36 | Nahoru | #5
co jsem kde sledoval, tak všude strašej, že příjdeš o spodek a pak se to nahoře může zbláznit
- 3 litry navíc to asi nebude problém v té přívěře to se mi zdá dost
- vcelku mi nejde ani o výkon jako o zvuk a proto bych chtěl spíéš zavhovat přívěru aby bylo zachováno fabrické nastavení

(reakce na) Laďák versus výfuková přívěra.

19.12.2009 v 11:38 | Nahoru | #6
RIKORR> 900rr 96 nešla pře 7 litrů.. to bych musel ulejvat.. a 1000rr mi bere 10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist