globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT125R
18.12.2009 v 01:21
Nazdar chlapi (popř. dámy). Rád bych si koupil tudle motky (Hyosung GT125R).(sry ale ve výběru nníe). a nikdo mě nepřemluví.. jak čtu forum tak neni asi moc oblibena.. ale sem dlouhej no.. bude mi 16.. takže na mě platí A1 čili nesmím přesáhnout 11KW tovární má mám pocit 10.6kW rád bych koupil k tomu aji toto: Dynamic pro single exhaust muffler can
ale nvm jestli to přidá na výkonu nebo ne.. a zároveň se vás ptám jak by šlo z toho vycucat co nejvíc.. (abych nevalil furt v červenejch na 130, at se s tim da nějakou dobu jet po dálnici) samozřejmě asi aby taky motka nějakej ten pátek přežila žejo. pokud jsou zde ještě nějaké limity k 16tnáctému věku tak mě prosim informujte ať su ready.. a nejsou nějaký novinky v topspeedu gt125r 09ky?

Tedkom trochu mimo téma..
Co se týče zkušenosti tak se chcu zeptat jaký to je jezdit na motce ve srovnání s tím honda trenažerem.. jel sem na tom a uplně paráda.. akorát sem se nemoh nakláněť.. že.. (škoda že stojí 35k. jinak už bych ho měl doma)

A prosim nevymlouvejte mi ji.. při mých 190cm to asi bude dost hukot..


Naposledy editováno 18.12.2009 18:30:39

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 15:27 | Nahoru | #91
Vejmi-600ccm.cz> 100%

Hyosung GT125R

19.12.2009 v 15:40 | Nahoru | #92
jak tak vidim jak se tady hádáte furt. tak bych to zkončil. beru 4T BEZ TUNĚNÍ. to už je mi jasný.. a ted se jenom budu rozhodovat mezi YZF-R a GT. v týdnu si asi skočím do yamahy okoštvat YZF no a pak se uvidí.. esi se na ňu vlezu tak asi YZF. esi to bude trochu problém tak du na GT. tak, myslím si že tedkom to je jasně řečeno šechno..

Má ještě někdo v něčem problém?

Hyosung GT125R

19.12.2009 v 15:46 | Nahoru | #93
vlezeš se na ní v pohodě, i já se svými 187cm se na malý cébro poskládám v cajku.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

19.12.2009 v 16:07 | Nahoru | #94
jestli máš prachy kup YZF

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 16:13 | Nahoru | #95

Whistler>jestli máš prachy kup YZF


1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

19.12.2009 v 16:20 | Nahoru | #96
YZF je nejvyšší sport. Při tvejch 190 cm na tom nebudeš vypadat jak vosa na bonboně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 16:56 | Nahoru | #97

Deagle>YZF je nejvyšší sport. Při tvejch 190 cm na tom nebudeš vypadat jak vosa na bonboně



No, já bych řek, že na tom bude vypadat jako kluk s 175 na cebru

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #98

Mr.FiFI>No, já bych řek, že na tom bude vypadat jako kluk s 175 na cebru



a ja si to nemyslim ja mam 174 a maly cebro je mi dost maly.. ale i tak se na tom clovek vyradi dost a dost ... ale kamos je o hlavu vyssi, odhadem tak tech 190cm, ma YZF-R125 a blbe na tom rozhodne nevypada, je mu ta motorka tak akorat.. ja na YZF dosahnu jen spickama..

a k debate 2T vs 4T.... to vas to furt bavi?? jednak se to nikdy nevyresi, pro nekoho je lepsi 2T (vyssi vykon) pro nekoho je lepsi 4T (levnejsi provoz, nizsi spotreba)... a vubec, doporucovat tady borcovi dvoutakt ze ho to vic nauci pro dalsi roky na motorce, kdyz sam ma jasno ze je to jen na 2 roky nez bude mit papiry na auto a pak preseda do plechovky. to je tak trochu zbytecna vec, ne??

Hyosung GT125R

19.12.2009 v 22:17 | Nahoru | #99
souhlasim ze hyosung urcite ne sice pekna ale na hovno taky te chapu ze se 190 cm mas malej vyber mel sem ten samej problem (jezdim na dandyne coz neni taky to pravy vorechovi ale jede to ) a dlale souhlasim ze je blbost zvysovat vykon u dvaci nejdriv je potreba to dostat do ruky a ver ze za zkusenyho pilota se muzou povazovat chlapi co jezdej na poradnejch masinach treba i par desitek let a zaklad je pravidlo mit mozek v hlave a ne na silnici a pak bych se priklonil k nazoru ze urco je vhodna volba honda veradero nebo yamaha xt 125 ale 130 bych u xt jako nejvyssi rychlost nespecifikoval pac jim hrozne premerujou tachometry (levnej,digitalni - na hovno)jinak hodne najezdenejch kilaku bez nehod

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

19.12.2009 v 22:59 | Nahoru | #100
2-stroke RULEZZ

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 23:04 | Nahoru | #101
JARYN82> 2 stroke RULEZZZ

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

20.12.2009 v 00:06 | Nahoru | #102
tak spor 2T 4T bych přirovnal ATI vs NVIDIA.. to se prostě nikdy vyřešit nemůže

(až na to že tedkom asi vede ATI, ale to je detail)

a asi ste mě překecali na yzetefko ale ještě to okoštuju v shopu.. jaký to bude

Naposledy editováno 20.12.2009 00:06:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 00:15 | Nahoru | #103
Michga> to je dost blbý přirovnání, protože oboje jsou výborný... Spíš bych to viděl na přirovnání diesel vs. benzín

(reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 00:43 | Nahoru | #104

Riddick>Michga> to je dost blbý přirovnání, protože oboje jsou výborný... Spíš bych to viděl na přirovnání diesel vs. benzín



a nebo vepřový vs. hovězí, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

20.12.2009 v 01:16 | Nahoru | #105
btw, gratuluju pánové.. dokázaly ste na blbý téma udělat tolik příspěvkůů že tedka je mezi top

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

20.12.2009 v 01:16 | Nahoru | #106
jo btw, kolik toči YZF při 90ti na 6t. stupni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 01:35 | Nahoru | #107

Michga>btw, gratuluju pánové.. dokázaly ste na blbý téma udělat tolik příspěvkůů že tedka je mezi top



to je klasicka vec tady na foru.. vzdycky je u tech nejblbejsich temat hodne prispevku

Hyosung GT125R

20.12.2009 v 02:22 | Nahoru | #108
Nějak se přez tu zimu musíme zabavit

(reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 08:48 | Nahoru | #109

Cosmogagy>to je klasicka vec tady na foru.. vzdycky je u tech nejblbejsich temat hodne prispevku


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 09:45 | Nahoru | #110

Michga>jo btw, kolik toči YZF při 90ti na 6t. stupni?



sjeď si na tom, tohle vůbec neřeš, stejně místo šestky budeš furt mít roztočenou pětku kdybych měl mít zase 4T 125 tak bych si užíval tu spotřebu 3L a lítal bych furt a všude na max

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 10:07 | Nahoru | #111
Whistler> To by ti ten motor poděkoval

(reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 10:40 | Nahoru | #112
John_cox> u 4T bych byl v klidu

Hyosung GT125R

20.12.2009 v 11:37 | Nahoru | #113
presně tak . Pořád ji držím mezi 8-10 tis. a ještě žádnej problém . Ty motory jsou na to stavěný.

(reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 13:27 | Nahoru | #114
fcvjihlava> 2 roky ježděný ale lepší jak nový to ti řekne každej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 15:30 | Nahoru | #115

John_cox>Whistler> To by ti ten motor poděkoval



a proč? CBR125 2004 nebude ještě tak vylítaný aby se motor vysypal, při kvalitním oleji ktereje beru jako samozřejmost bych neviděl problém

trochu něco jiného je nějaká šestka z roku 96 co už má najeto třeba 70tis a točíš jí běžně kolem dvanácti tam už bych jisté obavy měl, ale spousta lidí na takovejhle strojích jezdí bez problému

můj SRAD je rok 98, odhaduju najeto 40-50tis a motor běhá parádně,ta motorka se pořádně chytá nad 10tis RPM a běžně točíš kolem jedenácti-dvanácti

ty motory jsou na to stavěný a jsou z kvalitních materiálů, něco jinýho je když si koupíš Yuki, nebo nějakou alternativní čínu a budeš jezdit ve druhý třetině otáčkovýho pásma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 17:35 | Nahoru | #116
Já to bral doslovně "na max" Jinak je jasné, že rozumě to tahat někde na začátku červeného pole by mělo jít, ale jet po dálnici 30km na konci červeného pole by byla vražda Toť jest můj názor, ale opravte mě pokud se mýlím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 19:12 | Nahoru | #117
John_cox> jasný jasný

jinak máš pěkný DT, ty motárdový kola jsou fakt libůstka

(reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 19:15 | Nahoru | #118
Cooker> A dobrý polepy přidaj až 10 koníků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

20.12.2009 v 19:25 | Nahoru | #119
Whistler> Dík, jezdilo se na tom parádně, ale šla do světa Teď je v garáži KTM EXC 300 ale ještě jsem ho nehodil do profilu... A nechápal jsem co na tom může být tak ostrého do té doby než jsem to koupil a pojezdil v terénu Zatím mi dává krutě "vyžrat" co jsem si nadrobil

3 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

20.12.2009 v 19:25 | Nahoru | #120
Jedno zajimave video - zas tak blbe to asi nejede..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Hyosung GT 125 Comet dolezel 1 21.9.2023 v 19:58 ja1
Chcipe za studena Hyosung GT 125 Comet hranolky 1 13.9.2021 v 20:25 udinar
Rychlost Hyosung GT 125 Comet hranolky 12 6.9.2021 v 20:03 kerut
Vysoký volnoběh Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 0 30.4.2021 v 08:46 AvangerCZ1
Motorka nedrží volnoběh, pomalu pad... Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 9 10.9.2020 v 08:21 AvangerCZ1


TOPlist