globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT125R
18.12.2009 v 01:21
Nazdar chlapi (popř. dámy). Rád bych si koupil tudle motky (Hyosung GT125R).(sry ale ve výběru nníe). a nikdo mě nepřemluví.. jak čtu forum tak neni asi moc oblibena.. ale sem dlouhej no.. bude mi 16.. takže na mě platí A1 čili nesmím přesáhnout 11KW tovární má mám pocit 10.6kW rád bych koupil k tomu aji toto: Dynamic pro single exhaust muffler can
ale nvm jestli to přidá na výkonu nebo ne.. a zároveň se vás ptám jak by šlo z toho vycucat co nejvíc.. (abych nevalil furt v červenejch na 130, at se s tim da nějakou dobu jet po dálnici) samozřejmě asi aby taky motka nějakej ten pátek přežila žejo. pokud jsou zde ještě nějaké limity k 16tnáctému věku tak mě prosim informujte ať su ready.. a nejsou nějaký novinky v topspeedu gt125r 09ky?

Tedkom trochu mimo téma..
Co se týče zkušenosti tak se chcu zeptat jaký to je jezdit na motce ve srovnání s tím honda trenažerem.. jel sem na tom a uplně paráda.. akorát sem se nemoh nakláněť.. že.. (škoda že stojí 35k. jinak už bych ho měl doma)

A prosim nevymlouvejte mi ji.. při mých 190cm to asi bude dost hukot..


Naposledy editováno 18.12.2009 18:30:39

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 09:57 | Nahoru | #31

Cooker>Nemyslel jsi TURBO ONANÁTOR ????



myslel sem tohle
kdyz das 4 za sebe, tak nejen ze ti klesne spotreba prumerne o 3L ale budes mit pomalu o 40hp navic (1turbonator=10hp)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 10:06 | Nahoru | #32
Jureboos> nedušoval ses minule jak by sis radši koupil novou čínu za 22k než olítanou dvácu, kteá by se válela po příkopech a teď zase radíš přesný opak

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 10:06 | Nahoru | #33
jakej je rozdil mezi trenazerem a realitou?? kdyz spadnes v realu, tak to boli.. hodne boli... a nekdy nemusis ani spadnout, aby to bolelo... chlapce... fyziku neochcijes jako na trenazeru

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 10:50 | Nahoru | #34
Vubec bych se Hyosung jako značky nebal ona značka nema z čínou nic společného kup si ho a zajed s ním do RP tunig na moravu a nechej si udelat vyfuk a budeš spokojeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 13:15 | Nahoru | #35
Cooker> já ti řeknu proč.. když třeba chcu valit po dálnici a nechcu brzdit.. tak valim 130.
a jet tak 2h v červenejch tak to uvařím.. proto.. a na šestikilo ještě nemůžu

Jureboos> no endura zas moc nemusim.. to já jenom SS

Naposledy editováno 18.12.2009 13:19:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 13:45 | Nahoru | #36

Michga>Cooker> já ti řeknu proč.. když třeba chcu valit po dálnici a nechcu brzdit.. tak valim 130.
a jet tak 2h v červenejch tak to uvařím.. proto.. a na šestikilo ještě nemůžu

Jureboos> no endura zas moc nemusim.. to já jenom SS



A proč chceš proboha jezdit po dálnici???.... Se jí radši vyhni, pojedeš místo dvou hodin tři, ale aspoň se něco naučíš a podíváš kolem...to že budeš lítat se 125kou na fullgas po dálnici ti je úplně k hovnu. Navíc těch 130 ti to na dálnici pojede maximálně tak z kopce a na rovince, do táhlých stoupání už to tak veselý nebude...se 125kou je to na dálnici pěkně o hubu, už jsem tam pár takových adeptů potkal (pokaždé jeli 90 schovaní za kamionem...super bezpečný místo) a být jejich fotrem, tak je zmlátím, že tam vůbec lezou.

Moje doporučení: Nauč se nejdřív motorku ovládat bezpečně do 100ky mimo dálnice (to že to umí jet 130 je už vedlejší a jenom k dobru) a pak vymýšlej nějaký chujoviny s ježděním po dálnici (na to si počkej do 18ti na silnější stroj)

Jo a urazit se sice můžeš a myslet si o mě co jsem za blbce, tak to taky, ale věř mi, že vím o čem mluvím.

Hodně šťastných KM

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 13:55 | Nahoru | #37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:16 | Nahoru | #38
Cooker> asi máš recht.. sem na tom v životě nejel tak ani nevim co bude ve stovce..
jo a btw, v 18ti du n a auto.. to je jenom přechodný dopravní vozítko :D

Naposledy editováno 18.12.2009 14:17:15

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:20 | Nahoru | #39
z 4T zadny kone za rozumny penize nevyzenes... bud chces jezdit za levno a pomalu tak si koupis 4T a kdyz ti nevadi dat 2x tolik za beno, ale ta to se poradne projet, tak si koupis 2T. ze SS bych to videl treba na novou RS 125, na tu kdyz se da ladak, primej filtr, mozna lesteny kanaly a naky saci klapky tak uz umi jet hezky

Naposledy editováno 18.12.2009 14:20:53

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:22 | Nahoru | #40
a i vypada lip nez Hyoskunk, kterej mi nejvic pripomina vokopirovanou MV Agustu F4 to RSka ma aspon svuj styl

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:28 | Nahoru | #41

Uvalak>z 4T zadny kone za rozumny penize nevyzenes... bud chces jezdit za levno a pomalu tak si koupis 4T a kdyz ti nevadi dat 2x tolik za beno, ale ta to se poradne projet, tak si koupis 2T. ze SS bych to videl treba na novou RS 125, na tu kdyz se da ladak, primej filtr, mozna lesteny kanaly a naky saci klapky tak uz umi jet hezky



Mám pocit, že ještě ten benál na tom 2T bude z těch nákladů na provoz to nejlevnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:30 | Nahoru | #42

Michga>Cooker> asi máš recht.. sem na tom v životě nejel tak ani nevim co bude ve stovce..
jo a btw, v 18ti du n a auto.. to je jenom přechodný dopravní vozítko :D



...motorka není o tom lítat po dálnici....

2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:31 | Nahoru | #43
kup tu 125 a hod tam motor z 250,myslim že je to v úchytech stejný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:32 | Nahoru | #44
Cooker>ale zas 2T nechcu. zaprvý ten zvuk je katastrofa. 4T taky ale už je to trochu lepší..
a za 2. se mě nechce míchat směs benzin+olej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:39 | Nahoru | #45
DawidER5> sry ale to je totální blbost. v16ti nepojedu na 250 ne?

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:42 | Nahoru | #46

Michga>Cooker>ale zas 2T nechcu. zaprvý ten zvuk je katastrofa. 4T taky ale už je to trochu lepší..
a za 2. se mě nechce míchat směs benzin+olej

...olej si to micha samo,jen za cca kazdejch 800km ho dolejes(lepsi nez jeste blikaa) a valis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:45 | Nahoru | #47

Michga>Cooker>ale zas 2T nechcu. zaprvý ten zvuk je katastrofa. 4T taky ale už je to trochu lepší..
a za 2. se mě nechce míchat směs benzin+olej



Na zvuk to nejezdí

Ty jsi kurva už z té nové zhýčkané generace co hovno pamatuje. Zvuk dvoutaktu je něco nádhernýho a nalít do nádrže olej když tankuješ taky není zase až takovej problém
Ale je pravda, že abys mohl dobře ovládat 2T tak nesmíš mít v rukách od přírody nasraný a musíš mít cit pro motor...4T zvládne každej buran

Naposledy editováno 18.12.2009 14:46:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:45 | Nahoru | #48
Cooker> tak sry že sem se narodil tak pozdě

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:52 | Nahoru | #49

Michga>Cooker> tak sry že sem se narodil tak pozdě



Já se zas narodil pozdě proti jiným...a nezažil jsem zase jiný krásný věci na který jen slintám a koukám jako jen na veterány....

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:55 | Nahoru | #50
neřeš voloviny a kup něco normálního a né čínu... Ojetých značkových motorek je tu v bazaru milion. Takový debiloviny řeš až s velkou motorkou, stejně to máš na chvíli. Dej na mě!!!

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:57 | Nahoru | #51

Riddick>neřeš voloviny a kup něco normálního a né čínu... Ojetých značkových motorek je tu v bazaru milion. Takový debiloviny řeš až s velkou motorkou, stejně to máš na chvíli. Dej na mě!!!



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 14:57 | Nahoru | #52

Michga>DawidER5> sry ale to je totální blbost. v16ti nepojedu na 250 ne?



totální blbost je to co vymejšlíš kámo tahat z čínskýho hydroskunka koně

je to 4t, navíc čínskej sráč nevalný úrovně, krásným výfukem za lidových 5400,- vyvoláš tak možná lepš zvuk, to je celý kup si nějakej 2T se 17kw, třeba NSR, RS125, Mito, TZR...nebo pokud se bojíš servisu tak nějakej jinej 4T, ale né čínu -> CBR125, YZF125R...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 15:08 | Nahoru | #53
Whistler> tady asi někdo nechápe.. říkám že mi je 16.. a hned v prvním článku sem mám pocit psal že max 11kW.

hele asik bych to uzavřel.. názory mám z obou stran tak ted už jenom popřemejšlím.. thx všem

Naposledy editováno 18.12.2009 15:09:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 16:24 | Nahoru | #54
Whistler> tak když už jseš tak chtrej jen ti doplnim informaci, že hyosung není číský, ale Korejský výrobek, neříkám, že jsou to nejaký extra střely ale Yamahu XTr 125 jsem vyklepl na rovince a v zatáčkách taky ale ty zatáčky nejsou jen o motorce. A když už píšeš o CBR 125 tak bud jsi nečetl to co autor ptal nebo jsi nikdy nesedel na CBR125 je to jen o něco menší než horský kolo. Když už chceš kritizovat tak si najdi nejaký fakta

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 16:53 | Nahoru | #55

Michga>Whistler> tady asi někdo nechápe.. říkám že mi je 16.. a hned v prvním článku sem mám pocit psal že max 11kW.

hele asik bych to uzavřel.. názory mám z obou stran tak ted už jenom popřemejšlím.. thx všem

tak co je v papirech je jedna vec a co je na motoru je vec druha muj Gas ma v TP taky 6kW a v realu ma vic jak 40kW

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 16:59 | Nahoru | #56
Michga> Oháníš se tím, že tě tu nikdo nechápe, ale já nechápu tebe.
1. hrozně mě překvapuje tvá fascinace omezení výkonu na 11kW. Proč myslíš, že se kupujou 2T? Protože mají výkon vyšší jak 11kW, ale v TP máš těch 11kW
2. na výstavě jsme zkoušel taky ten trenažér, je to úplně k hovno. Jsem si říkal, jest-li se na to nemám vykašlat, když jsme se skoro pořád válel, protože tam nemáš žádné odpory nic (hodil by se force feedback), skutečnost je daleko jinde.
3. peníze co by si dal za koupi hyja, tak dej do něčeho lepšího, na tvojí výšku asi varan. Ale to skoro na každé dváce budeš vypadat jak vosa na bombónu (pánbůh zaplať za mojich 176cm) Budeš mít tu lepší servisní síť, dostupnost dílů atd. Hyja nějak nehaním, jenom jsme se s ním nikdy nesetkal v reálu a s jeho servisem/prodejnou už vůbec ne.
4. když to chceš jako nějaké vozítko do 18 na auto , tak do toho necpi už vůbec žádné peníze, mimo spotřebních věcí, samozřejmě

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

18.12.2009 v 17:05 | Nahoru | #57
Chtěl bych se zeptat autora: když se ptáš,jaké to je jezdit v reálu oproti trenažeru...to znamená,žes na motorce ani neseděl/nejel a už řešíš co si koupíš jak to hustokrutěvytuníííš? myslím,že to bereš trochu za špatný konec...prvně si udělaj autoškolu,a pak uvažuj co koupit atd....
ps: co máš proti dvoutaktům? je spousta lidí,kteří do 125-250ccm neuznávají nic jiného než 2t.
a je spousta blbců, co když slyší o 2t tak si vzpomenou akorat na fichtla...

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 17:37 | Nahoru | #58
jakmile se tohle tema resi velmi rad si prectu vsechny prispevky o pobaveni nemam starost..

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 17:45 | Nahoru | #59
hej Hyosung jsem taky chtěl , ale bohužel jsem neměl tu čest se s ním setkat.. Servisní síť je, stačí se podívat na stránky dovozvce. Ohledně motoru - je to dvoheligon..Sice korejec, ale už to že je to dvouvál zaručuje podle mého vyšší životnost...

Osobně sme s bráchou skončili u YBR 125, ale na tvých 190 cm by byla podle mého fakt nevhodná, mám něco přes 180 a jako.. no nevím.. Ale spotřeba u ybr je suporvá.. i když se to kroutí.. tak brácha jezdí za max 2,5 litru.. Pravdou je, že se to kroutit musí, neboť to prostě není dělo... Není to žádná otevřená hustkorutá dváca co jede 200 Ale je to lidové vozítko s minimální udržbou, je to spolehlivé a málo to žere. Osobně bych se 4T nebál, spíš bych se bál 2T... Valná většina dvoutaktů dvác je otevřených a vylítaných.. aspoň co jsem viděl. Spotřeba je vyšší, častější servisní intervaly (osobně si myslím). Zvuk 2T mi fakt vbec nevadí.. spíš YBR má fakt hnusný zvuk... Porstě je podle mého lepší nová nebo zánovní 4T dváca než vylítaná 2T dváca za X peněz a ještě k tomu do ní X peněz vrazíš..

Já bych se toho porstě nebál.. servisy opravdu jsou.. stačí jen hledat

2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:00 | Nahoru | #60
Taky by mě zajímalo co má každý proti 2T?!?!? Ale asi jsou to jen ti co ho nevlastnili a slyšeli o něm jen stylem "jedna bába povídala"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Hyosung GT 125 Comet dolezel 1 21.9.2023 v 19:58 ja1
Chcipe za studena Hyosung GT 125 Comet hranolky 1 13.9.2021 v 20:25 udinar
Rychlost Hyosung GT 125 Comet hranolky 12 6.9.2021 v 20:03 kerut
Vysoký volnoběh Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 0 30.4.2021 v 08:46 AvangerCZ1
Motorka nedrží volnoběh, pomalu pad... Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 9 10.9.2020 v 08:21 AvangerCZ1


TOPlist