globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leštění límců ráfků kol
 
13.12.2009 v 18:32
Může tu někdo podrobně popsat postup jak vyleštit ráfky-límce kol, včetně sundání laku, ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol

15.12.2009 v 21:48 | Nahoru | #31

Americkej>Já jsem si nechával kdysi na banďáka leštit kola v Tenaxu. Upnul do soustruhu a za 20 minut měl hotovo. Chtěli tenkrát tuším 600kč/kolo. Dneska už bych to nedělal, tehdy jsem měl takový "leštěný" období
[img]
dneska je můj ideál černá a matná k tomu. Max proužky a fertik



Odkaz na webky nebo jinej kontakt ? Líbí se mi ta práce, dal bych jim to

(reakce na) Leštění límců ráfků kol

15.12.2009 v 22:25 | Nahoru | #32
BigJohn>
kná práce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol

16.12.2009 v 14:09 | Nahoru | #33

Raisidlo77>Odkaz na webky nebo jinej kontakt ? Líbí se mi ta práce, dal bych jim to



Tenax

(reakce na) Leštění límců ráfků kol

16.12.2009 v 15:10 | Nahoru | #34

Americkej>Tenax



Díky moc . Škoda že to není blíž.. .

1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol

16.12.2009 v 17:19 | Nahoru | #35
Když sem byl ještě ze školy na praxi v jednom servisu kde se hodně zabývaj různýma úpravama, výrobou doplňků a leštěním mimojiné taky, tak sem tam tehdá leštil kola na zbrusu novou Ninju(takže origo lak). Barvu sem sundal takovým spešl nástrojem do vrtačky, sou to kosíčky šmirglu poskládané jeden za druhým. Vrtačku sem upnul do svěráku a přiložil k ní kolo a postupně otáčel kolem. Bere to tu barvu docela dobře, ale i tak je to drbačka jak musí člověk pořád držet celé kolo a točit s ním. Skošel sem to i naopak, upnout kolo a přiložit vrtačku, ale takto mě to moc nešlo. Když sem tímto způsobem dostal barvu s celého límce, pak sem to přejel ještě jemnějším šmirglem už ručně. No a pak už se to jen vyleštilo. V té firmě mají na to docela dobrou výbavu. Na leštění mají celou jednu halu, kdye je obrovská bruska a používají třeba u leštící koutouče co mají 50cm průměr, při tak velké obvodové rychlosti to pak de docela rychle. Jinak z hadrových kotočů de při leštění bordel jak sviňa, fakt to zasere celou dílnu. Proto doma radši používám kotouče filcové a zelenou leštící pastu na hliník. Největší kotouč co mám doma má průměr necelých 300mm a šířku 30mm, vyšel mě na skoro 1000Kč. Jestli s tím člověk nemá skušenost a ani doma vybavení, asi by to měl raději dát profíkovi, zas tak moc to nestojí a aspoň si nic nesprzní

1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol

16.12.2009 v 18:04 | Nahoru | #36
Já si je nechal vyleštit v Tenaxu a za ty prachy fakt v pohodě
Zatím jsem taky od každýho kdo to dělal sám slyšel jen "už nikdy!!!"

(reakce na) Leštění límců ráfků kol

16.12.2009 v 22:25 | Nahoru | #37
mischa638>
Asi rozumná úvaha a rada pro mne a pro ostatní co to chtějí možná jen zkusit, možná jen pro pocit že si to udělá někdo sám...díky asi už mám jasno

(reakce na) Leštění límců ráfků kol

17.12.2009 v 01:00 | Nahoru | #38

GSXJarda>Já si je nechal vyleštit v Tenaxu a za ty prachy fakt v pohodě
Zatím jsem taky od každýho kdo to dělal sám slyšel jen "už nikdy!!!"



Já klidně kdykoliv Leštění límců je brnkačka s prstem v nose.

Leštění límců ráfků kol

19.12.2009 v 18:47 | Nahoru | #39
AHOJ a co takové leštení víka motoru výfuku apod. ? sehnal sem si filcový,hadrový a ze syntetické vlny kotouč ještě chcu sehnat unipol leštící pastu jak mam tedy začít ? co budu ještě potřebovat je tu hodně temat hodně sem tu toho přečetl ale většinou sem se k tomu nedobral jak podrobne se to robi bo hodně lidi na to nadava diky za odpovedi

Leštění límců ráfků kol

20.12.2009 v 22:15 | Nahoru | #40
Jinak rakovej rychlej návod, jak leštim já:
1. vem víko motoru, odmasti ho a nech ho otryskat sodou. (nejjemnější pískování)
2. Pak vem brusnej papír drubost cca 150 (musíš trochu experimentovat s hrubostí vs. materiál) a celý to ručně obrousíš. Brusku nedoporučuju, pokud někde víc přitlačíš, tak zvlníš povrch a na konečnym výsledku budou ty vlny hrozně znát. Pak vem černou matovku ve sperji a zlehka to stříkni. Nemusíš žádnou velkou vrstvu, spíš je lehlej nástřik. Pak vem jemnější papír (cca 240) a začni brousit. Barva v tomto případě slouží jako kontrolní faktor, abys věděl kde si už brousil. Takže všechnu barvu obruš. Toto celý opakuj pořád dokola s jemějšíma papírama. Zhruba od papíru 800 přestaň používat kontrolní barvu. Až budeš u papíru hrubosti 1500-2000 tak je na čase použít leštící pasty. Běžně jsou 3 hrubosti. Nejhrubší červená a dvě hrubosti zelený. Pastama se už leští strijně, vrtačkou, filcový kotouče a stopky a nakonec hadráky. No a na konec použít nějakou konzervační polituru (např. Alumagic).

Obrň se velkou trpělivostí. Když to má k něčemu vypadat, tak to trvá dost dlouho, je to piplačka a pokud odflákneš broušení třeba papírem 240, tak ke konci se ti ukážou chyby a vrátíš se zas k hrubému broušení a vše nanovo.
Spíš sežeň někoho, kdo se do toho pustí s tebou a ukáže ti jak na to.

Leštění límců ráfků kol

12.4.2010 v 22:57 | Nahoru | #41
jak budu mít ER5-ku (teda jestli) tak to chci zkusit. Je to fakt taková pakárna i když to nechci dávat do nejaký bravy, pouze aby to kolo bylo pěkně lesklé? S tím motorem to asi už bude složitější, ale i k tomu bych se rád dostal... Jen to zkusit
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist