globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350 spojka
 
11.12.2009 v 22:25
Nazdárek motorkáři, máme tady zimu a tím i čas na úpravy a opravy našich strojů... Potřebuji vyřešit problém se svou jawicí třipadicí podrobněji s její spojkou. Mám Jawa 350/640 a jak již ji všichni znají tak i já jsem narazil na problém s cukáním a vibracemi při rozjezdech a pomalém spouštění spojky při podřazení. Byly mi porazeny nějaké finty s ohlou mezilamelou a odstraněním O-kroužku. Je mi někdo z vás schopen to vysvětlit polopaticky a jasně? Díky všem.. LIBeeS

Uzavřeno 30.08.2010 v 22:08 uživatelem LIBeeS21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 spojka

12.12.2009 v 13:56 | Nahoru | #1
C.J.> A taky protože do toho v jawě odmítali lít cokoliv jiného než PP90 pro škodovky. Prostě ta spojka chce víc, než zvládne neinformovaný kubánský nebo sovětský kolchozník, který nikdy ani neviděl katalog dílů a zkouší to nějak složit systémem pokus-omyl protože neví jak to patří dohromady. Pro takového uživatele je lepší když mu dají něco sice horšího, ale jednoduššího.
A to nepočítám to, že pružnou lamelu vymysleli až po 10 letech výroby, kdy jim došlo že prostě ten gumovej kroužek nedokážou dělat z ničeho jinýho než z nejmizernější gumy, která v motoru do měsíce ztratí veškerou pružnost a rozteče se do drážky.

Ono vzhledem k tomu že průměrná clonkou škrcená Jawa 350 opouštějící továrnu nemá 19kW, ani těch papírových 17, ale od 10 do 15kw, tak ani s 634 spojkou nehrozí prokluz.

(reakce na) jawa 350 spojka

12.12.2009 v 18:32 | Nahoru | #2
Deadman> Co pořád máš z tou pružnou lamelou? Vždyť to byl systém pokus _ omyl. Klidně tam nemusí být. A ten O kroužek že by se tavil to také nevím. Ja jsem s ní sice neměl problémy ale asi drtivá většina lidí jo tak se vrátili k osvědčené spojce z 634.
Téma je zamknuto


TOPlist