1 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
2 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
2 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
1 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
2 reakcí na tento příspěvek Kroska 250- ve čtyrtaktu nebo dvoutaktu?
honza-exc300>KTM je KTM a když jí miluješ není co řešit ! Já jí mám přes zimu vedle postele jinak to nejde a sama v garáži se bojí
Jako pozér jsi jednička.
Chtěl bych tě vidět ale i jezdit,protože pokud umíš v praxi jen polovinu toho,co odpovídá tvé pozerteorii,tak jsi nejméně mistr Evropy...
edit: Promiň, ted jsem to projel a koukám že si měl 125... jinak za ty prachy asi opravdu ten dvoutakt.. v případě oprav tě to vyjde levnějc..
dalši edit: liborrider> Ty řadíš pořád se spojkou? Většinou je to spíš tim že majitel je prase, nemění olej a neumí řadit bez spojky materiál na tom bude mít taky vinu ale otázka je jak velkou.. KDyž vidim jak se k tomu všichni chovaj
Naposledy editováno 08.12.2009 22:18:29
Chtěl bych tě vidět ale i jezdit,protože pokud umíš v praxi jen polovinu toho,co odpovídá tvé pozerteorii,tak jsi nejméně mistr Evropy...
Dobrá trefa :) Jinak za 50tyček rozhodně do dvoutaktu.. do čtyřtaktu tak od 80 tis.
Co se týče jízdních vlastností, plynulosti výkonu atd, je podle mě rozhodně lepší 4t ale musíš si ho zaplatit.. taky hned jak budou love půjde cvajtakt pryč :D