Předem všem děkuji za jakoukoli pomoc a radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
"Vyřízení podání
Vážený pane,
na základě Vašeho podnětu, který se týkal záměny klasických baterií do motorek a aut za gelové bylo provedeno pracovníky České obchodní inspekce, inspektorát Středočeský a
Hl. město Praha, šetření společností, které jste uvedl ve Vašem e-mailu ze dne 19. 3. 2008.
V rámci šetření byly ze strany společnosti Banner Baterie ČR spol. s r o. zaslány požadované materiály včetně popisů jednotlivých typů a vysvětlení, že se jedná o olověné akumulátory s gelovou technologií (elektrolytem ve formě gelu).
Z informací, které nám byly poskytnuty, jednoznačně vyplynulo, že v době kdy jste podnět podával, byly tyto baterie již vyráběny a uváděny na trh. V příloze Vám zasíláme sken technických materiálů, které nám byly poskytnuty a dokládají, že uvedené baterie již byly v nabídce.
Podáváme Vám tuto zprávu a jsme s pozdravem"
Nejenom, že ten úředník ani nepochopil, že mi nešlo o výrobce, ale o hlavně prodejce.. Navíc jsem dal jako přklad víc výrobců, nevím proč žádali o vyjádření právě jenom Banner?
Tady ten jejich přiloženej "důkaz" nejspíš navíc nikdo na ČOI ani nečet. Protože kdyby jo, tak by dotyčnej zjistil, že ten dokument dokazuje právě to, že do aut a motorek se jako startovací baterie gelovky nepoužívaj. No marný, marný, marný - a to jim trvalo víc jak rok.
Takže sem jim odepsal opět dlouhej vysvětlující mail a ukončil ho tím, že to bylo lajdácký a neodborný vyřízení mýho podání a ať to daj příště někomu inteligentnímu. No nepočítám, že by to ještě nějak řešili. Už to vzdávám.
Naposledy editováno 01.12.2009 17:50:16
SmokinCBR>XJelen> yeahh... cim slabsi nabijecka, tim to muzes lip poslat na maly motorkovy baterky, bo to neprepisknes ten nabijeci proud.. z lidlu celkem vklidu - ale trva to dyl..
čoveče ze stavu, kdy už jenom cvaká relé místo starteru, byla do 24 hodin označená diodou jako nabitá, což mi přišlo jako celkem ok. A přes zimu je to naprosto cajk
Ještě k Acumate a Optimate a jiným mate... pokud nejsem servis, přijde mi zvrácený dávat za nabíječku dvojnásobek ceny bezúdržbový baterie, která pokud je elektrika na mašině v cajku nepotřebuje celou sezonu jakýkoliv jiný nabíjení, takže v podstatě na jedno použití dejme tomu v zimě.
1 reakcí na tento příspěvek Nabiječka na Geloví baterie???
Já si odkurvil novou baterii , že jsem ji nechal v motorce a nabijel každý dva měsíce!!!
Reklamace neuznaná......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
kakabus>srsen600>
JJ :D chtel jsem napsat neco podobneho.Je to jako hazet hrach proti zdi :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
kakabus>StiefTomas> No já to bral jako vtip..doufám, že to tak je.. Ale nepochybuju, že už jedna skupina lidí objednává optimate a druhá už pro jistotu připojuje baterku na nabíječku..
a ten zbytek se šel hnedka podívat, jestli ta baterka je gelová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
kadeloid>StiefTomas> Prosimtě jak se teda pozná gelovka od normální kyselinový? Já myslel, že když to prodávaj jako gelovku tak to gelovka je
Je to úplně jednoduchý. Kup si vodní skůtr a tam ji najdeš. Můžeš ji porovnat s moto accu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
Petrmoto>Je to úplně jednoduchý. Kup si vodní skůtr a tam ji najdeš. Můžeš ji porovnat s moto accu.
To je pravda.Ale duvod je proto,ze bezudrzbova baterka(nespravne se ji rika gelova)je ten,ze maji vetsi plochu desek,desky se tolik nedroli a neni zapotrebi tolik mista pod deskami na kal.Dalsi velka vyhoda je,ze maji vetsi odolnost vuci vibracim,narazum a nemusi se o nej tolik pecovat.Dalsi vyhoda je,ze kapalina nevytece.Elektrolyt je vázán ve skelném rounu, které nepřipustí únik kyseliny. Baterie vyžadují odbornější přístup při nabíjení, jsou více citlivé na omyly.Gelové baterie by se měly nabíjet velmi opatrně a pokud možno speciálními nabíječkami, protože hodnota jejich plného nabití není 16,5 V (14,4 nezatíženo), nýbrž 14,4 V resp. 12,8 V. Palubní síť
stroje je pro jejich použití uzpůsobena místo 14 až 14,3 V na 13,8 V.
Jakmile se nabíjení jakéhokoliv akumulátoru ukončí a nabíječka se odpojí, dojde okamžitě k poklesu napětí.A naopak jejich velka nevyhoda je,ze jsou velice drahe.Proto se nepouzivaji pri beznem provozu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
Hanzy.>Petrmoto> Nabíjecka - nabiji... ja mam vyrobenou nabijecku normalne klasickou na Pb aku, ale gelovky s tim nabijim normalne.. zadnej problem. mam tam tyristorovou regulaci, ktera hlida plynovani a je to v pohode.. stala me asi 200,-...
Jasně,že nabíječka nabíjí. Ta tvoje určitě. Po nabití musíš nejspíše svou nabíječku odpojit od accu a po té ji uložit někam do tepla. Za měsíc ji vytáhneš a znovu dobiješ. A tak dokola. Když zapomeneš, nejedeš.
Já ji napojím na nabíječku teď a odpojím až na jaře, ten den co budu chtít na motorce odjet.
Kouzlo spočívá v tom, že nabíječka baterii nabije a po nějaké době od nabití simuluje běžný provozní režim. Pomalu ji snižuje kapacitu. Pak zase začne nabíjet. A to pořád dokola, třeba půl roku. To je podstata "inteligence" nabíječek na moto accu. Kdo ji nemá, věřit nemusí.
2 reakcí na tento příspěvek Nabiječka na Geloví baterie???
StiefTomas - Tam je nějak splácaný pátý přes devátý..to máš z nějakýho webu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
StiefTomas>To je pravda.Ale duvod je proto,ze bezudrzbova baterka(nespravne se ji rika gelova)je ten,ze maji vetsi plochu desek,desky se tolik nedroli a neni zapotrebi tolik mista pod deskami na kal.Dalsi velka vyhoda je,ze maji vetsi odolnost vuci vibracim,narazum a nemusi se o nej tolik pecovat.Dalsi vyhoda je,ze kapalina nevytece.Elektrolyt je vázán ve skelném rounu, které nepřipustí únik kyseliny. Baterie vyžadují odbornější přístup při nabíjení, jsou více citlivé na omyly.Gelové baterie by se měly nabíjet velmi opatrně a pokud možno speciálními nabíječkami, protože hodnota jejich plného nabití není 16,5 V (14,4 nezatíženo), nýbrž 14,4 V resp. 12,8 V. Palubní síť
stroje je pro jejich použití uzpůsobena místo 14 až 14,3 V na 13,8 V.
Jakmile se nabíjení jakéhokoliv akumulátoru ukončí a nabíječka se odpojí, dojde okamžitě k poklesu napětí.A naopak jejich velka nevyhoda je,ze jsou velice drahe.Proto se nepouzivaji pri beznem provozu.
Hezký článek, ale gelovka opravdu nemá skelné rouno nasycené elektrolytem. Popisuješ běžnou Pb accu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
kakabus>Myslim, že ani v tom vodním skůtru ji nenajdeš..pokud to teda není vodní elektroskůtr..jako startovací baterie se gelová totiž vůbec nehodí. Najdeš ji ale třeba v elektrických vozících, golfových vozítkách a podobně.
StiefTomas - Tam je nějak splácaný pátý přes devátý..to máš z nějakýho webu?
Ne, že nenajdu. Já ji tam vidím. České předpisy jsou možná benevolentnější, než zámořské.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
StiefTomas>kadeloid> Opravdu to gelovka neni.Je to jen reklamni trik.Kdyz si koupis tu "gelovku" tak k tomu dostanes bombicky,ktery do ty baterky nalejes a v nich je kyselina.Zadnej gel.Zavickujes to a mas bezudrzbovou normalni baterku.
Ty woe zasejc odborníci Ty kapsle s tou jakože kyselinou naleješ dovnitř - ta se nasákne do rouna, které už tam je a stává se z toho gelovka, která se může používat i naležato Sem se zasejc tadyk pobavil co je tu odborníků a věděj vo tom h...oU starších strojů jsem to vůbec nemusel řešit stejně jako Ty. Ale co mám PanE a NT700 mám problém s čistým startem po cca třiceti dnech stání. Proto používám tento způsob udržování akumulátorů v života schopném stavu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
Petrmoto> Tak to bude problém jinde..zvlášť už po 30 dnech stání..to je něco špatně. Nejspíš v novějších motorkách něco cucá z baterky i při vypnutý elektrice a nepošéfovali, aby to mělo nějakej rozumnej odběr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
Link na garáž ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabiječka na Geloví baterie???
Je tam pouze vypálený název DAKA accu a rok.
kakabus>Myslim, že ani v tom vodním skůtru ji nenajdeš..pokud to teda není vodní elektroskůtr..jako startovací baterie se gelová totiž vůbec nehodí. Najdeš ji ale třeba v elektrických vozících, golfových vozítkách a podobně.
StiefTomas - Tam je nějak splácaný pátý přes devátý..to máš z nějakýho webu?
Jj tohle jsem nasel na netu.Sam bych to nevymyslel.Nevim hele co je natom pravdy.Ale vim,ze gelovku v motorce urcite nemam.A to jsem to s tim kupoval.
2 reakcí na tento příspěvek Nabiječka na Geloví baterie???
1 reakcí na tento příspěvek Nabiječka na Geloví baterie???
kakabus - ree:Já jezdím do prvního sněhu, motorku s baterkou uvnitř zavřu do garáže(nad nulou tam v zimě určitě je), někdy v březnu zhruba - podle počasí - jdu do garáže, nastartuju a jedu..
Mno jestli se takhle staráš celkově o motorku , tak to potěž pán bůh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |