Pedro.Sa> Je větší a těžčí než by se mohlo zdát a to i pro mě, kord manipulace na místě je docela prekérka.. Řekl bych, že to není zrovna moto pro někoho menších vzrůstů.. Ale tyhle předsudky zmizí, když se rozjedeš.. Má tři různý módy, který ovlivňují palivové mapy, na C mode je krotká na kochačky, Bčko na pohodovou jízdu, po 3 km v sedle a ošahání řekl bych více než slušně fungujících předních brzd a spojky, dávám okruhový A mode a to se začly dít věci. Hayabusa ožila i v nízkých otáčkách a do těch vysokých jde ochotně za heftem na jakkýkoliv kvalt bez ohledu na stávající rychlost.. Adrenalin mi vykresluje úsměv na rtech a zároveň dostávám jakýsi falešný pocit bezpečné jízdy při vyšších rychlostech, jak kdyby se nemohlo nic stát.. V tu chvíli je mi jasný, že tohle už je špatně a beru to na státovky, kde chci odzkoušet spíše chování do zatáček než rychlost.. Do zatáček padá s ochotou a téměř sama, na výjezdu z nich nevytrestá ani na okruhový mód..
No závěrem, čekal jsem hodně ale dostal jsem ještě víc, co se pohodlí týče, tady trochu zklamala, je fakt, že při pohodovějším tempu by to bylo asi lepší.. Každopádně jsem velice rychlej pochopil, proč se nemá řadit 4 ale dvěma prsty, člověka by ta akcelarace z ní doslova sundala..
Po příjezdu se mi z ní moc nechtělo a hned jsem volal paní, že tuhle motorku strašně moc potřebuju..
Po přesednutí na svojí babičku jsem si připadal jak na simsonu, nejede to, nebrzdí to a nezatáčí to.. Ale stejně ji mám rád a asi u mě ještě nějakej ten pátek zůstane..