1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Výhoda Blejda od 2008 je, že se ti časem nějakej pěknej za dobrý peníz nabídne, je to rychloobrátkový zboží. Přinejhoršim za rok ho určitě do 180 pořídíš
btw dnes jsem byl s báwkem na servisu a kromě nový přední pryže mi tam frkli KN filtr a když sem odjížděl, myslel jsem si že mi k tomu filtru přibalili i novej tak 150 koňovej motor nechápu, hlava mi to nebere ale rozdíl jak prase, za 17 stovek zázrak, perpetum mobile bud sem mel ten puvoni filtr tak zrasovanej (což je po 10tkm blbost, videl jsem ho a vypadal normálně) nebo si proste KN rozumí s panem Akrapovičem. Každopádně mi filtřík za necelý 2 palacký ušetřil hodně palackejch za svody a commandera/rapid bike jednotku, fakt není potřeba, bojim bojim koní moc
Naposledy editováno 16.03.2011 22:12:52
vzal bych to taky hned, ale věc se má tak, že mi v listopadu na focení holek u Šmuclera pro plzenskýho jezdce prozradila Jarmila, že na jaře a to asi v únoru k nim do Hondy přijede do komise fároš s 1800 najetými kilometry koupenej v ČR, ale tím veškeré informase zkončily.
Pátral jsem po něm všude, ale když nevíš od kud je, tak to se pak hledá blbě a na netu jsem hledal denně. V únoru se mi od Jarmily povedlo vyškemrat nějaké fotky co měla v databázi, kde byla vyfocená motorka ze zádu. Hned jsem zjistil z databáze PČR majitele, ale už bylo pozdě. Vysázel bych mu dvě kila hned na ruku, protože jsem nevěděl kolik za něj bude chtít, ale 200 je cena adekvátní. To, že motorku prodal za 160 tis jsem se dozvěděl až od kluků z pneuservisu u Čápa v Plzenci.
O kolik koníků ti KN filtr navýšil výkon ?
až ted jsem se koukl do tvyho profilu a koukam že máš eFko 2007 a já tě podezíral ze mas nejakou plecku 99/00 nebo neco takovyho, z toho pramenil muj dotaz na 954/1000RR, ted je mi jasny ze pujdes max do zánovní. jak si jednou clovek zvykne na novou mašinu, už ojetinu nechce, max něco v tom duchu předváděčka s pár km nebo týpek co se seknul v kategorii, jednou se projel a nesedí mu to
Naposledy editováno 18.03.2011 23:47:09
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
CeBRusak píše: Tak to nakonec vyhrál stroj z místo z Japanu Anglický
gratulace!!! daytona je skvělá bro bráchu ted shánímě street tripla. tak přeju at si ji uzivas a at te baví btw. kolik si za ní dal?
Naposledy editováno 20.03.2011 16:25:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Už jsem v TP nebyl na prvním místě tři roky, tak na tom bylo třeba zapracovat
Brácha bude určitě spokojený
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Naposledy editováno 21.03.2011 14:54:48
Jack82 píše: S timhle už mi ostudu dělat nebudeš
Pohrdáš předváděčkou? Jen aby jsi stíhal s tím svým vozovým parkem
racochejl>
Těším se na motodovču, kde nemůžeš chybět
Už aby jsme ji pomalu zažali plánovat - netušil jsem, že čím méně válců motorka má tím je motor kultivovanější.
Proto ty nechceš jít do čtyř hrnků
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Jack82 píše: CeBRusak: nene, předváděčka je okey Já myslim že na normální silnici budu stíhat v pohodě Ale já sem starší vyklidněnej pán, fotr od rodiny, co jezdí na spotřebu
Na spotřebu jezdím všichni, jen některý na tu nízkou a některý na tu vysokou..
Dokud se jezdí pod 10 l na sto, tak je to cajk a když to přeleze, tak už to na kochačku neukecáš..
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Naposledy editováno 21.03.2011 21:35:08
Jack82 píše: P.G.: Já když jedu na spotřebu, tzn. běžná svižná jízda, tak jsem v tom za 4,7-5,2. Když jedu tak že by z toho major zeman radost neměl a kamarádi na hustokrutejch italech přestávají stíhat, bere to 6. Rekord mam 6,5 za víc se nedá /okruh nepočítám/
Mno já to mám na kochačku za šest a když chci aspoň trochu stíhat Cebrušáka bo Triumfáka teda teďka, tak už jsem jel i přes deset..
A to mám poloviční kubaturu co ty.. Njn, hold starý karbece a 4 válce něco pápnou..
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
2 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Naposledy editováno 22.03.2011 01:46:35
Co mně na ní nejvíc baví je točit heftem Má lahodnej zvuk, který nenapodobil ani otevřený Akrap v 15.000 otáčkách
Vodí se skoro sama – jen ještě nevím kam dám Zumo
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
btw. nebolej tě z toho pracky? geometrie a trojúhelník asi "malinko" jinde než ba eFku A sem rád že nejsem jedinej magor co cpe na sportovní motorku držák na Garmina
Naposledy editováno 22.03.2011 21:01:04
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Zajímavé bylo, že chytalo dech 2x. Prvně chytly saze někdy ve 4-5OOO ot/min a dále okolo 9000 ot/min(t. j. v době, kdy Ducati 999 začala umírat) jako bys cmrndnul do sání rajský plyn a Benelka se utrhla a okolo 13 000 ot/min to jelo ukrutně = psal se rok asi 2002-3?!
Dnes už jedou litříky více, ale tehdejší dojem mám uchován navěky !
Daytona mi také oslovila = tiše/nahlas závidím !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
[url= Tornado RS[/url] = nádherná - skvostná - exkluzivní
Taky jsem po ní koukal - má neokoukatelnou image.
Pod podsedlákem má dvě vrtulky - netušíš k čemu tam jsou?
Pod tvým velením by Daytona přesvědčila i ty nejzatvrzelejší odpůrce Triumphů.
Jinak zatím jsou zde mé dojmy?
Třívál je o dost syrovější proti čtyřválci. CBR vyletěla při osmi a tohle udělá to samé už kolem čtyřech tisíc a pořád to má snahu hrát si. Třeba, když se ve 120 chceš bez držení postavit u CBR,tak to jede v klidu, ale tohle dost reaguje na vše co uděláš a jak se tam mrskáš a to samé, když si sedneš třeba ve 130 na zadní sedačku. CBR je o dost klidnější motorka, která vyžehlí občasné zaváhání, ale oproti tomuhle šla hůře do náklonu. Trochu mi to připomíná Ninju, která je oproti Hondě ,taky citlivější.
Honda jede jako po kolejích
Naposledy editováno 23.03.2011 20:09:09