globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 10:12 | Nahoru | #1
Největší problém je podle mě škrcení motorek, nevím o nikom kdo by měl 25kW motorku opravdu zavřenou a upřímně je problém ji i koupit. Kamarád kupoval horneta, chtěl 25kW jak v papírech tak na motoru a jednalo se o naprosto nesehnatelnou záležitost. Skutečně škrcený byl tak 1 z 10ti.
Další věc je, že 5-7 jízd v autoškole (nevím kolik je uzákoněno ale tohle je u nás běžná praxe ve všech autoškolách) je pro někoho kdo nikdy na motorce nejezdil žalostně málo. Za tu dobu se stihne maximálně naučit jak se řadí a kde je spojka o jistotě ovládání se u většiny lidí nedá vůbec mluvit. Tady bych hledal největší rezervy, je jasné, že řidičák bude stát víc, ale myslím si že příplatek je v tomto případě na místě.
Další oblíbený nešvar je, že A neomezené se jezdí na 350 nebo na MZ a velkou motorku si půjčují pouze na zkoušky a nemám iluze, že s novou směrnicí se na tom něco změní.
Taky mám docela dost kamarádů co mají A omezené, na motorce seděli poprvé a naposled v autoškole a teď hromadně rozšiřují a kupují si motorky jako R6. Na tuhle skupinu zákon a další odklad nemá žádný vliv a nevidím velký rozdíl jestli na takovou motorku sednou bez praxe v 18 ti nebo bez praxe v 21.

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 12:03 | Nahoru | #2
No, mlada ted delala ridicak, a vsechny jizdy jezdila na yamaze - ted si nevzpomenu ktere...

Jako - jezdil jsem hodne dlouho na CZ125. Ted mam novyho Haryka (sportstera). Jasne, ze to ma vetsi silu - ale furt je to motorka. Skoro bych rekl, ze je jednoduzsi na tom jezdit, protoze se mi nestane, ze bych neodjel z krizovatky, kdyz mi to chcipne.

No, v odstate jsem chtel napsat toliko, ze nevim, co kdo ma proti delani autoskoly na 350. Je to uz motorka. Vazi to stejne, jako cokoli jinyho. 50 ve meste to jet umi ; 90 to umi jet taky. Z krizovatky odjedu fakt rychle, pokud budu potrebovat. Kdyz pustim spojku moc rychle, tak to stoji na zadnim.

Podle me maji ty prvni jizdy na 350 stejnou vahu jaku na jakykoli jiny motorce ...

Jinak k tem velkejm motorkam - sef (v praci) ma takovou peknou hlasku, ze nejjednoduzsi legalni zpusob, jak nekoho zabit, je dat mu k osumnactinam R1 Neco na tom bude Ale osobne myslim, ze je to hodne o zodpovednosti - jsou paka, ktery se zabijou na 250 ve triceni - a jsou lidi, co muzou v 18-ti ridit litra a nic se nestane ani jim ani nikomu jinymu. Jenom je potreba si uvedomit, ze mam mit z te motorky ze zacatku trochu respekt...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #3
Jasná je jedna věc-nejvíc mrtvých a zmrzačených není při povolené rychlosti 50/90/130, ale v pořádně přešvihlé. Pokud někdo jede v obci 100, tak si koleduje. To samé mimo obec 150 v nepřehledných úsecích, a tak podobně. Určitě se shodneme, že na toto ani tak nemá vliv počet hodin v autoškole, případně typ motorky při vyuce, ale věk(s věkem roste strach a zvyšuje se odpovědnost-u většiny lidí) a výkon stroje( svádí k rychlejší jízdě a rychlejšímu předjíždění s krátší dobou posouzení rizika).
Ušít nějaké omezení na míru pro všechny asi nejde, takže se to musí řešit plošně. Bohužel pro ty zodpovědnější mlaďochy je to zbytečná motoškola navíc. Ale takto je to v mnoha ohledech. Poplatky za televizi taky musí platit i ti co ji nemají. Je to nespravedlivé, ale jiný systém taky asi udělat nejde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist