globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 00:20 | Nahoru | #1

HonzaČ>Známe a chováme.



sem si rikal, podle Kolina a autoskoly.. tak to zdravim do Kolina taky bych bral kdybysme u nas meli takhle vybaveny autoskoly ja sem jezdil uz od sestnacti, a na A1 pousteli snad kazdyho.. ale kdybych ty dva roky do 18 neodjezdil na simalovi v provozu spousty kilometru tak bych to na te rozhrkane 350 nejspis nedal.. nemame tu nijak vysokou uspesnost, co vim tak z mojeho kurzu v 18 letech jsem jediny ja mel uz ridicak predtim a jen jsem rozsiroval, a byli tam 3 lidi co delali Acko k autu.. napoprve nedal jizdu ani jeden..

je pravda ze i cenove to trochu odpovidalo.. ja platil za B + rozsireni na Ao nejakych 7 a pul tisice.. za ty penize sem asi vic chtit nemohl.. bohuzel je to u nas po okoli vsude stejne..

Naposledy editováno 25.11.2009 00:22:45

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 22:18 | Nahoru | #2

Cosmogagy>sem si rikal, podle Kolina a autoskoly.. tak to zdravim do Kolina taky bych bral kdybysme u nas meli takhle vybaveny autoskoly ja sem jezdil uz od sestnacti, a na A1 pousteli snad kazdyho.. ale kdybych ty dva roky do 18 neodjezdil na simalovi v provozu spousty kilometru tak bych to na te rozhrkane 350 nejspis nedal.. nemame tu nijak vysokou uspesnost, co vim tak z mojeho kurzu v 18 letech jsem jediny ja mel uz ridicak predtim a jen jsem rozsiroval, a byli tam 3 lidi co delali Acko k autu.. napoprve nedal jizdu ani jeden..

je pravda ze i cenove to trochu odpovidalo.. ja platil za B + rozsireni na Ao nejakych 7 a pul tisice.. za ty penize sem asi vic chtit nemohl.. bohuzel je to u nas po okoli vsude stejne..



Právě to je na tom to nejhorší, autoškoly se snaží jen o získání klientů za každou cenu, především lákají na nízké ceny, ale jak se říká, za málo peněz málo muziky. Tedy se výcvik šidí a AŠ to pak dohání na doplatcích za doplňkový výcvik. Nejsou neobvyklé doplatky za opravnou zkoušku až 1000 Kč a to se žák před opravou ani nesveze. Na motorkách se zase odjedou 2-3 jízdy po cca 60 min. a následuje zkouška. Vše je špatně. Znovu říkám, že vše je závislé na tom, jak se zkouší. Nyní se dělají zkoušky na cca 180 místech v ČR a podle toho vypadá jejich úroveň. Pokud je komisař zodpovědný, tak ty, co to neumí, vyhodí a oni jdou na opravu. Bohužel na složení zkoušky mají mnoho pokusů (po 8 dnech mohou jít na opravu), zkoušku musí složit do 6 měsíců od první zkoušky. No a AŠ je bude klidně dávat na opakované zkoušky, když jí to přinese peníze. Pokud by byly zkoušky ve zkušebních centrech, kde by zkoušeli opravdu profesionálové placení státem (ale i jím kontrolovaní) a hodnotila by se úspěšnost AŠ (jako je tomu např. na Slovensku), pak by se museli provozovatelé AŠ chovat jinak a výcvik by byl podstatně dražší. Neboť do AŠ, která má úspěšnost u první zkoušky 30 - 50 %, by brzo nikdo nešel. Takový systém by jistě ztížil i možnost uplácení komisařů - státních úředníků.

Vše je ale jen o to, aby se konečně systém přípravy řidičů a zkoušek nastavil tak, jak to dělají jinde. Paradoxem je to, že československé autoškolství bylo v 70. letech minulého století vzorem i pro západní země, které nás dnes v tomto směru silně předběhly a dnes se spíše musíme učit my od nich. Bohužel na ministerstvu i v Parlamentu jsou "odborníci", kteří vědí, jak se to má dělat a je velmi těžké jejich názor změnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist