globalmoto_kveten





Téma: SV 650 S
19.11.2009 v 09:33
Zajímá mě vcelku Váš názor na tuto motorku. Mám tady z diskuzí pocit, že je to jen taková mrdka a nejede a prostě otrava...Proč??


Přesunuto z Smetiště

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S

19.11.2009 v 09:35 | Nahoru | #1
ahoj ženáči

SV 650 S

19.11.2009 v 09:37 | Nahoru | #2
Protože tady jsou jen hustokrutomegahardcore střelci ???

sorry nešlo to zadržet

Myslím, že SV je v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S

19.11.2009 v 09:38 | Nahoru | #3
Thunder> projeď se na tom a uvidíš pak nám to můžeš říct sám jakej z toho máš pocit ty

SV 650 S

19.11.2009 v 09:41 | Nahoru | #4
S názorem "mrdka a nejede" prostě nemůžu už z principu souhlasit

Naposledy editováno 19.11.2009 09:42:38

(reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 09:44 | Nahoru | #5
Marushha>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 09:46 | Nahoru | #6
GRASSEL> Mno já z toho mám dobrý pocit, sice změna proti thunderovi, ale na výletík, poklidný výletík, dostačující.
Já se tady ptám proto, že spousta lidí, možná hustoktutostřelců, to odsuzuje.
6ena ho vlastní a myslím, že je to dobrý stroj.

3 reakcí na tento příspěvek SV 650 S

19.11.2009 v 09:51 | Nahoru | #7
ja osobne si myslim ze je to super stroj, taky jsem o nem celkem dost uvazoval, nakonec vyhrala CBR... sice je to celkem rozpoctovka, ale osobne nevidim zadnou chybu vyjma predni vidlice, ktera je kapku mekka... neni to supersport ale jede to pekne, v zatackovity utazenejsi trati to natre kdekterymu ctyrvalci - holt je to dvouval, na jinych tratich zase na ctyrvaly ztraci... je to pohodlny, lehounky, dobre ovladatelny... jen vzhledem k tomu ze je to dvouvalec bych rekl ze to neni nejvhodnejsi stroj pro zacatecniky, prece jen ctyrvalce (nemyslim supersporty) jsou vhodnejsi, kdyz uz nekdo musi zacinat na sestce...
a jak tu koluji "zarucene" informace ze motor se po 50tkm rozpadne, tak to je naprosta pejcovina

(reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 09:55 | Nahoru | #8
Cosmogagy> s tím rozpadáním uvidím, žena si pomlaskává, takže změna asi nebude hned tak na pořadu dne, tudíž u nás dožije.:o))

(reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 09:58 | Nahoru | #9
Thunder> pro ženskou si myslím dobrá volba. Ovšem to je tak celý, je to prostě rozpočtová motorka s levnýma věcma, jako je třeba podvozek. Musíš si uvědomit to že co sedne jinýmu nemusí sednout tobě a naopak a já za sebe říkám - naprosto strašný.

ale mluvím za sebe a je spousta motorek co mi nesedla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 10:02 | Nahoru | #10
Cosmogagy> u tohodle objemu neplatí - hlavně je to dvouvál a např. tvoje CBR ačkoliv není podvozkem zrovna špička tak je to úplně jinej level než SV 650 a nějaký že by to sv natřela kdejakýmu čtyřválci je mimo mísu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 10:05 | Nahoru | #11
Cosmogagy> ale celkem mě rozesmála věta že to není vhodný pro začátčníky

málokterá motorka je tak vhodná pro začátek jako právě SV. Kluku vážně tu říkáš blbosti. SV 650 je pro začátek daleko vhodnější než 4V 600

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 10:12 | Nahoru | #12

GRASSEL>Cosmogagy> ale celkem mě rozesmála věta že to není vhodný pro začátčníky

málokterá motorka je tak vhodná pro začátek jako právě SV. Kluku vážně tu říkáš blbosti. SV 650 je pro začátek daleko vhodnější než 4V 600



a duvod proc je SV vhodnejsi?? nez treba takove XJcko??? samozrejme sem nemyslel masiny typu R6 apod osobne jsem jel jak na SV a na lenivym ctyrvalci XJ a Bandit.. a oba ty ctyrvalce jsou podle mne daleko daleko vhodnejsi, protoze jsou hodnejsi a motor jako takovy odpusti radu chyb a dovoli jet zacatecnikovi v daleko sirsim rozsahu otacek nez SVcko, ktere ma ten motor daleko ucukanejsi a takovy "akcnejsi"...

edit: P.S. je samozrejme spousta masin co jsou min vhodny nez SVcko, ale nemuzes poprit ze je spousta na zacatek vhodnejsich... a podle mne vcetne nekterych hodnych ctyrvalcovych sestek

Naposledy editováno 19.11.2009 10:15:30

(reakce na) SV 650 S

19.11.2009 v 10:20 | Nahoru | #13
Cosmogagy> v případě třeba xj a bandita ano, jinak i třeba cebro efko je míň vhodná pro začátek. Sice je to Honda a je to fakt hodný ale na šestku to táhne už odspodu a pak to nutí člověka sáhnout po vrchu jelikož je to prostě 4V šestka která nutí člověka točit.

SV 650 S

19.11.2009 v 10:38 | Nahoru | #14
Byl jsem jednu projet když jsem vybíral motku pro mladou... Motor hodnej, takovej kolovrátek, až nedvouválovitej, že by byl na hovno říct nemůžu ale žádná divočina to není. Zhruba odpovídal očekávání. Jináč je to motka celkem pohodlná, všecko na dosah, zvouček celkem pěknej, brzdy tak nějak brzděj no (i když ve srovnání s millí "tak nějak brzdí no" asi všecko ) ale co mě zarazilo byla přední vidlice. Nevim jestli to byla jen nějaká závada tohodle kousku, ale ta vidle mi přišla přendaná z horskýho kola neskutečně měkká houpačka, navíc netlumí ani za boha a při jen trošku prudším brzdění I NA ROVNÝ SILNICI BEZ HRBOLŮ okamžitě cvakla nadoraz fuj, fuj, tohle do domu nesmí

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S

19.11.2009 v 10:43 | Nahoru | #15
se asi hodně nudíš co drahouši mě to zatím stačí

SV 650 S

20.11.2009 v 09:48 | Nahoru | #16
Možná by bylo trošku potřeba zamyslet se na tím o kterém SV650S se vlastně bavíte, motorka prodělala od roku 99 do 09 konstrukční vývoj který vám zřejmě absolutně uniká (viz níže) je pravdou, že starší modely -K3 mají své mouchy ale do roku 08 (jehož HRDÝM majitelem jsem) se toho dost změnilo. Samozřejmě záleží na osobních preferencích a k nim bych rád podotknul "NASRAT S VYSAVAČEM".

K3, aneb verze z roku 2003, se od verze 2002 liší opravdu zásadně, nové je prakticky všechno, až na motor, ten je stejný, jen má místo karburátoru sříkačku. Ale co ostatní kousky od verze 2003?? každej rok je něco jinak, a tady je přehled toho co.

K3 nový model, žádné změny vše je prostě nové

K4
"S" místo nípisu Suzuki na nádrži (někdy ještě suzuki, zatím ověřeno na sv1000).
Pod zadíim sedlem jsou pojistky - uprostřed prostoru pro věci.
Nářadí je schované pod blatníkem zadniho kola v přihrádce. U K3 hned pod sedlem uchycené gumičkou.
Posez je nižší
Jiný tvar sedla
Jiný tvar krytu pod sedlem. Nádržka s brzdovou kapalinou je zařízlá do krytu ve tvaru L. U K3 je kryt rovný, jen s malým zářezem.(SV1000K3 ma K4 zářez).
Odrazka na zadním blatníku je nad značkou. K3 ji má pod značkou.
Řadička je namotovaná pod stupačkou, kdežto K3- ji má spolu se stupačkou.
Stojánek je s tyčkou. K3 má podkovu.
Přidán převodník katalyzátoru.
Senzor nožníi brzdy pod nádržkou brzd. kapaliny na přepákování, kdežto K3 má senzor zezadu na rámu.

K5
Černý rám.

Černá kola

Nové tacho (asi z litru) pohledově stejné, uvnitř jiné .
Nový magnet (váleček) ve snímači rychlosti, 2x vic magnetů.
3D S na nádrži.
Lehčí rám a zavěšení kol, které bylo také upravené.

K6

K7
2 svíčky na válec
Lambda sonda
Otáčkoměr má bílý podklad a jiný font písma

SV 650 S

21.11.2009 v 13:50 | Nahoru | #17
bavíme se o 00.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 S

21.11.2009 v 13:50 | Nahoru | #18
Vampirax> nenudím, jen mě zajímá jak to vlastně je.sem myslel, že už ani nežiješ děvče milé.

SV 650 S

21.11.2009 v 14:17 | Nahoru | #19
to je ta motorka jak je po 50.000km uplně na odpis? No rozhodně dobrý pro začátečníka.. pokud jí teda nekoupí s 49500km na tachu

SV 650 S

21.11.2009 v 14:23 | Nahoru | #20
měl jsem nko a byl jsem fakt spokojený.. výkonem neoslní, na rovinky to není, ale mě ten motor bavil.. když poznáš, kde se cítí nejlíp tak si to fakt užiješ
nevím, ale na zatáčky je to fakt jednička- dle mě teda.. jezdil jsem s rrkem,fkem,ninjou atd.. a vždycky jsem jim ukázal mou prdel rovinky, to ne, to esvo ztrácí, ale 180 tam je celkem rychle, pak už to nejde.. ale kolikrát pojedeš tak rychle
vidle je fakt na hovno, proto jsem tam hned nechal dát 15ku olej a bylo po problému
pokud bych si koupil ještě nějakou motorku k cest. enduru tak asi esvo, za ty prachy je to super stroj

SV 650 S

23.11.2009 v 11:43 | Nahoru | #21
Koukám, že se tu probírá můj stroj

Za mě dobrý

Naposledy editováno 23.11.2009 11:43:34

(reakce na) SV 650 S

23.11.2009 v 12:20 | Nahoru | #22
Cosmogagy> měj jsem SV 3 sezóny a byla super

(reakce na) SV 650 S

23.11.2009 v 16:07 | Nahoru | #23

Thunder>Vampirax> nenudím, jen mě zajímá jak to vlastně je.sem myslel, že už ani nežiješ děvče milé.



podceňuješ mě drahý dostaneš nabacáno

SV 650 S

23.11.2009 v 18:29 | Nahoru | #24
mam,jezdim druhou sezonu,spolu najeto 21.500 km,ve všem mimo svítivosti dálk. světel mi vyhovuje,na 4valu jsem nejel,nemuzu rovnat.tato moto mi sedi a predstavuje pro me to ,co jsem ocekaval,52kw mi zatim staci,pekne linearni tah,pokud ma kdokoliv nejaky dotazek na SV ,sem s ním

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 S

23.11.2009 v 18:29 | Nahoru | #25
jo a jěště jsem zapoměl,na tacho mám 49.556 km...

(reakce na) SV 650 S

23.11.2009 v 22:28 | Nahoru | #26

Stalker>jo a jěště jsem zapoměl,na tacho mám 49.556 km...



tak to ujedes este necelou petibabu a zdechne ti motor radsi pres zimu setri na novy, at mas na jaro s cim jezdit (joke )

(reakce na) SV 650 S

29.11.2009 v 10:42 | Nahoru | #28

GRASSEL>Cosmogagy> u tohodle objemu neplatí - hlavně je to dvouvál a např. tvoje CBR ačkoliv není podvozkem zrovna špička tak je to úplně jinej level než SV 650 a nějaký že by to sv natřela kdejakýmu čtyřválci je mimo mísu.


Ja myslim ze vsichni vime ze SVcko je rozpoctovej stroj a taky se v roce kdy jezdilo to CBR600F prodavalo urcite aspon o 50 000 levnejc. Proste je to motorka na nauceni a trochu vyblbnuti ale srovnavat to s jakoukoli sportovni motorkou je kravina. Na to SVcko vazne nema. Jo a jeste na rovinkach SVcko vazne nestiha ale v tech zatackach s tim jde pojezdit ledasjakej ctyrvalec a ne ze ne.

Jinak ja sem s nim spokojenej. Sice uz mi chybi par koniku, pred zatackou na brzdach se to vlni a neovlada se to mozna tak ochotne jako sporty, ale co sem jel na hornetu a na fazeru tak ani jedna mi nesedela tak jako SVcko. Proste se mi libi ze to jede uz dole a ne jen v otackach, je to o hodne hravejsi nez treba ten fazer a za tech 60 za kterejch sem to tenkrat koupil je to asi vazne nejvic muziky co mohlo bejt. Co bych vytknul asi nejvic sou u Ska predni svetla ktery sou vazne na pikacu. Brzdy sem vycistil a rozhejbal a dobrzdovat se zadnim kolem ve vzduchu neni problem. Ja sem s nim spokojenej.

SV 650 S

29.11.2009 v 12:04 | Nahoru | #29
tak tak,neporovnatelne..

sam za sebe muzu smele rici,ze ani ted mi nejak teda ty kone nechybi,radne to vytacim do 10.500 a neprijde mi ,ze by to hned v 9000 ot ( 52kw) zhasinalo,motorka zrychluje,jen ne uz tolik jako o 2-2.5 t ot.nize,ale jede to solidne.sam za sebe bych prodlouzil kvalty,znatelne a hlavne vyresil ucinnost dalkovych svetel-protoze to je zasadni tragedie

nevsiml jsem si zadneho zasadniho vlneni,predni brzdy vzdy pobraly to,co nezvladla komprese motoru a podrazeni,dale se mi asi jen 2* stalo,ze pri rychlem podrazeni ve vyssich otackach se na chvilincicku driftlo zadni kolo,ale nic z ceho by clovek mel..

na zacatek vyssi kubatury rozumna volba ( ja prestupoval z NSR 125 ).pokud je cloveku 21 a vyse a ma jiz RP na neomezene,je to dle mne vyhodnejsi nez jit treba na GS,ER,CB.. ( v 18 ti je zas vyhodnejsi ten trojlistek...)

(reakce na) SV 650 S

2.12.2009 v 12:49 | Nahoru | #30
Che> ty si všude woe.:oDD
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist