Jinak motorka se hojně prodává ve španělsku pod názvem leonart 350 Daytona.
Ještě přidávám videa z youtube...Daytona 350 ride a Sound
Naposledy editováno 09.11.2009 14:28:17
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
zkušenosti s csr 250 např.na:
http://motoride.sk/?ID=2456
testy SPT 350 ve:
světě motorů a v motoxpressu
Naposledy editováno 09.11.2009 14:28:23
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
Naposledy editováno 09.11.2009 15:16:01
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350
Ještě bych být tebou zvážil třeba nějakou čtyřtaktní dvěstěpadesátku. Ale hlavně záleží, kolik jsi ochoten investovat.
Pěknou jawu 350 seženeš od 15ti tisíc. Vyplatí se koupit zapalování VAPE, pak je ta motorka fakt téměř bezúdržbová.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350
Moje GSko jezdí za 4 litry, když se plazím tak 3,5 a jde na tom fakt "jen jezdit". To na jawě jen tak nepůjde a na číně už vůbec ne
Problém je ale ten, že pokud se JaarBaasovi nelíbí klasické motorky, do sedumdesáti tisíc bude mít výběr čoprů dost omezený, tyhle motorky jsou všeobecně hodně drahé.
Ještě bych se podíval na malé virágo, velmi solidní motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
VeFeRák>no myslím, že Daytona tebou požadovaných 130 nedá....jinak spolehlivost Yuki -17 500 km bez závady, teď bude mít už víc....jinak cena té Savažky je cca 40 000,-, 1992 rok, kdybys měl zájem...
tak to se budu hádat o spolehlivosti juki 11500 a 3x go motoruJaarBass>JyrkaFM> Mě se líbí i klasické motorky ale stršího vzhledu. Třeba kawasai zephyr 550. A pak strší ale zase kupovat moto ze 70-80 let taky nebude ideální volba. Přeci jenom se na nich už zub času podepsal. Pak se mi ještě líbí kawasaki W650 ale to je jiná cenová. Těch 70000 za daytonu to je fakt krajní mez. Ideálně bych se chtěl do této částky vejít i oblečením a helmou. Jo a mám asi 182 cm takže takovej střed. Podle mě se vejdu na všechno mimo hondy monkey:)
tak pokud se ti libi Zephyr, ja bych do nej sel.. kamos ho ma, a je to pohodovy stroj, celkem slusny podvozek, dobry brzdy (oproti dvouvalcovym petikulim ma 2 kotouce vepredu).. pohodlna motorka, a pritom se s tim da jet i docela ostre.. a zere to taky okolo 5-6 litru...
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
VeFeRák>kupodivu v reálu to motorka vypadá docela pěkně, ten rychlej pruh pře nádrž je trochu úsměvný, ale nevypadá to zle
jo tak ja verim tomu ze cinan si se svoji cenu zakazniky najde.. jen ten nazev me zaujal...
neco jako "dacia logan le mans"
+ "Daytonu měl borec, od kterého jsem kupoval Sporta, chváli ji"
+ "savažka je vpohodě motorka, do 110km/h nabízí poměrně slušné zrychlení, pak bída, odcházejí motory, resp. těsnění" - opět bod pro Yuki
+ "spolehlivost Yuki -17 500 km bez závady, teď bude mít už víc"
a pak jediné -: "tak to se budu hádat o spolehlivosti juki 11500 a 3x go motoru"
K tomu poslednímu - asi kroska, ne? 3 GO v záruce, pochybuji, že bys je platil sám.
To vypadá na lítání v terénu, podle mě Yuki prodává endura max. na občasnou lesní cestu a jinak pouze na silnici - v servisní knížce to píšou, takže jsi ji nedostal a byl druhý, třetí majitel?
Můj závěr: včera jsem si koupil Daytonu, čína, čopr, čistapade Předváděcí kus, rok starý, 750 km, novináři ztratili druhé klíčky
Cesta z Prahy pohoda, 160 km za 5,9 litru, takže to bude brát tak 4 na sto, do zatáček jsem se zapomněl a projel je ve 100 km tacho jak jsem byl zvyklý z BMW R1100RS, a chování motky naprosto jisté. Výjezd ze zatáčky z 80 na 110 tacho za 4 vteřiny, pak už se nic neděje, 120 tacho je max. a odpovídá to 107 km/h podle radaru. Zajíždím, takže jsem nešel přes půl plynu.
Jediná závada - v Kolíně prázdné kolo, po sundání nalezena rudá duše Barum, tj. zlaté české ručičky, někdo ji měnil a neuměl nasadit pneu, na 3 místech duše roztržená - jasně musela být chycená pod patku pneu. Ta duše na sobě měla B a Barum, ještě poctivá komunistická.
Doma škrtnutí stupačkou o futra, ulomený hliníkový odlitek - za 5 minut jsem to sundal a za 20 minut nechal zavařit u stavitele mého letadla. Za 5 minut doma a namontováno.
Takže zatím zkušenost - startování pohoda, volnoběh pohoda (stříkačka), výkon dostatečný (17 kW), zvuk dvouválce vyloženě přijemný (jako můj boxer, dokonce při nepodřazení a podtočení motoru se ozve stejný klepavý zvuk z hlav), akcelerace 1+ (z Čáslavi do Hradce jsem jel se dvěma BMW, stačil jsem jim - kluk a holka, dodržovali předpisy, stovkou po rovině, moje tacho 115), brzdy bohužel piští, ale jinak velmi účinné (vpředu dva kotouče, vzadu jeden). Dokonce to slušně svítí v noci, jezdil jsem 4 hodiny, nejel jsem domů nejkratší cestou a skutečná paráda.
edit: oprava "z 80 na 110 tacho" místo "ze 30" taková raketa to fakt není
Naposledy editováno 27.03.2010 11:38:55
Dnes jsem přehodil dvousedlo za jednosedlo (bylo v ceně a vypadá to s ním ještě líp) a našel na spodní straně nápis REGAL RAPTOR. Tak jsem googlil a ty mašiny se prodávají i v GB. Český test, velmi příznivý (nevím, zda ne zaplacený) je zde a motor a rám si v něm nemůžou vynachválit, spolu se zpracováním.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350
Virago 535 - jel jsem ho, vibrovalo, netáhlo... mám pokračovat? Bavíme se o japoncích, ne o HD nebo R1200C .-)