paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yuki Daytona 350
 
9.11.2009 v 13:10
Měl bych otázku zda tuto motorku Yuki Daytona 350 někdo zná či se na ní svezl. A jak by vyšla v porovnání např se suzuki LS 650 savage??? Za stejné peníze jako za ojetou savage bych měl novou ale čínu:(. Jak to je s trvanlivostí a kvalitou? Nikdy jsem neměl žádnou moto a mám papíry do 25kw. Přístí rok už bych si chtěl něco koupit tak zvažuju možnosti.....děkuju za všechny rady. Janak popis motorky je na Daytona.
Jinak motorka se hojně prodává ve španělsku pod názvem leonart 350 Daytona.
Ještě přidávám videa z youtube...Daytona 350 ride a Sound

Naposledy editováno 09.11.2009 14:28:17
Anketa: Radši ojetého japonece (LS 650) nebo novou čínu (daytona 350)
Yuki Daytona 350
33%
15
Suzuki LS 650
67%
31
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 13:53 | Nahoru | #1
proč dáváš odkaz na motorku, když hledáš někoho, kdo se na ní svezl?

(reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:05 | Nahoru | #2
mariano> To je pro teoretické odpovědi lidí co se na tom nesvezli ale znají třeba savage a neznají Daytonu.....prostě pro úplnost.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:06 | Nahoru | #3
Hmmm,na fotkách vypadá hezky.Myslim si,že na začátek to je ideální motorka.

(reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:14 | Nahoru | #4
SValovec1000> Myslíš Daytonu?

Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:27 | Nahoru | #5
daytona,spider,spt,csr je všechno z továrny regal-raptor (dadyw), tak si najdi testy těch ostatních (třeba na yuki.cz) at si uděláš obrázek na kvalitu (vypadá to na průměrnou čínu).
zkušenosti s csr 250 např.na:
http://motoride.sk/?ID=2456
testy SPT 350 ve:
světě motorů a v motoxpressu

Naposledy editováno 09.11.2009 14:28:23

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:34 | Nahoru | #6
Ahoj no nevím juki jsem měl najeto za 1 a 1/2 roku najeto 11 500 Km a 3 go motoru +jiné další starosti jako třeba že po roce zteřeli všechny gumy včetně ventilků tak jsem se to snažil prodat nakup 55 000- prodej 20 000 žádné pěkné zkušenosti a postoj prodejce byl že motorka není dělaná na takové ježdění (o čemž se při nákupu nikdo nezmínil) no tak si to přeber ted mám japonce a jezdím o hodně víc a v klidu podle mě i ojetá motka lepší než nová china

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:37 | Nahoru | #7
Daytonu měl borec, od kterého jsem kupoval Sporta, chváli ji. Ale je to slabé-výkon a malý objem....mám na prodej Savažku, kdybys chtěl...

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 14:40 | Nahoru | #8
savažka je vpohodě motorka, do 110km/h nabízí poměrně slušné zrychlení, pak bída, odcházejí motory, resp. těsnění

(reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 15:08 | Nahoru | #9
VeFeRák> U mě to bude asi běh na delší trať. Myslím finančne. Mám hypošku na byt a platím leasing na auto. Takže na motoku bych si chtěl našetřit alespoň polovinu. A ještě k tomu budou výdaje za oblečení a helmu. Takže nechci nic uspěchat nebo se zbytečne zadlužovat. Chci nějakou pěknou nenáročnou motorku s levnou údržbou. Pořípadě bych si i dodělal papíry abych mohl koupit třebas něco malinko silnějšího. Ale problém bude cena.

Naposledy editováno 09.11.2009 15:16:01

(reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 15:09 | Nahoru | #10
VeFeRák> Nechci někde lítat jako blázen. Ale něco aby to umělo i 130 pro přsuny po dálnici.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 16:04 | Nahoru | #11
Kdysi jsem si myslel, že čína bude v pohodě, ale po zkušenostech kamaráda, kterému jsem ji bohužel doporučil, jsem změnil názor. Nechceš si radši koupit 350tku jawu? Číně bych se vyhl obloukem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 16:24 | Nahoru | #12
JyrkaFM> Když já se jawy bojím právě kvůli spolehlivosti. Ale 639 chopper nebo 640 by zase byla krásný peníze. Jezdil jsem na ní v autoškole. Ale to byla 632 v hrozným stavu a i tak mě to bavilo.Taky mě na jawě odrazuje spotřeba...ale třeba to není taková hrůza

(reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 19:31 | Nahoru | #13
JaarBass> ono hodně záleží na konkrétním stavu motorky a taky na tom, co jsi schopen si udělat sám. Pokud zvládneš nastavení karburátoru(pouhé dva šroubky a jehla), jsi schopen se spotřebou pěkně hnout A co se týče spolehlivosti, promiň, ale na té jawě si zajezdíš více Já jsem měl 639tku, byla to supr motorka. Podle mě by vyhovovala tvým požadavkům. Jediná věc, která mě na ní štvala byla nutnost tahat s sebou motorový olej.

Ještě bych být tebou zvážil třeba nějakou čtyřtaktní dvěstěpadesátku. Ale hlavně záleží, kolik jsi ochoten investovat.

Pěknou jawu 350 seženeš od 15ti tisíc. Vyplatí se koupit zapalování VAPE, pak je ta motorka fakt téměř bezúdržbová.

Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 19:32 | Nahoru | #14
jawa 350 je v klidu. moje 639 jezdila kolem 4 litrů a i celkem svižně. nevýhoda je převodovka, tvrdá a chudokvaltová, a občas je trochu těžkopádná. ale jako low-cost bike to není zlá volba.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 21:04 | Nahoru | #15
a co se spis zkusit poohlidnout po nejakym peknym nahatym pullitru?? povozis se na tom pekne, na dalnici to 130 da bez problemu, zere to kolem 5 litru (i min, ja jezdil na ER-5 nejmin za 4,5 litru, mozna jeste o decku min..), je to skoro bezudrzbove (ja jen menil provozni naplne a pneu a mazal a cistil retez..)... a za tech 70 klacku co stoji nova Daytona sezenes luxusni lestenku celkem novyho rocniku (at uz by se jednalo o ER-5, GS500 nebo CB500)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #16
Cosmogagy> přesně, pokud vyjde ten čínský krám na 70 litrů, nemá cenu uvažovat ani o jawě, ani o číňanovi, ale jít rovnou do japonce.

Moje GSko jezdí za 4 litry, když se plazím tak 3,5 a jde na tom fakt "jen jezdit". To na jawě jen tak nepůjde a na číně už vůbec ne

Problém je ale ten, že pokud se JaarBaasovi nelíbí klasické motorky, do sedumdesáti tisíc bude mít výběr čoprů dost omezený, tyhle motorky jsou všeobecně hodně drahé.

Ještě bych se podíval na malé virágo, velmi solidní motorka

(reakce na) Yuki Daytona 350

9.11.2009 v 23:34 | Nahoru | #17
JyrkaFM> male virago neni spatne, ale je ponekud hodne male, tak aby se na to autor vlakna nejak poskladal.. pokud bude mit pres 180cm, tak to bude asi problem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 09:19 | Nahoru | #18
JyrkaFM> Mě se líbí i klasické motorky ale stršího vzhledu. Třeba kawasai zephyr 550. A pak strší ale zase kupovat moto ze 70-80 let taky nebude ideální volba. Přeci jenom se na nich už zub času podepsal. Pak se mi ještě líbí kawasaki W650 ale to je jiná cenová. Těch 70000 za daytonu to je fakt krajní mez. Ideálně bych se chtěl do této částky vejít i oblečením a helmou. Jo a mám asi 182 cm takže takovej střed. Podle mě se vejdu na všechno mimo hondy monkey:)

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 09:42 | Nahoru | #19
no myslím, že Daytona tebou požadovaných 130 nedá....jinak spolehlivost Yuki -17 500 km bez závady, teď bude mít už víc....jinak cena té Savažky je cca 40 000,-, 1992 rok, kdybys měl zájem...

(reakce na) Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 10:07 | Nahoru | #20

VeFeRák>no myslím, že Daytona tebou požadovaných 130 nedá....jinak spolehlivost Yuki -17 500 km bez závady, teď bude mít už víc....jinak cena té Savažky je cca 40 000,-, 1992 rok, kdybys měl zájem...

tak to se budu hádat o spolehlivosti juki 11500 a 3x go motoru

(reakce na) Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 12:05 | Nahoru | #21

JaarBass>JyrkaFM> Mě se líbí i klasické motorky ale stršího vzhledu. Třeba kawasai zephyr 550. A pak strší ale zase kupovat moto ze 70-80 let taky nebude ideální volba. Přeci jenom se na nich už zub času podepsal. Pak se mi ještě líbí kawasaki W650 ale to je jiná cenová. Těch 70000 za daytonu to je fakt krajní mez. Ideálně bych se chtěl do této částky vejít i oblečením a helmou. Jo a mám asi 182 cm takže takovej střed. Podle mě se vejdu na všechno mimo hondy monkey:)



tak pokud se ti libi Zephyr, ja bych do nej sel.. kamos ho ma, a je to pohodovy stroj, celkem slusny podvozek, dobry brzdy (oproti dvouvalcovym petikulim ma 2 kotouce vepredu).. pohodlna motorka, a pritom se s tim da jet i docela ostre.. a zere to taky okolo 5-6 litru...

Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 12:22 | Nahoru | #22
me prijde jako dobrej for uz to jmeno.. vedle sebe dve slova "Yuki" a "Daytona" OMG

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 12:23 | Nahoru | #23
kupodivu v reálu to motorka vypadá docela pěkně, ten rychlej pruh pře nádrž je trochu úsměvný, ale nevypadá to zle

(reakce na) Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 12:25 | Nahoru | #24

VeFeRák>kupodivu v reálu to motorka vypadá docela pěkně, ten rychlej pruh pře nádrž je trochu úsměvný, ale nevypadá to zle



jo tak ja verim tomu ze cinan si se svoji cenu zakazniky najde.. jen ten nazev me zaujal...

neco jako "dacia logan le mans"

Yuki Daytona 350

10.11.2009 v 12:37 | Nahoru | #25
citroen c4 loeb?

Yuki Daytona 350

27.3.2010 v 11:37 | Nahoru | #26
No hoši nalomili jste mě, čtu si tady:
+ "Daytonu měl borec, od kterého jsem kupoval Sporta, chváli ji"
+ "savažka je vpohodě motorka, do 110km/h nabízí poměrně slušné zrychlení, pak bída, odcházejí motory, resp. těsnění" - opět bod pro Yuki
+ "spolehlivost Yuki -17 500 km bez závady, teď bude mít už víc"
a pak jediné -: "tak to se budu hádat o spolehlivosti juki 11500 a 3x go motoru"

K tomu poslednímu - asi kroska, ne? 3 GO v záruce, pochybuji, že bys je platil sám.
To vypadá na lítání v terénu, podle mě Yuki prodává endura max. na občasnou lesní cestu a jinak pouze na silnici - v servisní knížce to píšou, takže jsi ji nedostal a byl druhý, třetí majitel?

Můj závěr: včera jsem si koupil Daytonu, čína, čopr, čistapade Předváděcí kus, rok starý, 750 km, novináři ztratili druhé klíčky
Cesta z Prahy pohoda, 160 km za 5,9 litru, takže to bude brát tak 4 na sto, do zatáček jsem se zapomněl a projel je ve 100 km tacho jak jsem byl zvyklý z BMW R1100RS, a chování motky naprosto jisté. Výjezd ze zatáčky z 80 na 110 tacho za 4 vteřiny, pak už se nic neděje, 120 tacho je max. a odpovídá to 107 km/h podle radaru. Zajíždím, takže jsem nešel přes půl plynu.

Jediná závada - v Kolíně prázdné kolo, po sundání nalezena rudá duše Barum, tj. zlaté české ručičky, někdo ji měnil a neuměl nasadit pneu, na 3 místech duše roztržená - jasně musela být chycená pod patku pneu. Ta duše na sobě měla B a Barum, ještě poctivá komunistická.
Doma škrtnutí stupačkou o futra, ulomený hliníkový odlitek - za 5 minut jsem to sundal a za 20 minut nechal zavařit u stavitele mého letadla. Za 5 minut doma a namontováno.

Takže zatím zkušenost - startování pohoda, volnoběh pohoda (stříkačka), výkon dostatečný (17 kW), zvuk dvouválce vyloženě přijemný (jako můj boxer, dokonce při nepodřazení a podtočení motoru se ozve stejný klepavý zvuk z hlav), akcelerace 1+ (z Čáslavi do Hradce jsem jel se dvěma BMW, stačil jsem jim - kluk a holka, dodržovali předpisy, stovkou po rovině, moje tacho 115), brzdy bohužel piští, ale jinak velmi účinné (vpředu dva kotouče, vzadu jeden). Dokonce to slušně svítí v noci, jezdil jsem 4 hodiny, nejel jsem domů nejkratší cestou a skutečná paráda.

edit: oprava "z 80 na 110 tacho" místo "ze 30" taková raketa to fakt není

Naposledy editováno 27.03.2010 11:38:55

Yuki Daytona 350

27.3.2010 v 13:04 | Nahoru | #27
Manželka si kupovala minulou sezónu Vistu 125, nalítala na ní 4000km, celkově má nalítáno 16000km a v pohodě, jediný co to chtělo bylo jednoduchý vyštelování karbece. Po 2000km v koloně silnějších chopperů z toho dostala i 120

Yuki Daytona 350

27.3.2010 v 13:31 | Nahoru | #28
Rozjezd v délce 2 tis. km a pak to jelo 120? No dobrý, jasně, 120 tacho a v úplavu to pojede. Díky za reakci.
Dnes jsem přehodil dvousedlo za jednosedlo (bylo v ceně a vypadá to s ním ještě líp) a našel na spodní straně nápis REGAL RAPTOR. Tak jsem googlil a ty mašiny se prodávají i v GB. Český test, velmi příznivý (nevím, zda ne zaplacený) je zde a motor a rám si v něm nemůžou vynachválit, spolu se zpracováním.

Yuki Daytona 350

27.3.2010 v 13:36 | Nahoru | #29
Pořád dokola, než novou čínu, radši ojetýho japonce...

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Daytona 350

27.3.2010 v 13:39 | Nahoru | #30
A nějaký argument? Viděl jsem kámošovo VT750 - tekl olej, membrány v karbu už otáčené, kardan zvuky jasně před smrtí, semleté kolo startéru.
Virago 535 - jel jsem ho, vibrovalo, netáhlo... mám pokračovat? Bavíme se o japoncích, ne o HD nebo R1200C .-)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist