1 reakcí na tento příspěvek Karburátory na YZF 100R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory na YZF 100R
1 reakcí na tento příspěvek Karburátory na YZF 100R
Bo sem koupil "prej" plný výkon, ale mám takový pocit, že sem byl akorát tak dobrý kokot...
Bo to nemá full...Takže se ohlížím kde a jak a za kolik to uvedu na pravou míru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory na YZF 100R
Mrkni do gumy ktera drzi karbec esi tam neni nejaka vlozka s mensim otvorem, nasledne omrkni zda se klapky otaci o 90° a pak omrkni soupatka zda nemaji ve stene diru a muzou dojizdet az uplne nahoru. Soupatko muze mit jedine dve diry a to ve dne - jednou na jehlu, druhou na podtlak.
No vsak uvidis, pak napis cos nasel. Nak
Tedka na t nemám moc času abych se v tom vrtal, ale jak bude chvilka, tak se kouknu.
Když v té gumě bude vložka, tak co s tím?
A když se nebudou klapdy otáček o 90 st., hm?
POdle zběžných info by to mělo být menší jehlou a tuším tryskou...
Protže když mi to v Yamaze prohlíželi, tak nikde žádné škrcení nenašly.
Ale v porovnání s ostatníma borcama se stejnou mašinou mi to při 10000 jede 230 a víc ani ťuk.
Klapky se otáčí o 90st. ve stěně šoupátka není žádná díra, ve dně jsou tři. jedna pro jehlu a další dvě voné.
Trochu nevím, jaké průměry mají být pro karburátory, měřil sem to je tam cca 36 mm, není to málo??
CDI "odskrtis", kdyz usmiknes urcity dva draty, karbecy mam "odskrceny" tak, ze je tam zakladni kit DYNOJETU - neni to nijak naladeny(zadna zvysena spotreba), a je to asi nejlevnejsi varianta (pokujd nesezenes nejak levne cely karecy).
Co se tyce toho dorazu na plynu, tak po tom jsem vubec nepatral - bo to odskrceni jsem nedelal ja, tak pocitam s tim ze to je udelany poradne:)
Jak sem ti uz psal...kdyztak se ozvi na maila.