Pro příští sezonu zvažuju jeho koupi na EXC 450 a na webu (českym webu) jsem toho o nich nenašel.
Ještě jednou raději napíšu že mi jde pouze o jeho použití na enduru eventuelně MX motorce, NE NA SILNIČNIM MOTO.
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
ale byl jsem líný ho namontovat
takže jsem ho po čtyřech letech skladování v šuplíku zase prodal
myslím že to není pro jízdu nic zásadnho, hlavně na EXC450
to spíše bych ho dal na 2T, ten je nervóznější
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
Jo a konrétně ten GPR2 nemůžu doporučit, je vevnitř dělanej hodně primitivně, nejsou v něm ani ložiska nebo gufera, jenom O kroužky a pořád mě teče - potom to má "jalový místa". Kdžy je ale čerstvě naplněnej a utěsněnej tak funguje dobře.
2 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení na ostrym enduru
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení na ostrym enduru
haus1>... Jsem měl letos pár docela nepříjemnejch pádů v rychlosti 80-90km na relativně rovnejch polních vypalovákách. Rozlítal se předek a už jsem letěl....
hledej v prvé řadě chybu jinde. Devadesát na polňačce sice úplně málo není, ale motorka se takhle rozkmitat nesmí ani při mnohem vyšší rychlosti. Tlumení, rám, zákryt kol ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení na ostrym enduru
mikulas-JJ>Já o něm taky trochu uvažuju. Ten 2T co mam teď je ve vyšších rychlostech občas nestabilní. Teď nemam moc love nazbyt, ale na jaře bych možná využil tuto nabídku na vyzkoušení - pokud bude stále platit (co Jiro? )
Jasně, že to platí. Pár informací o MOTOSPORTZ. Je možnost vyzkoušet třeba i chránič krční páteře OMEGA. Sám nemám rád "zajíce v pytli", takže mi "půjčovna" přišla jako dobrý nápad.
Zatím nikdo naštěstí nic nezničil.
Jira>Jasně, že to platí. Pár informací o MOTOSPORTZ. Je možnost vyzkoušet třeba i chránič krční páteře OMEGA. Sám nemám rád "zajíce v pytli", takže mi "půjčovna" přišla jako dobrý nápad.
Zatím nikdo naštěstí nic nezničil.
Jíry tlumič jsem po odzkoušení na své EXC 250 2T rovnou nechal .Jednoduchá montáž,moc pěkné zpracování a z mého pohledu velice dobrá a funkční věc.
Často trénuji na písku(Bělá pod Bezdězem)a tam je to naprosto parádní pomocník,a pří enduro využití nacházím také spoustu uplatnění.
Za mě tlumič ano,a z vlastní zkušenosti mohu klidně tento od Jíry doporučit.
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
ted budu delat to same ale s tlumicem trible, opet na 510husku,ale novejsi model.
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení na ostrym enduru
Joraell>Safra ta cena 11 000 je docela slusna drive to tu bylo za 18 000 Jinak pasuje to predpokladám i na husaberga :)
Je fakt, že jiné tlumiče řízení jsou cca. o polovinu dražší. Pokud je někde cena stejná, tak je to bez montážní sady.
Pokud chceš tlumič vyzkoušet, tak mi napiš do PM číslo telefonu - zavolám - domluvíme se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení na ostrym enduru
Jira>Je fakt, že jiné tlumiče řízení jsou cca. o polovinu dražší. Pokud je někde cena stejná, tak je to bez montážní sady.
Pokud chceš tlumič vyzkoušet, tak mi napiš do PM číslo telefonu - zavolám - domluvíme se.
hele a ty vio pov nakonec vozis taky? ja musim ten tvuj shop prozkoumat:)
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení na ostrym enduru
Koleje, písek, kořeny a podobná svinstva jsou o dost snadnější.
Tuhle jsem vyjížděl kořenový výjezd na 690 bez tlumiče a myslel jsem že umřu.
Ano je to spohodlnění.
Jakožto hobík mám po 2 hodinách CC v cíly naštelován maximální útlum :)
Nemám na mysli útlumy a tak, ale třeba polohu trubek v brýlích.
Zkusil bych zvětšit stopu - toho lze dosáhnout maximálním vysunutím trubek přední vidlice a "spuštěním" zadku na minimální hodnotu=maximální propérování při zatížení jezdcem.
Takto "naměkko" jedeš trap po trati a před motokrosovým testem si třeba na dvě cvaknutí přitvrdíš kompresní zdvih, po cíli to zas zpátky povolíš a vyprašuješ dál.