paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
8.11.2009 v 18:09
.... nazdar ... jen tak by mě zajímalo jestli byly nějaký problémy s káčou 950 adventure z roku 2003 ... třeba nějaký svolávací akce atd. Jestli máte někdo nějaký zkušenosti tak napište please na co dát bacha. dík.

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 15:46 | Nahoru | #1
Google překlad

není to žádný zázrak a kolo (bike) si mahraďte v textu motorkou (bike) a jde to docela pochopit - dobré jsou odkazy na jednotlivé oblasti kde jsou obrázky s popisem co a jak

a aby tobylo k tématu tak souhrn:

Clutch - problémy se spojkou - na již mé LC8 je spojka měněna v 21000
Water Pump Impeller - rotor vodního čerpadla
Water pump shaft wear - opotřebení osky vodního čerpadla (često spojené s víčkem)
Ignition Rotor Mount - problémy s rotorem
Chain slide guard - vypadávající šrouby z kryty řetězu
Radiator cap - netěsné víčko chladiče - netlakovaná soustava, přehřívání, vnikání nečistot
Leaking head gaskets - při přehřívání a vysokém vákonu poškození těsnění pod hlavou - tlakuje do vody
Clutch Slave Cylinder - notoricky známý ovládací píst spojky
Starter Torque Limiter - volnoběžka startéru
Fuel Pump - klasika palivové čerpadlo )problém všech motorek s velkou nádrží)
Fuel Tanks - problémy s propojením dvou nádrží, odvdušněním atd.
Rear Brake - zadní brzda malá účinnost - výměna destičky, kapalina 5.1 atd.
Crankcase Ventilation - odvětrání klikovky
Pressure Plate Bolts - špatné dotažení šroubů na spojce
Chain Slider Bolts - uvolnění šroubů držící chránič kyvky (tak mě napdá jestli to nesouvisí s problémem Tcherta?)
990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle) - problémy s nastavením vstřikování

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 16:29 | Nahoru | #2
Honza-TA> Ahoj a díky.Asi bych to trochu upřesnil.Netěsnost víčka chladiče nemá ani tak vliv na vnikání nečistot ale neudrží tlak vody v chl.systému a uniká.problém s odvětráním klikovky tkví v tom že v te hadici je redukční ventil(zřejmě proto aby si motor nenasál vodu když to někomu upadne v brodu)a v něm se může zaseknout kulička a pak se motor natlakuje a může z něj někde prosakovat voda.problém s volnoběžkou startéru měly myslím jen modely 06.problém s benzínovým čerpadlem bych spíš viděl s jeho umístěním pod motorem,je totiž to samé jaké používá Varadero a to s ním myslím problém nemá..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist