Kdo vás naopak i zklamal ?!
Podle mě z těch nej jsou: 1. Kubikula Smrž, 2. Ježek/M. Smrž, 3. Pešek
Naopak jsem tak trochu zklamaný z výsledků Karla Abraháma nato že od začátku sezony jezdí na tovární Aprilce. Podlemě by měl jezdit pravidelně do 5. místa !
Naposledy editováno 13.11.2009 09:21:53
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší český silnicář ? Kurva, hlasujte !!!
Fananek-Jarda>Je to uz trosku mimo pac dotycnej neni mezi nama (skoda) ale ja hlasuju pro Frantu Stastnyho
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Pro mě byla česká závodnická špička právě z dob minulých - Franta Štastný, Frankie Mrázek, Gustav Havel, Koštíř... a mnoho mnoho dalších, nejen ze silničních závodů.
A vůbec - ted tu sedím, pročítám si 3stránkový článek o Velké ceně Československa v časopise Svět Motorů - číslo 19té 1958, jeden z mé četné sbírky ...
... trať Velké ceny Československa měří 17.800metrů. Má 35 zatáček vlevo a 38 vpravo a výškový rozdíl 171 metrů. Trať je náročná jak svým charakterem, tak proto, že je těžké si ji zapamatovat. K tomu přistupuje ještě více než 70 zatáček o různých poloměrech - to je Závod družby národů ...
Průměrné rychlosti se pohyboval kolem 120km/h .. ale na jakém provrchu, že
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)