globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX 750F x ZZR 600 x RF600 x YZF 600R?
 
7.11.2009 v 17:17
Zdravím všechnny

Jako začátečník bych potřeboval poradit s výběrem motorky. Určitě by se mělo jednat o sportovně vypadající motorku s kapotou, ale nechci si hned sednout na nějakého vyloženého supersporta. Původně jsem založil toto vlákno a z toho co mi bylo doporučeno mě nejvíc zaujaly následující typy: GSX750F, ZRR600,RF600 a YZF 600R Thundercat. Chtěl bych se proto podrobněji zeptat co si myslíte o těchto motorkách.

Mimochoden mám 195cm a 100kg takže CBR125 a Kawasaki 250R pro mě asi není řešení, ta druhá je navíc jak jsem se díval mimo moje finanční možnosti. Do motorky můžu investovat max tak 60tis. plus dalších 20-25tis. do adekvátního oblečení. Podrobnější informace o mě jsou uvedeny v úvodu výše zmíněného vlákna.

Zkrátka hledám alternativu k supersportům. Jde mi o sportovní vzhled ne o výkony na druhou stranu jsem si vědom, že při mé velikosti to patrně stejně bude relativně silná motorka. Vím že možná by bylo dobré pořídit spíš nejakého naháče ale tyhle typy mi opravdu moc neříkají (ale v žádném případě je úplně nevylučuju).

Mockrát děkuji za vaše názory na uvedené strojů a budu rád i za každý další tip na vhodnou motorku!

Naposledy editováno 07.11.2009 17:57:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 750F x ZZR 600 x RF600 x YZF 600R?

7.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #1

Kamikaze_Z>C.J.> Tak ty taky nevypadají vůbec zle! koukám že na tom sám jezdíš... Můžeš mi o tom povědět něco víc. Hlavně mi jde o to jestli na tom můžu jezdit i jako začátečník a jaký je rozdíl mezi VFR a tím co jsem uváděl v úvodu. Jinak dik za tip



Je tady toho o tom spousta, stačí trochu hledat

Hlavní rozdíl je v tom, že VFR je fakt spolehlivá motorka (a regulátor odchází na všem, ne jen na hondách ), díky véčkovému motoru má skutečně svůj charakter, který 90% japonců postrádá. VFR jede krásně odspod, lze akcelerocat od 2500ot/min bez cukání a díky tomu, že to je čtyřválec, tak jede pěkně i nahoře.. Navíc má rozvod řešený bezúdržbovými ozubeným ikoly, takže žáden šustící rozvodový řetěz, žádne problémy s praskajícím urozvoďáky.Ventiyl se seřizují co 36tis km. Motory vydrží i 200tis km bez GO. Motorka váží 240kg, což není málo, ale na druhou stranu to nijak neomezuje, poznáš jen při manipulaci na místě. Kapota je velká a bytelná, plexi parádně plní svou funkci a nijak na jezdce nefouká ani nestříká voda.

Jediné co můžu poradit je, ať se na nějaké projedeš a pochopíš ten ZÁSADNÍ rozdíl mezi VFR a všemi jinými řadovými čtyřválci..

snad jen dodám zvuk VFR

(reakce na) GSX 750F x ZZR 600 x RF600 x YZF 600R?

7.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #2
C.J.> Tak to je super! Fakt moc dik za informace... Dokonce jsi mi hned zodpověděl i další otázku co jsem na tebe měl nachystanou - ten motor do V Vzhledem k tomu že mam skoro 2m a 100kg by ta vaha snad nemusel byt až takovej problém a jinak to navíc vypadá na spolehlivou motorku což je s mým napnutým rozpočtem taky docela důležitý.

Opravdu MOC DEKUJU!!!

a ten zvuk fakt stoji za to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist