globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení neutrálu - problém
5.11.2009 v 16:36
Zdravim, u mojí Cagivy Supercity( shodný s mitem, w8,...) Jde velice špatně řadit neutrál, většinou se mi to povede když stojím s vyplím motorem ale ani to neni zárukou. Já už sem se to naučil, ale né vždycky mám čas dlouho ho hledat. Prostě tam nejde dát tak jak by měl, a určitě to jak tam jde neni v toleranci. Také často zařadím na místě správného neutrálu něco jako falešný neutrál a když je motorka třeba nastartovaná a je tam tento špatný neutrál z ničeho nic tam skočí kvalt... Sice to už dva roky zvládám a zvykl jsem si, ale jenom mě zajímá jestli je to obecná závada, nebo jestli ji mám jen já, v tom případě byh si ji odstranil. Děkuji všem.
Anketa: Jde vám zařadit neutrál dobře?
Jen to cvakne...
72%
18
Trošku zaberu a většinou tam spadne na poprví
4%
1
No nic moc ale už jsem se to naučil
12%
3
Jde tam špatně, nemůže to být normální
8%
2
Neutrál radši neřadim
4%
1

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 16:59 | Nahoru | #1
a spojka funguje normálně,jako jestli uplně spíná? já když sem jí měl blbě seštelovanou tak sem ho taky nemohl najít.

1 reakcí na tento příspěvek Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 17:01 | Nahoru | #2
Jistější je hledat neutrál ještě za jízdy-ve stoje už se hledá blbě.

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 17:11 | Nahoru | #3
Itala zahoď a kup si něco normálního No já kdysi taky měl Supercity a myslim že mi to tam taky šlo něják blbě řadit ten neutrál. Asi je fakt že je lepší to tam zařadit během jízdy než motorka zastaví Aspoň tak si to vybavuju ale nejsem si jist.
Prostě to byla ludra na kerý sem stejně každej rok musel dělat generálku motoru tak už bych to nikdy nechtěl

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 17:22 | Nahoru | #4
No když zastavim, tak mi tam taky někdy nejde, to chce pak trochu popojet a jde to, ale třeba za jízdy to jde jako po másle! Falešnej neutrál je většinou chyba jezdce, že tu rychlost nedořadil pořádně.

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 17:42 | Nahoru | #5
Spojkou to neni, ta je správně seštelovaná, neprokluzuje ani neunáší při plně sepnuté páčce. Za jízdy je pravda že tam jde lépe, ale taky to neni zázrak... vim jak tam má jít, jezdil sem na hodně motorkách a mě tam jde blbě i při vypnutém motoru, musim na tu páčku hrozně citlivě a když ho tam dám, tak už poznám podle toho cvaknutí jestli tam opravdu je, nebo jestli když nastartuju/pustim páčku tak jestli tam za 3vteřiny nespadne. Mě osobně to nevadí, ale chci motorku prodávat a nevim co na to až se někdo přijede podívat. Slyšel sem že to mají všechny tyhle motory a že to "neni závada-" no...

Jinak mám najeto 10tis za dve sezony a Go sem delat nemusel a jede pořád hezky svižně a ani spotřeba nestoupá. + k těm mim kilometrům kilometry předchozího majitele, to nevim kolik je na tento motor.

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 19:58 | Nahoru | #6
mne isiel neutral vzdy zaradit tazko, ale dalo sa to... Odkedy som vymenila celu spojku (spokovy kos, pruziny, osku, vsetko....), tak tam kopnem neutral jedine tak, ze este za jazdy, ked sa blizim ku krizovatke, alebo s vypnutym motorom... Nastartovane na mieste to do neutralu skratka nekopnem... Uz som si na to viac-menej zvykla, ale ked nahodou jazdim na niecom, kde sa ten neutral da kopnut normalne, pride mi to ako nenormalny luxus :D:D:D

(a nie, nie je to rachotina len preto, ze je to talianske :D:D:D )

(reakce na) Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 20:29 | Nahoru | #7

TOLI.>Jistější je hledat neutrál ještě za jízdy-ve stoje už se hledá blbě.


toto je jediná rozumná a nejjednodušší odpověď. Neutrál řaď za jízdy a ne na místě. Řaď ho vždy špičkou nahoru, tak je v noze větší cit, když je opřená o stupačku. Nevím jak tam máš kvalty, pokud je 1. dole, odřaď až na 1 a pak jemně nahoru.

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 23:06 | Nahoru | #8
No bohužel, pokud je to u této motorky normální - jak si uvedl výše - tak s tím nic neuděláš. Dám ti ještě jednu radu, podle mě mnohem jednodušší - když nebudeš schopen na místě vyřadit, přidej při sepnuté spojce trošku plyn - lamely a plechy se více uvolní a tobě to do volí vyřadit do neutrálu i když stojíš na místě. Tohle dělám u svého GSX 1100 F - jiným způsobem bych při stání na místě asi ani nevyřadil - no vyřadil, ale musel bych si s tím chvilku hrát. Jinak viz. ostatní.

Řazení neutrálu - problém

5.11.2009 v 23:14 | Nahoru | #9
na žadnym mitu co jsem dával dohromady to nikdy moc dobře vyřazovat nešlo :\

1 reakcí na tento příspěvek Řazení neutrálu - problém

6.11.2009 v 16:59 | Nahoru | #10
já když měl maraudera 125 tak mi tam taky nechtěl skočit,ale po té jsem se naučil ho tam dávat z dvojky když jsem dojížděl na místě to šlo hodně blbě

(reakce na) Řazení neutrálu - problém

6.11.2009 v 17:12 | Nahoru | #11
louvarek> jj, u některých moto jde dát neutrál líp z dvojky........

Naposledy editováno 06.11.2009 17:12:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva supercity přední tlumiče Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 7 12.7.2021 v 19:53 trapez
cagiva supercity tlumič Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 1 12.7.2021 v 19:51 trapez
Po přidaní plynu se dusi Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 18 12.3.2021 v 18:21 JwKS_Pavel
Pneu Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 2 23.1.2021 v 14:40 Michalcz2003
Cagiva supercity 125 Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 4 26.10.2020 v 12:18 Bakoun


TOPlist