Uzavřeno 11.06.2010 v 06:55 uživatelem ef..
1 reakcí na tento příspěvek Jizda v zime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
1 reakcí na tento příspěvek Jizda v zime
1 reakcí na tento příspěvek Jizda v zime
Jinak jsem v zimě po každé jízdě motorku opláchl vapkou nebo hadicí, abych z ní ten bordel sundal. Alu částem asi zima moc nevoní, ale po dvou letech na motorce žádné poškození není vidět.
memphis.unv- právě proto se jezdí i v zimě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
Rozhodně se u ní předimenzovanost nekoná, hliníkový sočástky mají tvrdost bláta a železný jsou snad vyrobený z roxoru.
Slovo spolehlivost je neznámé slovo, i když celou moto zgenerálkuješ, tak se stejně něco posere..
Kamarád počítal hodiny v dílně a jízdy a dostal se na poměr 6:1. O víkendu se projel a pak celý týden spravoval.
Jediný s čím souhlasím je to, že zpracování je hrubá kovařina..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
eF - myslíš ježdění ve sněhu nebo jen mrazu, ale na holý suchý silnici? já mám přední štít+plexi, revmaplechy/plasty, návleky na řidítka, vyhřívaný hefty, vložky jak do kalhot, tak do bundy, nákrčník, zímní kuklu, motorku patlám resistinem, olejem a silikonovým olejem - každá sranda něco stojí, takže ani ježdění v zimě není zadarmo - já dám za zimu pár tisíc km, takže se mi tohle vybavení vyplatí, na občasnou vyjížďku bych se na to asi vyklašlal a dal to v tom, co mám a jen se líp přioblíknul.
jo a zima si najde každou díru a netěsnost v hadrech a rozleze se všude!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
Rozhodně nový Uralové jsou kvalitou trochu někde jinde..
Myslel jsem veškerý Dněpry a starý Uraly včetně K650, K750. Sice mám dněpra, ale kamarád se jeden čas bavil prodejem dovezených uralů a káček, jedno Kčko si nechal,ale ještě živě pamatuju na ty skvosty.
Neříkám, že je to s kvalitou stejně jako čína,ale blíží se k ní .Prostě není to motorka pro člověka který má víc motorek, nebo je levej.
Kamarád měl Dněpra, přestavbu ve stylu HD, bylo o tom někdy v roce 1999 v Supermotu článek. A když si vzpomenu na jeho závady typu propálená hlava válce, prasklá klika, vypadlé vodítko ventilu z hlavy atd.. a to ho koupil jako funglovku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda v zime
Z www.ural.cz jsem si stáhnul video z Ukrajiny,odkazy taky máš u sebe na stránkách. Sice to není zima, ale když jim začalo pršet, tak to byl masakr..4 lidi táhnou side do kopce a pak ještě 3x,za den 12km nejtvrdšího terénu, fakt blázni
Woko_O>Ja spis ted premejslim jestli uz mam postavit na central,vypustit benal,namazat retez,vyndat baterku prikrejt dekou a cekat do jara nebo jestli mam jeste cekat ze by se objevilo nejaky pekny pocasi..
Naopak - napustit benál až k víčku. Ať ta nádrž vevnitř nerezne
jezdím celý rok,ale jen když sou suchý silnice,než to startovat v garáži a slintat utoho,radši se projedu,podle teploty udělám kolečko,minulý rok -4 st.70 km v klidečku,v zimě hliníkové díly stříkám olejem,po 3 letech mám furt machňu jak novou
Cim strikas, kde vsude a hlavne co....
Mam 350ku a jsem nucen ji pouzivat jako dopravni prostredek, ikdyz je to jen 350da tak bych ji nerad nicil. Takze se chci zeptat jak ji maximalne zabespecit proti nekalym praktikam silnicaru
Motorku stříkám po umytí silikonovým sprejem. Brzdit je potřeba v zimě opatrněji, víc používám zadní brzdu - když ujede zadek tak nevadí. Přední brzdu opatrněji, stejně tak náklony - tam mě ale stejně limitují enduro gumy.
letos zkouším Resistin ML - je to na dutiny a barvu to má asi jako med. Naptalal sem tím hlavně všechny lemy a vnitřky blatníků a konce šroubů, to v zimě trpí nejvíc. tak sem zvědavej. akorát to chtělo asi horkovzduškou, by to všude pořádně zateklo.. kdo má motorku na parádu, ať s ní nejezdí, asi by byl nešťastnej