globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyhřívané rukojeti
1.11.2009 v 21:33
Ahoj, máte zkušenosti s nějakými konkrétními vyhřejvanými rukojeťmi na naší motku?
Vím , že se kupujou podle průměru řidítek a s regulací nebo ne , asi vím i kde, ale v těch předchozích diskusích se nikdo neptal na Virago 535
Předem dík

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

21.11.2009 v 10:00 | Nahoru | #91
Dědóch> viděl jsem HeinGericke a byla to kopie Oxforfdu (nebo naopak)

taky s novou motkou přemýšlím o heftech - ještě jsem u KTM viděl další možnost - dát vyhřívací placku pod origo hefty, nemá to sice regulaci jen on-off ale zase nemusíš řešit tloušťku - zůstanou tam origo tenčí hefty

a teď babo raď

Vyhřívané rukojeti

21.11.2009 v 10:14 | Nahoru | #92
Tos mě teda poradil já su mrdal po silnici a jako uvítal bych to
HaineGecle byly aspoň levnější?

Naposledy editováno 21.11.2009 10:15:23

Vyhřívané rukojeti

21.11.2009 v 17:08 | Nahoru | #93
Pánové bez regulace asi moc spokojený nebudete.

Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 13:43 | Nahoru | #94
Tak já jezdím Saito II asi měsíc. Naprostá pohoda do 10°C s nimi stačí topit na polohu HI(20W), pokud je větší zima tak to občas přepnu na start(40W). Je pravda, že jsou trošku tlustší, ale mě se drží možná líp než origo hefty. Sehnal jsem je v Brně za necelou tisícovku.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 13:48 | Nahoru | #95
Saita jsou dobrý až na tu tloušťku, má je pomalu každý druhý :)

Jinak kdo by kupoval Oxfordy s digi ovládáním, které se vypíná, tak mírnou upravou el. obvodu v ceně asi 10kč se dá to vypínání odstranit, jenom to nesmí člověk zapomenout vypnout. A jsou tenký, se 4 různejma stupněma

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 15:40 | Nahoru | #96
Hm,tak možná,že ty Saita II budou postačovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 16:58 | Nahoru | #97
Dědóch> Do Šakalova jezdím každej víkend, tak jestli chceš můžeš si je zkusit osahat.

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 17:03 | Nahoru | #98

YoYo>Dědóch> Do Šakalova jezdím každej víkend, tak jestli chceš můžeš si je zkusit osahat.


Vidívám tvou motorku na otevírání/zavírání.Tak jestli bys měl někdy cestu,pošli PM a můžem se domluvit,dík

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 21:10 | Nahoru | #99

CErin>Saita jsou dobrý až na tu tloušťku, má je pomalu každý druhý :)

Jinak kdo by kupoval Oxfordy s digi ovládáním, které se vypíná, tak mírnou upravou el. obvodu v ceně asi 10kč se dá to vypínání odstranit, jenom to nesmí člověk zapomenout vypnout. A jsou tenký, se 4 různejma stupněma


Jak se to dá odstranit jednoduše? Občas mě to už se... Nechápu proč se to vypíná za jízdy. Relátko tam mam tak by nebyl problém. Máš návod? Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 22:28 | Nahoru | #100
S těmi Oxfordy to je zajímavé mě to nic nedělá, kromě jednoho případu kdy jsem měl vybitou baterku tak to na volnoběh vyplo (což je správné - baterka byla slabá a tedy i nízké napětí), ale po půl hodince jízdy se baterka dobila a do té doby se to nikdy nevyplo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 22:49 | Nahoru | #101
Honza-TA> Mě to vypíná bezdůvodně. Nebo si to alespoň myslím. V průměru tak jednou za půl hodiny. Už tady o tom někdo psal, že mu to taky zlobí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

22.11.2009 v 23:03 | Nahoru | #102
Ládínek.> tak to máš smůlu na špatný kus nebo já štěstí na výjimečně dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

23.11.2009 v 09:56 | Nahoru | #103
Honza-TA> A jak se ti to zapíná v zimních rukavicích a třeba když už je tma? Taky supr?

Vyhřívané rukojeti

23.11.2009 v 14:05 | Nahoru | #104
Ono půlce uživatelu Oxfordů to dělá a půlce ne. Slyšel jsem, že výrobce něco opravil v ovladači, takže podle toho jak měl kdo štěstí. Nejhůř to jde potunit mikropájkou. Ale je to škoda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

25.11.2009 v 09:39 | Nahoru | #105

Ládínek.>Honza-TA> A jak se ti to zapíná v zimních rukavicích a třeba když už je tma? Taky supr?



ve tmě a v silných rukavicích to chce trochu cviku to je fakt :\ , ale jde to s tím jsme problém nikdy neřešil, spíš mi vadí ty hodně svítivé diody - v noci to moc pere do očí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

25.11.2009 v 10:38 | Nahoru | #106

Honza-TA>ve tmě a v silných rukavicích to chce trochu cviku to je fakt :\ , ale jde to s tím jsme problém nikdy neřešil, spíš mi vadí ty hodně svítivé diody - v noci to moc pere do očí


Když se mi to po tmě vypne tak je prakticky nemožný to za jízdy v rukavicích zapnout a třeba na dálnici neni ani kde zastavit. Vyřešil jsem to tím, že jsem si na ten mikrospínač nalepil o kroužek. Svítí to opravdu šíleně. Myšlenka to špatná neni ale moc se to pánům inženýrům u stolu nepovedlo. Chtělo by to inovovat a odzkoušet než dají něco takového do výroby. Proti samotným heftům nic nemam.

Naposledy editováno 25.11.2009 10:39:06

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

25.11.2009 v 12:48 | Nahoru | #107
Ládínek.> sem ty ledky zabarvil centrofixem a je to lepsi

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

26.11.2009 v 10:02 | Nahoru | #108
Ládínek.> když už je tam ta elektronika tak by tam bylo ideální postupné stmívání dle intezity okolního osvětlení, nebylo by to nic složitého

a ten o-kroužek je super napad

Vyhřívané rukojeti

2.1.2010 v 10:50 | Nahoru | #109
Tak jsem namontoval Saito II od Louise a krásně topí , dokonce mají i úplně stejný vnější průměr jako staké- takže je to

Vyhřívané rukojeti

2.1.2010 v 11:19 | Nahoru | #110
Vyhřívání je jedna z věcí, kterou bych si tam dával na každé moto zase + to, že ještě mám kryty
Zapojil jsem si to tak, aby to šlo zapnout pouze při jízdě. Takže se vybití nebojím. V zimě, nebo lijáku je to pomocník k nezaplacení Mám 3 stupně regulace a to je pro mě dostačující

Vyhřívané rukojeti

2.1.2010 v 12:26 | Nahoru | #111
Kryty jsem měl na Jawě na na RF se to zrovna nehodí, ale byla to v kombinaci s vyhříváním naprostá pohoda. Taky to mám proti nechtěnému vybití přez relé po zapnutí světel.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 19:36 | Nahoru | #112
Dotaz pro uživatele se Saitem II. Mám to jako dar.
Jsem si s tím tak hrál, nepochopil jsem proč je zastrčený to otáčecí regulační kolečko , jako první polohy jdou krásně otáčet, ale ta poslední napravo do ní se dostat a pak ven . Zlepší se to časem, nebo bude nutný chirurgický zákrok ???

Osobně jinak mám na motorce Daytony.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 19:48 | Nahoru | #113
je to jedno,protože ty I a II se ti vyserou,a budeš používat jen off a start,jako my ostatní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #114
prackarr> A že o tom nikdo nemluví, jaký to jsou šlupky .

To je teda dobrý, to já teda rozkuchám, až budu asistovat při výměně toho zadního plochého dílu za ten s tím uchycením na řidítka.

A jinak To chodilo taky z tuha jo?

Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #115
Tak už mám doma ty HG a super a sehnal jsem je za cenu Sauta II.

Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 20:13 | Nahoru | #116
Hein Gericke - jistě půjde o propůjčení jen loga.

Jelikož tyto, jsou celé Daytony (ač mám jiné rukojeti).

€ 59,99

A tyto zas Oxford. (jak koukám ovládací jednotka by šla přehodit na ty Saito II, má to snad i dokonce stejný konektory )

€ 39,99

Z těch cen jsem blbej - Daytony, "obyčejná" regulace 48W a 15W oproti těm 4° pokud se nepletu, který by měli lépe pokrýt tepelné potřeby bez potřeby přepínání poloh jako u blbejch jsou dokonce levnější .

Je tedy pravda, že co se týče otáčející kolečka i Daytony, tak i za největší tmy i za použit nejmenší síly, žádný problém.

Naposledy editováno 14.01.2010 20:14:23

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 20:15 | Nahoru | #117
to je divný, já mám saita II dvě a na HIGH to jde otáčet dobře a plynule... a ještě se nevysraly ani loňský ani letošní, tak sem zvědav, kdy to přijde - na start to hicuje až moc, to pálej ruce už po pár km :)

Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #118
Mám HG alá Oxford... no za 1000 Kčs nový,neber to...

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 20:17 | Nahoru | #119

SiSpo>Dotaz pro uživatele se Saitem II. Mám to jako dar.
Jsem si s tím tak hrál, nepochopil jsem proč je zastrčený to otáčecí regulační kolečko , jako první polohy jdou krásně otáčet, ale ta poslední napravo do ní se dostat a pak ven . Zlepší se to časem, nebo bude nutný chirurgický zákrok ???

Osobně jinak mám na motorce Daytony.


Do všech poloh to jde stejně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

14.1.2010 v 20:21 | Nahoru | #120
Němec> Jinak já jsem tak na to koukal, ta zadní strana, dva šroubky - že je to tam ještě k tomu i přilepený, pač vyndám šroubky a nešlo to ven.

StB> Tož to máte štěstí mě teda ne. Já to nějak poladim...

Dědóch> Hezká cena u mně 1120,-Kč (pošta v tom). Nechceš vyměnit ten přepínač za ten můj tuhnoucí, budeš tam mít o kolečko víc .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10405 Dnes v 08:58 starýludva
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist