Vím , že se kupujou podle průměru řidítek a s regulací nebo ne , asi vím i kde, ale v těch předchozích diskusích se nikdo neptal na Virago 535
Předem dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
SiSpo>prackarr> A že o tom nikdo nemluví, jaký to jsou šlupky .
To je teda dobrý, to já teda rozkuchám, až budu asistovat při výměně toho zadního plochého dílu za ten s tím uchycením na řidítka.
A jinak To chodilo taky z tuha jo?
Chodilo.
Jak píšu,ted jde jen start a off,ale stačí to. Funkci to plní...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
SiSpo>Němec> Jinak já jsem tak na to koukal, ta zadní strana, dva šroubky - že je to tam ještě k tomu i přilepený, pač vyndám šroubky a nešlo to ven.
.
Taky sem tu zadní část sundával abych ji vyměnil za druhou (přiloženou v balení) s objímkou a celej pajšl je zalitej do silikonu- proto se to blbě sundává.
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
jo myslím, že to mám - něco tady -
http://new.vstrom.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=74:technika-uprava-vyhivanych-heft-saito&catid=10:clanky&Itemid=13
a tady se zmiňuje nahrazení stávajícího regulátoru potenciometrem - na elektro sem levej jak šavle, takže sem to ani nikdy nezkoušel, ale plynulá regulace by mohla bejt super..
http://www.vstrom.cz/newvstrom/clanky/saitoII3.pdf
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
babuka>A co tohle na packy.
mám jen obyčejný návleky na řidítka od Oxfordu - do zimní ježdění návleky nutnost, tam jen hefty nestačej, ale samotný návleky mi přijdou taky o ničem - dřív nebo později ruce prochladnou, nebo když Ti někde mimo moto prsty zmrznou, už je nebudeš mít jak rozehřát - takže za mě do mrazu jedině návleky + vyhřívaný hefty.
tyhle vypadaj docela zajímavě - co mám oxfordy, tak jsou i kolem zrcátek a materiál rukávníků mi nestačí na kompletní uzavření..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Němec>
Není nad slovo od někoho kdo se vyzná. Mě právě včera přišli ty viz. výše, mám to jen na skútr, takže v zimě rychlost tak do kila, teda když není sníh, sůl a mráz. Doufám, že tak na 2 hoďky to bude stačit.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
dobrý je, že je docela dlouhej a ruka je schovaná poměrně daleko + rukávník je tuhej - člověk nemusí lovit, kudy se tam dostat.
takhle nestačí materiál na kompletní "obemknutí" řidítka -
[URL= tady ty z Tvýho odkazu - pohledově je to nebe a dudy, když beru čistě utěsnění - ono v mraze už je znát každá škvíra..
když si pak vzpomeneš, tak můžeš napsat, jak se v nich jezdí, přijde mi i docela dobrý, že jsou uchycený přes konec gripu - oxfordy tam jen tak plandaj dá se říct :) a maj docela pěknej vzhled, tak to bude zajímat určitě víc lidí
hefty + rukávníky - dá se jezdit i holejma rukama, když člověk potřebuje vyhřát ztuhlý a zmrzlý hefty, zimní rukavice se mi neosvědčily, heftům trvá hrozně dlouho, než ohřejou zmrzlý rukavice a než teplo ohřeje celou ruku.
bez heftů jen s rukávníkama bohužel nemůžu říct, moje rukávníky netěsněj..ale podle mě to bude pohoda - jak se k rukoum nedostane chlad, měly by vydržet hodně dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Mám Brtníka O víkendu snad najdu hoďku a testnu to. Jinak ten červený skútr na fotce to je Honda SH starší verze.
Faktem je, že vyhřívané hefty bych asi nedával. Skútr má malou baterku a zas tak v zimě nejezdím. Nechci tady dělat nějakou lacinou reklamu - v tom eshopu mají od stejné firmy ještě deky, na skútru to je celkem běžné - z výduchu chladiče to fouká teplý vzduch pod deku. Co jsem ale zíral, že tam mají i deky na motorku a to i pro spolujezdce.
Vypínač už mi jde krásně, jsem to měl rozebraný, ten tranzistor jsem zabezpečil silikonem a prostříkl WD-40. Zadělal, stále to, ale nechodilo jak po másle. Pro ty komu to nechodí - stačí dát polohu do Start a jistě uvidí u otočného kolečka nálitek, který po otočení začne dřít, tudíž odkrojit a pak je to EŇO ŇUNO - hledejte jistě najdete...
např. za 4 USD http://www.aliexpre...ads/32217419645.html
jsem našel návod na montáž
já žil v mylné iluzi, že se to cpe pod grip a furt mi nebylo jasné jak to tam může vlézt, a ono se to dává přes grip a použije se smršťovací hadice.
a jiný způsob
zřejmě je s folií dodávaný grip s větším průměrem než trubka řídítek.
Naposledy editováno 14.11.2014 18:31:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |