dík.
1 reakcí na tento příspěvek OT: motor Favorit, sháním Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
FiZzeR>a vůbec, nechcete mu ho někdo ukrást? má vyvařenou kastli a novej podvozek aspoň bych ho konečně dokopal k něčemu pořádnýmu... prej "citový vazby"
Neser Mám taky favorita a i když jsem vystřídal další 3 auta, tak Favo mám pořád, jako jediné totiž jezdí pořád bez problémů, v létě, v zimě a absolutně bez údržby a nákladů
je to rok 89 a máme ho od novoty, ještě poctivý z pořadníku
Naposledy editováno 30.10.2009 23:12:15
1 reakcí na tento příspěvek OT: motor Favorit, sháním Praha
k tématu ...ne nemám
např http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradni-dily-prislusenstvi-prodej-cz/121760-motor-781-135-3/
1 reakcí na tento příspěvek OT: motor Favorit, sháním Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
Azi.>_monty> A vyplatí se to? Aby za ty peníze nebyla 50kW Felina
To bych si stejne moc nepomoh..uz ho mame 12 let a je spolehlivej, tak proc kupovat neco jinyho..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
_monty>To bych si stejne moc nepomoh..uz ho mame 12 let a je spolehlivej, tak proc kupovat neco jinyho..
ahoj tatiiiii
...teda až na tu spolehlivost...furt to hnije, hulí to jak uhelná elektrárna a vůbec to nejede, nezatáčí, nebrzdí a stojí to prachy a HLAVNĚ MILIARDY ČLOVĚKOHODIN. nic proti favoušům, kdysi to bylo mé oblíbené auto, ale -už je dávno za zenitem.
Naposledy editováno 31.10.2009 11:06:26
1 reakcí na tento příspěvek OT: motor Favorit, sháním Praha
FiZzeR>ahoj tatiiiii
...teda až na tu spolehlivost...furt to hnije, hulí to jak uhelná elektrárna a vůbec to nejede, nezatáčí, nebrzdí a stojí to prachy a HLAVNĚ MILIARDY ČLOVĚKOHODIN. nic proti favoušům, kdysi to bylo mé oblíbené auto, ale -už je dávno za zenitem.
Asi mi neco uniklo
Nam hnit teprve zacina, na to ze byl asi celej strikanej a stoji furt venku, tak je to gut..nehuli, olej nezere, dobre startuje, jede nahovno brzdi nahovno zataci nahovno , ale proste kdyby nebyl spolehlivej a levnej, tak ho nedrzime..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
Azi.>Aha, no nejsem si jistej jak u stříkačky, ale u karburátorovýho motoru byly u 40kW verze jiný dosedací plochy ventilů a dál nevim
Prave kdyby stacil vymenit motor a ridici jednotka, vyslo by to treba na 3000 a to mi pride dobra cena za 10 kw, zvlast u tak malyho vykonu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
Naposledy editováno 31.10.2009 11:22:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
Já jezdil fáčko letos do března, než sem přesedlal na firemní Clio největší strach jsem měl že se v tom někde zrakvím protože víme jak dopadá Fanouš při nehodě..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: motor Favorit, sháním Praha
abcman>FiZzeR> Jak jako hulí?? Zdravý fáčko ti nemuze hulit... Jako v chladnu z toho jde pára pořádně, to jo, ale jestli to hulí i zahřátý tak ti to žere vodu/olej, ne?
Já jezdil fáčko letos do března, než sem přesedlal na firemní Clio největší strach jsem měl že se v tom někde zrakvím protože víme jak dopadá Fanouš při nehodě..
no v chladnu po nastartování ten favouš zmizí za tepla to neni až tak tragický.
C.J.>Neser Mám taky favorita a i když jsem vystřídal další 3 auta, tak Favo mám pořád, jako jediné totiž jezdí pořád bez problémů, v létě, v zimě a absolutně bez údržby a nákladů
je to rok 89 a máme ho od novoty, ještě poctivý z pořadníku
My máme uplně to samý
1 reakcí na tento příspěvek OT: motor Favorit, sháním Praha
nutno podotknout, že to je na konci prosince při nulových teplotách..
Jasně že záleží na stavu, vylítaný motor si asi pápne.. Já olej nekontroluje, nedolévám, teď jsem ho měnil snad po čtyřech letech A ani jednou se nedoléval..
Ale kdybych měl nějakou mrdku, na které se musí pořád něco dělat, tak je dávno na vrakáči..
Na tom mém byl dělaný první servis po 20ti letech Měnily se všechny tlumiče, komplet brzdy, obě poloosy, homokyneťáky a nápravnice, vyvařily se prahy (měnit nebylo nutné), navařily se nové zadní lemy blatníků.. A to po 20ti letech bez údržby