11188>podle toho klepání a ztrátu vykonu to bude klikovka resp, její nějaké ložisko v ojnici , protže jsi nespsal že by moto kouřila atd, tak se prostě praskla klec co drží jehličky pohromade a vydřelo se to a teplem přiškrtilo a potom co to schladno se to odtrhnulo a chvilku otáčelo než se zase rožhalivo a seklo , jestli z moto slyšííš diesel a není to diesel koukni na klikovku,, vyhod svíse a natáčej každymu pístu HU a šroubovákem poznáš prodlevu kterej se po otočení opozdí a dudeš vědět která strana odešla, ale stejne motor rozpůli a celej vymejt , tak ventil kdyby byl podpálenej tak by to neklepalo ale přestlo jet a příliš velká vůle zese bude klepat ale pojede , taky je možny že jaks tomu dal čouda tak ti ulítnul nějakej ventil a mlátí ti s ním píst o hlavu válce a to je potom jinka hlava a jinej píst :|