Téma: Prudke zchlazeni vs spojka
 
29.10.2009 v 22:38
jaky je nazor obecenstva - jedu potokem, na chvilku tam zahucim po sedlo, pak zacne strasne tahnout spojka - i kdyz je zmackla co to jde tak je stejne zaber.
Divne je to, ze jinak i za studena mi dekupluje dokonale. Nedovedu si to nijak logicky vysvetlit, cim to muze byt, napadaji me snad jen nejake mikrodeformace vlivem prudkeho zchlazeni...
Behem te vyjizdky to udelalo nejednou, takrka pokazde kdyz jsem projel hodne hlubokou vodou (priznam se, ze takhle hluboko jsem snad ani v zivote nebrodil)
Setkal se s tim uz nekdo ?

2 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 16:39 | Nahoru | #1
andrej: napadlo mě snad že se plechové lamely po obvodu olejem rychle zchladí, v ostatní ploše jsou horké a tak se mírně zkroutí do tvaru talířové pružiny a tím pádem furt tlačí
(u studeného motoru jsou studené v celé ploše takže jsou rovné, zkroutí je právě až ten rozdíl teplot na venkovním a vnitřním průměru)

ovšem v praxi jsem se s tím nikdy nesetkal tak mi to přijde stejně jako hrozná kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 16:45 | Nahoru | #2
Vana666> Problem už vyřešil bylo to v tom lanku a jeho valecku predpokladam dole na tom tahlu co ovlada spojku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 17:00 | Nahoru | #3
Vana666> tak hrozna kravina to neni, protoze me se podaril obracenej efekt a to takovy,ze jsem plechove lamely vyhral jen po obvodu. Vznikla z nich dokonala talirova pruzina
Jak se me to povedlo to netusim, ale mam pocit ze jsem zetku dloohou dobu drzel na spojce na startu.

Mam je schovane na pamatku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist