globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka jako neutrál? je to možný?
 
28.10.2009 v 22:59
Zdravím, možná dost blbý dotaz, ale je u nás o kolí hodně dlouhý kopec dolů a jezdim tudy zkoro každý den...moje motorka má 6kvaltů a neutrál klasika jen mezi 1-2 a tak když jedu z kopce a mám tam vytočenou 6 tak bych rád tam měl neutrál (brzdí mě motor bez plynu) ale je blbost tam kopat neutrál, to by převodovka brečela, tak se chci zeptat zda by nák neškodilo držet celej kopec dolů spojku. asi blbý dotoz, ale zkusím se zeptat:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

4.11.2009 v 10:38 | Nahoru | #1

Libor67>Riddick>Hopsat z kopce na nejvyšší kvalt je taky debilní, protože to cuká,

Pokud to cuká, máš moc nízké otáčky, podřaď o kvalt níž.

trpí ventily

Proč by měly trpět ventily? Co to je za blbost?

a zbytečně to brzdí. Přidávat plyn je nelogické, potřebuji spíše brzdit.

Tak chceš nebo nechceš brzdit? Rozmysli se.

Naposledy editováno 04.11.2009 10:38:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

4.11.2009 v 10:58 | Nahoru | #2
Číkus> co na tom je k nepochopení? - potřebuje jet z kopce určitou rychlostí, když tam vrazí nižší kvalt, bude přibržďovat víc, než potřebuje, když na vyšší kvalt přidá, pojede rychleji, než potřebuje..

je tady někdo, kdo si něco zničil tím, že vymačkával spojku za jízdy? počítám, že ne - takže se tady jen teoretizuje a míchaj do toho jabka hrušky z aut jsem ochotnej připustit, že to nedělá dobře ložiskům, budiž, ale že by to nějak způsobilo opotřebení lamel? směšný, když si člověk představí, jak spojka funguje a kdy dochází k jejímu největšímu opotřebení, tak nějaký občasný vymačknutí tomu nemůže udělat naprosto nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist