globalmoto_kveten





Téma: Schuberth interkom
 
28.10.2009 v 11:40
Na tohle jsem narazil i Louise. Je to do nove Schuberth C3 a libi se me jednoducha instalace bez nutnosti zasahu do helmy. Nemate s tim nekdo zkusenost, jak to funguje?

Schuberth interkom

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth interkom

28.10.2009 v 12:23 | Nahoru | #1
To by mně taky zajímalo jak to umí komunikovat s ostatními interkomy kdyby to stálo jak normální interkom max trochu víc tak si to k C3 koupím

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth interkom

28.10.2009 v 12:24 | Nahoru | #2
Ale dobrý je že tam je radio

(reakce na) Schuberth interkom

28.10.2009 v 12:30 | Nahoru | #3

Pavel-RX>To by mně taky zajímalo jak to umí komunikovat s ostatními interkomy kdyby to stálo jak normální interkom max trochu víc tak si to k C3 koupím



cena je tam uvedena 300 Ecek

(reakce na) Schuberth interkom

28.10.2009 v 12:31 | Nahoru | #4

Pavel-RX>Ale dobrý je že tam je radio



me se zas na tom libi jednoduchost instalace bez nutnosti zasahu do helmy. Ale chtelo by to vic podrobnosti o moznosti nastaveni priorit a tak

Schuberth interkom

28.10.2009 v 12:39 | Nahoru | #5
Tak pokud to bude promakaný jak C3 Tak to bude bomba

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth interkom

28.10.2009 v 22:01 | Nahoru | #6
zabudujes to jiz do pripraveneho limce v helme, kterej se pouze vymeni... komunikace muze probihat mezi 3 motorkama najednou... jako konference...vic je v popisku, kterej ti lehce dovedu prelozit... :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth interkom

29.10.2009 v 17:09 | Nahoru | #7

Kubas-12>zabudujes to jiz do pripraveneho limce v helme, kterej se pouze vymeni... komunikace muze probihat mezi 3 motorkama najednou... jako konference...vic je v popisku, kterej ti lehce dovedu prelozit... :D



nojo, ale tam maji jen vseobecny info .... me zajima jak se to treba chova, kdyz mluvim se spolujezdcem a chce neco rict navigace. jestli me prerusi, rekne co chce a pak me to zase spoji s druhym interkomem a tak podobne. Proste nastaveni priorit zdroju, co ma pred cim prednost.

(reakce na) Schuberth interkom

29.10.2009 v 18:27 | Nahoru | #8

Honza 1400>nojo, ale tam maji jen vseobecny info .... me zajima jak se to treba chova, kdyz mluvim se spolujezdcem a chce neco rict navigace. jestli me prerusi, rekne co chce a pak me to zase spoji s druhym interkomem a tak podobne. Proste nastaveni priorit zdroju, co ma pred cim prednost.



hmm, tak toho jsem se nikde nikdy nedocetl....

(reakce na) Schuberth interkom

4.11.2009 v 23:19 | Nahoru | #9
Honza 1400>

Interkom je výsledkem spolupráce Schuberth a Cardo Systems. Podobný HW bude vyroben i pro
C2.
Pan Glezerman z Cardo S. řekl, že do spolupráce s Schuberth vloží to nejlepší co v Cardo vzniklo.

Naposledy editováno 04.11.2009 23:37:52

Schuberth interkom

5.11.2009 v 19:16 | Nahoru | #10
Taky bych měl o C3 zájem,jenom doufám,že do ní dobře padnou brýle stejně ok jako do mé stávající Nolanky N103,která je ale hlučná.

Schuberth interkom

13.11.2009 v 17:13 | Nahoru | #11
Je to naprosto stejné jako Cardo Scala Rider - všechny výhody i nevýhody. To znamená kompatibilita v režimu interkom pouze s Cardo - podle typu master/slave... Prostě úplně stejné jako stávající sady Cardo. Měl jsem to na hlavě na výstavě a přišlo mi hezké, že z helmy nic netrčí ale ovládání zespodu je prostě nepraktický. Instalace do helmy je stejně složitá jako u externí verze, tohle ale stojí 2x tolik a je to jen a pouze pro Schuberth.
Každopádně - BT komunikaci tam vystavovalo mrak výrobců (a OEM verze těch, které už známe pod jinými jmény) ale opravdových novinek zase tolik nebylo. Věnoval jsem se tomu docela důkladně a když tedy pominu samostatné produkty OEM výrobců jako je např. původní výrobce BT pro Nolan, tak nové věci byly jen Scala G4 (3 motorky nebo jezdec+spolujezdec a 2 motorky - oboje v režimu master + slave) a Interphone Tribe (PMR BT rešení pro neomezený počet motorek). Všechno ostatní, co vypadalo "nově", po chvíli zkoušení a vyptávání bylo nakonec něco, co už známe ale v jiném balení. Osobně mě zajímala kompatibilita s Garmin Zumo 660, které používá dost specifický subset BT (odesílá speciální avízo o chystané BT události a očekává odpověď od headsetu že je na přijetí události připravený, což řada výrobců nemá a co způsobuje problémy a výpadky headsetu, odpojování po přepnutí režimu apod). Na přímý dotazy odpověděli jen tři výrobci že o tom ví a řeší to jen Interphone (již hotovo) a Midland (prý brzy hotovo - čekají na nový firmware headsetu). Cardo na výstavě oficiálně nebyli (jen na stánku Touratech AG) ale prý to s G4 funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist