globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..zivotnost novejsich sportu
 
26.10.2009 v 01:03
Jak je to podle vasich zkusenosti s zivotnosti modernich sportovnich motorek?
Mam na mysli sporty 600-1000ccm, rok rekneme +2005.

Zajima mne, jak jsou na tom tyhle motorky po najeti nejakych aspon 60-80 tis. km.
Kolik toho se sralo, co se sralo atd.

Nejlip osobni zkusenosti (i kdyz tech bude asi hodne ) nebo aspon neco, co jste videli na vlastni oci.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 01:13 | Nahoru | #1
Na vlastní oči těžko uvidíš supersport z roku 05+, co má najeto 60 tis. km, nebo víc. Určitě v čechách ne.
Já osobně si myslim, že pokud má motorka péči a rozumný zacházení, tak motor vydrží hromadu km. Vždycky něco odejde, ale to i na autě. Takže proč řešit km?
Na svý motorce (což neni supersport, ale motorově docela i jo) mám najeto cca 50 tis. km (těžko říct kolik, nekupoval sem novou) a motor jde přesně tak jak má, za dva roky provozu odešlo těsnění vodní pumpy, jinak nic. A rozhodně ji nešetřim, to ne, ale vždy má dobrej olej, vždy ji nechám v klidu ohřát, pravidelně kontroluju důležitý věci, dotahuju všechny šrouby (nežádoucí vibrace nadělaj škody aniž by o nich řidič věděl).

Takže pokud chceš znát můj názor tak v dobrých rukách vydrží 100 tis. km a odejde pár drobností. Pak se do toho asi musí trochu víc šáhnout.
Ještě sem totiž nikdy neviděl moderní motor, kterej by se vysypal sám o sobě, bez toho, aniž by se na něm něco zanedbalo.

1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 01:19 | Nahoru | #2
myslim, ze i ty nejvykonnejsi motory toho vydrzi docela dost..
ale na modernich motorkach je strasne moc modernich hoven, ktere clovek stejne nepotrebuje a ktere se proste rady pokazi

moje motorka ma najeto 90tis. km.. nastesti tam zadny moderni hovna nejsou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 06:01 | Nahoru | #3
yeuop> co myslíš těma "moderníma hovnama"? Na motorce jsou věci, který tam jsou potřeba, nenapadá mě nic zbytečnýho......

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 06:18 | Nahoru | #4
njn, ale srovnavat jawu, ktera ma motor co byl navrzeny nekdy v roce 1920 a jen s minimalnima zmenama vydrzel az do dneska , s motorama r.v 2005 , to je trosku mimo ne ?

1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 06:22 | Nahoru | #5
Moje má najeto (zaručených) 40 tkm, a je absolutně bez problémů. Jiné to bude u 6tky ježděné na okruhu ve vysokých otáčkách, jiné u 6tky ježděné na pohodu. U litrů si myslím, to samé s litrama, jen s menšíma následkama.

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 06:46 | Nahoru | #6
Špatně položená otázka

Pohrdám těma, co ji neuměj dobře položit

1 reakcí na tento příspěvek ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 08:39 | Nahoru | #7
yeuop - od tebe to jsou ale temata...Cim dal veci a delsi hovna... Co myslis ze ti tu nekdo rekne... Myslis ze nekdo by byl tokovej ko-ot aby na litru nejak cestoval a najizdel 10ti a vice za rok jak na cestaku?

A to ta zima teprve zacina.

..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 08:51 | Nahoru | #8
Ja si myslim ze to vydrzi ale motor bude zrat olej a bude to delat divny zvuky... Honda to vydrzi ale ostatni vyrobci i pri dobre udrzbe??? nevim nevim ono to ma vsechno titanove pisty ventily apod. ale proc? aby to vydrzelo kdyz to tocis do 16tis..o./min. a ne do 11tis jako stare sestky ktere este byli poctive zelezo... To je muj nazor... Stare CBR-600F r.v.93 strci svoji vydrzi do kapsy nove sestky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 08:54 | Nahoru | #9
Dave81> Nevim ale ukazatel zarazene rychlosti nejni blbustka? nebo otpimalni razeni?radim podle sveho jak chci a ne ze na me enco zablika a co tam mam? to poznam ne?podle otacek a rychlosti... aj. prkotiny... Displeje apod. taky neuznavam vubec se mi to na amsinach nelibi...

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 08:55 | Nahoru | #10
Maverick-77> Litr musi vydrzet vic pac enjni tak uhonenej jako 6tka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:03 | Nahoru | #11

SensationBlaack>Dave81> Nevim ale ukazatel zarazene rychlosti nejni blbustka? nebo otpimalni razeni?radim podle sveho jak chci a ne ze na me enco zablika a co tam mam? to poznam ne?podle otacek a rychlosti... aj. prkotiny... Displeje apod. taky neuznavam vubec se mi to na amsinach nelibi...



To co zmiňuješ myslim nemá nejmenší vliv na výdrž motorky. Tim spíš, když to nepotřebuješ, tak tě nemusí trápit zda to funguje. A kdyby to byly fakt blbůstky, který nikoho nezajímaj, tak oni by to tam ty výrobci jentak z plezíru nedávali, nějaký peníze to přeci jen stojí. A když už u toho jsme, tak se na to zkus podívat z druhý strany - jestli ono to upozornění, že máš zařadit a ne to dál trápit tu životnost ještě nezvýší - ne třeba konkrétně u tebe, ale obecně, rozhodně ji to nesnižuje.

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:07 | Nahoru | #12
Dave81> Hele ja nevim ale starsi masiny nemeli nejaky optimalni zarazeni chyrlosti a ty masiny jezdi do dnes a maji nalitano pres 100tis km a slapou jak hodinky... to jsou jen vymozenosti... musi se porad neco vymyslet aby to neco navic melo tak to vidim ja...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:08 | Nahoru | #13
Dave81> jedna led dioda a par kabilku do ridici jednotky ktera to vypocita... to nejni vic ani min nez par korun tchniky navic ale pak tu masinu prodaji diky te kravine treba o 30tis Kc vic nez ta co ta nema... tomu se rika marketing...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:18 | Nahoru | #14
SensationBlaack> Starý motorky to nemaj, a moderní jo, máš recht. Ale s tim zbytkem už nesouhlasim. Dioda, kabílek....zmiňoval si ještě displeje...nejsou to závratný sumy, ale koruny taky ne. A podivej se na katalogový prodejní ceny "starých" motorek a ceny moderních. Kde je ten cenovej nárust?? Nenajdeš ho. Ceny jsou mnohem níž. Kvůli tomuhle se nevylepšuje. To je prostě pokrok. A taky konkurenční boj. Bez tohodle bys ještě dnes jezdil na třiapůle a brečel že na MZtu nemáš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:19 | Nahoru | #15

SensationBlaack>Dave81> jedna led dioda a par kabilku do ridici jednotky ktera to vypocita... to nejni vic ani min nez par korun tchniky navic ale pak tu masinu prodaji diky te kravine treba o 30tis Kc vic nez ta co ta nema... tomu se rika marketing...


to je větší rozdíl jak u aut s klimou nebo bez a tam je toho trošku víc než jedna dioda a pár kabilků

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:19 | Nahoru | #16
SensationBlaack>
souhlasim. To je ten spravny marketing. Ne jen neco novyho vymyslet, jeste je potreba spotrebiteli vnutit, ze to novy je super a ze bez toho vlastne nemuze zit

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:22 | Nahoru | #17
Kubák> Nevim ale auto s klimo. je uzitecnejsi jak dioda ktera se na tebe usmeje kdyz vic otocis heftem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:25 | Nahoru | #18
Dave81> Chapu ze je to pokrok a masiny se budou este vic zmensovat a este budou vypadat ostreji nez jsou a este budou delat hnusnejsi vyfuky nez delaji... to co tam ma R6 nebo GSX-750 to je jako kdyz jim dosla roura... Vubec se mi vic libi starsi masiny nez ty novy,ty stary maji šmrnc... nechci nic rikat ale tohle vlakno se zacina zasirat jinymi tematy nez bylo napsano

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:33 | Nahoru | #19
SensationBlaack> Je to věc vkusu, je to výrobek jako každej jinej a je vyrobenej tak, aby si ho koupilo co nejvíc lidí. Chápu, že máš radši starší motorky, sám nemusim ty nějaký moderní designový vychytávky, ale tomu se neubráníš. Pořád se dělají i oldschoolový motorky, jen si vybrat.

Od životnosti jsme se dostali fakt jinam. No to, že moderní věci životnost nezmenšujou mi nikdo ale nevymluví, to by byly výrobci proti sobě :)

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:34 | Nahoru | #20
SensationBlaack> Já jen pořád nemůžu přijít na to,co maj nový mašiny proti starejm a mohlo by se pokazit,aby to mělo vliv na funkčnost jako takovou..Materiály a zpracování budou asi na vyšší úrovni než tomu bylo před dvaceti lety a nějaký bonusový diody...to když mi zhasne,tak do servisu nejedu.Vyšašim to sám a když ne,stavim se tam až pojedu kolem,pokud si na to vůbec vzpomenu..

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:37 | Nahoru | #21
Kubák> Souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:47 | Nahoru | #22
Kubák> kam tim mirim prave ze kyz ti zdechne napr. takova dioda tak ti treba ani nepujde anstartovat masina to je jen priklad... cim vic elektroniky tim je to horsi,zajimave kdyz si schrnu tady prizpevky lidi co maji novejsi masiny tak maji problemy s alektronikou tomu dela tohle tomu zase blika tohle a nevi co to je a proc to je apod. a co se tyce tech starych masin a novich... Muj nazor je takovej za stara masina je este poctive udelana,a ne proflaknute jako ted... ja nevim ale pred 10-15lety se toho tolik nedelalo v Cine pro ostatni vyrobce jako ted... to je zase priklad... to nejni jen motorka kup si starou Nokii 5110 a hod s ni o zed? bude fungovat? pak vem treba Nokii N95 a hod s ni o zed bude fungovat?to ale uz odbocuju hodne... CBR-600F rv. 93 najeto 60tis km... bez delanych rozvodu a bez vent. vuli a nastarujes a co slysis? ticho... nezere olej noc ten motor proste splape... jako novej... doakze to? nova sestka vsadim boty ze ne... Mozna Honda ale...

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:49 | Nahoru | #23

Kubák>SensationBlaack> Já jen pořád nemůžu přijít na to,co maj nový mašiny proti starejm a mohlo by se pokazit,aby to mělo vliv na funkčnost jako takovou..Materiály a zpracování budou asi na vyšší úrovni než tomu bylo před dvaceti lety a nějaký bonusový diody...to když mi zhasne,tak do servisu nejedu.Vyšašim to sám a když ne,stavim se tam až pojedu kolem,pokud si na to vůbec vzpomenu..



no, já bych řekl že maj navíc o dost vyšší výkon ze stejnýho objemu a materiály bude spíš optimalizovaný s ohledem na cenu, ale to je těžko říct a jak se to projeví se dá jen hádat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:50 | Nahoru | #24
SensationBlaack> ty motorky jsou dělaný tak, aby byla maximálně zachovaná mobilita, tzn. že pokud nejde kvůli něčemu nastartovat, tak jek kvůli tomu, co by jí mohlo provozem poškodit, ne kvůli nějaký vánoční diodě. Motorkám nejvíc ubližujou majitelé a na moderních motorkách je toho bohužel víc, čemu může majitel "odborník" ublížit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 09:55 | Nahoru | #25
Dave81> To mas pravdu ale myslim si taky ze cim vic elektriky tim vetsi pravdepodobnost na poruchovost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 10:05 | Nahoru | #26

SensationBlaack>Dave81> To mas pravdu ale myslim si taky ze cim vic elektriky tim vetsi pravdepodobnost na poruchovost...



ono ciste mechanicky systemy taky nejsou bezudrzbovy a nesmrtelny... kupa tech starejch nesmrtelnejch masin ma problemy s karbcema apod. hlavne lidi co maj starsi motorky si jsou zvykli kupu veci opravit sami, to ze sem na forum chodi lidi co si koupi prvni motorku RR 09 a pak zakladaji dotaze proc blika ta kontrolka s napisem HISS, podle toho nemuzes soudit ze se nove motorky serou...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 10:05 | Nahoru | #27

Kubák>SensationBlaack> Já jen pořád nemůžu přijít na to,co maj nový mašiny proti starejm a mohlo by se pokazit,aby to mělo vliv na funkčnost jako takovou..Materiály a zpracování budou asi na vyšší úrovni než tomu bylo před dvaceti lety a nějaký bonusový diody...to když mi zhasne,tak do servisu nejedu.Vyšašim to sám a když ne,stavim se tam až pojedu kolem,pokud si na to vůbec vzpomenu..


Starší motorky mají díly masivní proto ta váha,ale dnešní jsou odlehčený,tenčí materiály aby se uspořilo každé kilo a litry točí to co kdysi šestky a šestky to co F1 .Troufám si tvrdit,že nevydrží co bajky z 90´let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 10:09 | Nahoru | #28
DaliboRR> Já si troufám tvrdit, že vydrží. Sice jsou víc namáhaný, ale podle toho je zvolenej materiál, více propracovaný mazání, chlazení....

Fabia taky vydrží víc jak škoda 105 a má větší výkon.

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 10:11 | Nahoru | #29
assassin> Mali poznatek kamos menil na svem XX rv.2000 regulator a altik... hejbnul trosku se svazkem kabelaze... jen hejbnul nic vic proste jak byla ulozena tak ji dal trosicku jinak asi o 1cm ani ne a po nastartovani uz mu blikala sama jen tak FI kontrolka a diody s blinkry apod. kraviny... jen proste zlobily diody jinak nic... pac v te kabelazi byla nejaka krabicka co tam nechal vrobce ale nema tam nejak zadny extra vyznam muze se klidne vyoperovat a nic se nestane... to mi staci prave... kravinky a co to pak dela...

(reakce na) ..zivotnost novejsich sportu

26.10.2009 v 10:12 | Nahoru | #30
Dave81> 105 a Fabie je asi neco jako 900RR a 929RR a ne CBR-1000RR rv. 2007... ted to trosku myslim ironicky ale takhle bych to otipoval ja...
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist