globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co to je za problem?
24.10.2009 v 09:18
Cau motorkari mam problem s moji masinou. Jakmile tam kopnu jednicku tak ta motorka vubec nejede. Jede ale ne tak jako driv. Kamarad me rikal ze to nejspis bude delat spojka-lamela kdyz se zahreje.
Spis to dela az tak po dvou-trech hodinach jizdy.
Meli ste taky nekdy tento problem? Proste ta motorka netahne...

Piste :)

Naposledy editováno 24.10.2009 09:19:43

2 reakcí na tento příspěvek Co to je za problem?

24.10.2009 v 09:28 | Nahoru | #1
No tobi mohli být lameli,když píšeš že to začne aš po ddvou třech hodinách jízdy tak není přidřená jinak mi nic nenaoad čím to já bych napřšd vyměnil lameli a pak bise vydělo bud to bude dobrí a nebo byto bilo něčím jiním

(reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 09:32 | Nahoru | #2

vladaobi>No tobi mohli být lameli,když píšeš že to začne aš po ddvou třech hodinách jízdy tak není přidřená jinak mi nic nenaoad čím to já bych napřšd vyměnil lameli a pak bise vydělo bud to bude dobrí a nebo byto bilo něčím jiním

Ty vole děláš si tou češtinou prdel nebo jsi fakt tak blbej ??????????????????????????????????

1 reakcí na tento příspěvek Co to je za problem?

24.10.2009 v 09:37 | Nahoru | #3
To jo no kapanek mu to ustrelilo ale spis bych resil problem nez cestinu ale chapu no :)

(reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 09:41 | Nahoru | #4
m4r4> Dej to na asvalt, rozjeď dej trojku a prudce přidej - jestli polezou otáčky nahoru neůměrně s rychlostí jsou to lamely. To poznáš i podle sluchu v pohodě. Jestli to nejede v tom smyslu že to nejde do otáček je problém jinde

1 reakcí na tento příspěvek Co to je za problem?

24.10.2009 v 09:45 | Nahoru | #5
Hele hosi asi blbej dotaz ale zkusim to... ja sem do chladice nalil nemrznouci smes a prave me prislo ze to dela od te doby. Je mozne ze by to bylo tim ze by to treba dobre nechladilo? Asi blbost co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:01 | Nahoru | #6

m4r4>Hele hosi asi blbej dotaz ale zkusim to... ja sem do chladice nalil nemrznouci smes a prave me prislo ze to dela od te doby. Je mozne ze by to bylo tim ze by to treba dobre nechladilo? Asi blbost co?

Nemrznoucí směs tam má bejt i v létě. Dává se tam nejen aby to nezamrzlo ale i pro to aby to líp chladilo (nemrzka je lepší vodič tepla než voda) Tkže si myslím že je to blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:08 | Nahoru | #7
novej> s tou nemrzkou si trochu vedle. Nejlepší chladící účinek má obyčejná (destilovaná) voda. Havní důvod, proč se dává do chladící soustavy nemrzka je kromě ochrany před mrazem hlavně antikorozní ochrana, a ochrana proti vzniku usazenin.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:11 | Nahoru | #8
czert> S tou s tebou souhlasím nicméně si stojím za tím že nemrzka lépe odvádí teplo než samotná voda, mimo jiné má taky vyšší bod varu než voda a to o 100 stupňů.

Naposledy editováno 24.10.2009 10:16:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:19 | Nahoru | #9

novej>czert> S tou s tebou souhlasím nicméně si stojím za tím že nemrzka lépe odvádí teplo než samotná voda



To si nejsem jistej. Ale sem si jistej, že ho lépe ¨absorbuje¨. Prostě jí trvá dýl, než se ohřeje, ale i než se zchladne. Dle mně je pro chlazení nejdůležitější, o kolik dokáže chladící kapalina snížit teplotu, než projde chladičem a vrátí se zpět do motoru, kde ochlazuje. Jak jistě víš, teplejší předmět předává teplo tomu chladnějšímu. V tomhle je dle mého názoru voda nepřekonatelná, protože se celkem rychle odchlazuje. Jakmile do ní přidáš nemrzku, odchlazování kapaliny se zpomalí. Nejsem fyzik, tak se omlouvám za tu interpretaci.

1 reakcí na tento příspěvek Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:25 | Nahoru | #10
S tím bodem varu si seš jistej, kdyby to bylo o 100°C, to byl mazec. Hele počkáme,až příjde Dawe, ten má Fyziku v malíku, tak to určitě rozštípne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:25 | Nahoru | #11
czert> A já zase myslím že pro motor je důležitější ohřát se na provozní teplotu a v té zůstat konstantně. Prudké kolísání teploty ( i když v tomle případě o tom nemůže být řeč ve škodlivé míře) není pro motor zrovna dobrý. Ale takhle tomu klukovi nepomůžeme takže mé poslední slovo je že na prokluz spojky dolití fridexu nemá vliv

(reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:27 | Nahoru | #12

czert>S tím bodem varu si seš jistej, kdyby to bylo o 100°C, to byl mazec. Hele počkáme,až příjde Dawe, ten má Fyziku v malíku, tak to určitě rozštípne...

Jo jedná li se o nemrzku na bázi ethylenglykolu je skoro 100st je li to na bázi prophylenglykolu je to míň tuším že má bod varu asi 180st jestli si ještě dobře pamatuju.
edit: je to samozřejmně myšleno ve 100% stavu myslím tím neředěný vodou

Naposledy editováno 24.10.2009 10:28:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:27 | Nahoru | #13

novej>czert> A já zase myslím že pro motor je důležitější ohřát se na provozní teplotu a v té zůstat konstantně. Prudké kolísání teploty ( i když v tomle případě o tom nemůže být řeč ve škodlivé míře) není pro motor zrovna dobrý. Ale takhle tomu klukovi nepomůžeme takže mé poslední slovo je že na prokluz spojky dolití fridexu nemá vliv



V té poslědní větě s Tebou naprosto souhlasím. Pokud to nenalil do olejové skříně, na lamely to vliv opravdu nemá.

(reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:29 | Nahoru | #14

czert>V té poslědní větě s Tebou naprosto souhlasím. Pokud to nenalil do olejové skříně, na lamely to vliv opravdu nemá.

(reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 10:50 | Nahoru | #15

vladaobi>No tobi mohli být lameli,když píšeš že to začne aš po ddvou třech hodinách jízdy tak není přidřená jinak mi nic nenaoad čím to já bych napřšd vyměnil lameli a pak bise vydělo bud to bude dobrí a nebo byto bilo něčím jiním



Skoro všechny i/y obráceně!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 12:24 | Nahoru | #16

novej>..nicméně si stojím za tím že nemrzka lépe odvádí teplo než samotná voda, mimo jiné má taky vyšší bod varu než voda a to o 100 stupňů.



Takže má bod varu 200 stupňů?

(reakce na) Co to je za problem?

24.10.2009 v 12:35 | Nahoru | #17
C.J.> Ano ethylenglycol má bod varu 197 stupňů

Co to je za problem?

25.10.2009 v 07:46 | Nahoru | #18
Ale je me divny ze to dela az tak po dvou hodinach jizdy. Kdyz prijdu ranod o garaze tak jezdi jako dabel

Co to je za problem?

27.10.2009 v 19:57 | Nahoru | #19
m4r4>čau,byl jsem v neděli na dráze v chotěnicích když si tam jezdil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist