globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blok motoru Hornet 600
22.10.2009 v 16:26
Nazdárek pánové, mám problém, když jsem vyndával motor z Horneta a poté na něj svářel "stojánek" tak se mi podařilo ze zadní strany kousek nad spodním šroubem co drží vzadu motor vytvořit prasklinu dlouhou asi tak 15-20mm, neptejte se jak se mi to povedlo to je na dlouhý vysvětlování a sám si teďkon za to nadávám ale důležitější je jak to opravit? přemýšlel jsem nechat to svařit ale k tomu potřebuju vědět z čeho je ten blok vyroben, předpokládám že to bude asi nějaká slitina hořčíku, hliníku a dalších prvků abych podle toho sehnal svářeče kterej by mi to udělal. A nebo jsem přemejšlel zalepit to dvousložkovým epoxidem, ani s jedním nemám zkušenost tak bych prosil zkušené aby poradili co bude lepší, jestli nechat udělat housenku a nebo to zalepit. Příspěvky netýkající se dotazu si prosím nechte. Děküji za odpovědi.

Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 16:29 | Nahoru | #1
fotka by nebyla...? pokud to neni nějak namáhaný místo nebo z toho nechčije olej tak bych to nechal tak a do budoucna sháněl jetej blok...

Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 16:45 | Nahoru | #2
Fotka bohužel nebude, motor už nemám doma, namáhaný místo to neni, je to "jen prasklinka" ale přišel jsem na to právě kvůli tomu že z toho vzlínal zbytek oleje takže to je problém. Jde mi hlavně o to co bude lepší, jestli zavařit a nebo epoxid? mám strach aby se mi třeba ten epoxid "neodlepil"? asi hloupý dotaz ale s epoxidem nemám absolutně žádnou zkušenost tak omluvte mé laické dotazy. Ještě k tý trhlině, promáčlo se to asi tak o 1mm a tím se vytvořila trhlina takže to neni nic zas tak tragickýho ale problém je v tom že přesto vzlíná olej.

Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 17:01 | Nahoru | #3
Tak lepší to bude samozřejmě zavařit, ale s dobře udělaným epoxidem by to mohlo bejt taky v pohodě...

Naposledy editováno 22.10.2009 17:02:13

1 reakcí na tento příspěvek Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 17:03 | Nahoru | #4
Koupil jsem tohoto Horneta před šesti lety asi a v poho jsem to nechal zavařit....

[img]

Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 17:06 | Nahoru | #5
Prasklina byla na rohu u válce a v poho....
Pak po jízdách na zadním kole mi napraskl držák motoru taky v poho zavařen!

[img]

(reakce na) Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #6
srsen600> A čím jsi to nechal svařit? hliníkem a nebo svářeč věděl co to je za materiál? jinak pokud ti svařili tohle tak ta moje prasklina by měla jít na 100% svařit. Dík za odpovědi

Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 18:52 | Nahoru | #7
Hlavně nic nelep,držet to nikdy nebude,jedině zavařit.

Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 18:53 | Nahoru | #8
hele nevím živí se opravou elektronu...Normálka to zavařil a nic nezkoumal z čeho to je...!!!

1 reakcí na tento příspěvek Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 19:03 | Nahoru | #9
tohle by šlo určitě i "zalepit " nepoužíval jsem to na motory, ale na opravu hliníkových odlitků a paráda . dá se to frézovat ,brousit ,řezat závity i lakovat komaxitem.GALUMIN

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blok motoru Hornet 600

22.10.2009 v 22:10 | Nahoru | #10
tepna> Cokoliv tam das,tak se o to rozdily teplot postaraj a pak to stejne bude varit,tak proc si pridelavat praci.

(reakce na) Blok motoru Hornet 600

23.10.2009 v 09:41 | Nahoru | #11

Murkin>tepna> Cokoliv tam das,tak se o to rozdily teplot postaraj a pak to stejne bude varit,tak proc si pridelavat praci.



To j fakt Tyhle kity jsou dobrý na něco,co nedostává takový častý teplotní změny,jako je motor...

Blok motoru Hornet 600

23.10.2009 v 14:02 | Nahoru | #12
Říkal jsem si zavařit to a pak to pro jistotu ještě přemáznout epoxidem, jen teď potřebuju sehnat někoho kdo mi to svaří? Kdyby jste někdo věděl o někom šikovným z pardubickýho kraje tak budu jedině rád

Blok motoru Hornet 600

23.10.2009 v 15:28 | Nahoru | #13
[img] Jedinej obrázek kterej jsem našel kde je motor horneta ze zadu, když si obrázek zvětšíte tak je na motoru vidět v elipse červená čárka, u spodního zadní držáku, tak tam je zhruba ta promáčklá prasklinka, lepší foto jsem bohužel nesehnal, nebo kdyby jste někdo měl motor vyfocenej zezadu tak bych to tam mohl lépe znázornit aby jste měli představit kde ta prasklina je.

Blok motoru Hornet 600

23.10.2009 v 15:50 | Nahoru | #14
lepil sem diru v motoru od kamene a pohoda,samozrejme zalezi na konkretnim pripadu u me to byla prosekla dira tak 1,5 cm dlouha prelepil sem to kouskem plochace a je klid, samo ze lepit nakej drzak nebo roh je cipovian to drzet nikdy nebude

Blok motoru Hornet 600

23.10.2009 v 16:27 | Nahoru | #15
tohle ale neni držák, je to vedle držáku

(reakce na) Blok motoru Hornet 600

23.10.2009 v 18:28 | Nahoru | #16

Murkin>tepna> Cokoliv tam das,tak se o to rozdily teplot postaraj a pak to stejne bude varit,tak proc si pridelavat praci.

Pravdu máš , jen pozor na vnitřní pnutí po svaření ! rádo to praská kousek vedle . . Jasně že někde to nevadí , jen aby nebyly blízko nejaký gufera nebo ložiska.svařování hliníku

Blok motoru Hornet 600

6.11.2009 v 16:00 | Nahoru | #17
[img] tak takhle to mám prasklý[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist