1 reakcí na tento příspěvek Koukam tady mi asi nikdo neporadí
1 reakcí na tento příspěvek Koukam tady mi asi nikdo neporadí
1 reakcí na tento příspěvek Koukam tady mi asi nikdo neporadí
Rada je již jednoduchá.:
Potřebuješ zkontrolovat vůli ventilu sání a výfuku ,dále potom zkontroluj vůli u magneta respektive je to mezi tou černou kostičkou a klínkem ,kde musí být předepsaná hodnota dle servisní příručky tuším 0,7 mm a na sacím ventilu je to od 0,7 - 0,10 mm.Když tohle všechno máš nastavený tak můžeš kouknout ještě na rozvod. řetěz zda není volný popřípadě dopnout.Dále na co jsem narazil u své tak ještě vyčisti volnoběžné trysky.Máš tam dvě a já je měl úplně zelené a průchozí nebyla ani jedna.Takže pokud máš vše vyčištěné to je komplet karburátor včetně všech trysek a dutin,seřízené ventily a mezeru u dobíjení tak je vše ok a pojede tak jak má.Dnes jsem tohle všechno udělal a pro začátek to bylo hodně znát zlepšení na 1 převalení hned chytla.Uvidím zítra ráno a odpoledne až pojedu domu.Pokud bude vše v pohodě tak ok,ale určitě ještě zítra dám vědět.
]shrnutí:
1. vyčisti karburátory
2. sešteluj ventily hlavně sací (bude 100% mimo)
3. sešteluj mezeru mezi rotorem a tou černou kostičkou u dobíjení.Mezera 0,7 mm
4.kontrola svíčky popřípadě vyčištění a mezera má být 0,6 - 0,8 mm mezi elektrodou.
toť vše.Ať to všem šlape a kolečkama dolů.
Kdyby někdo potřeboval jsem z Trutnova a mohu pomoct popřípadě ukázat co kde a jak.