globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koukam tady mi asi nikdo neporadí
 
10.7.2007 v 19:24
pegaso střílení do karbců

1 reakcí na tento příspěvek Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 19:25 | Nahoru | #1
Jako ze ti to srili do karbecu!!! :lol: Nebo myslis strileni, plameny z vyfuku?

(reakce na) Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 20:22 | Nahoru | #2
Johny89>jo při volnoběhu mi to střílí do karburátorů ale nad 2000 otáček už se chová jak má

1 reakcí na tento příspěvek Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 20:30 | Nahoru | #3
seřídit ventily.....mně to dělalo kdysi na pítu

1 reakcí na tento příspěvek Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 20:32 | Nahoru | #4
Mylim ze se to nekde tady uz resi, Nak radil predstih coz ma pravdu, postelovat karbec, ale jestli to neumis tak to prenech nekomu kdo se vyzna, jinak si to spis jeste vic rozstelujes...

(reakce na) Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 20:43 | Nahoru | #5
šimic>tam jsou podložky a střílí to jak studený tak teplý

Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 20:45 | Nahoru | #6
Me teda strilela GPZ akorat jednou - kdyz sem ve spechu prehodil VN kable na svickach :D Nak

(reakce na) Koukam tady mi asi nikdo neporadí

10.7.2007 v 20:53 | Nahoru | #7
Johny89>děláš jako kdybys to uměl

Koukam tady mi asi nikdo neporadí

14.8.2017 v 22:55 | Nahoru | #8
Čau lidi dnes jsem řešil to samé.Za jízdy střílení do výfuku,ráno při studeném startu to chytlo až na druhý otočení a odpoledne po 8 hodinách stání jsem to skoro ani nenatočil.

Rada je již jednoduchá.:

Potřebuješ zkontrolovat vůli ventilu sání a výfuku ,dále potom zkontroluj vůli u magneta respektive je to mezi tou černou kostičkou a klínkem ,kde musí být předepsaná hodnota dle servisní příručky tuším 0,7 mm a na sacím ventilu je to od 0,7 - 0,10 mm.Když tohle všechno máš nastavený tak můžeš kouknout ještě na rozvod. řetěz zda není volný popřípadě dopnout.Dále na co jsem narazil u své tak ještě vyčisti volnoběžné trysky.Máš tam dvě a já je měl úplně zelené a průchozí nebyla ani jedna.Takže pokud máš vše vyčištěné to je komplet karburátor včetně všech trysek a dutin,seřízené ventily a mezeru u dobíjení tak je vše ok a pojede tak jak má.Dnes jsem tohle všechno udělal a pro začátek to bylo hodně znát zlepšení na 1 převalení hned chytla.Uvidím zítra ráno a odpoledne až pojedu domu.Pokud bude vše v pohodě tak ok,ale určitě ještě zítra dám vědět.

]shrnutí:
1. vyčisti karburátory
2. sešteluj ventily hlavně sací (bude 100% mimo)
3. sešteluj mezeru mezi rotorem a tou černou kostičkou u dobíjení.Mezera 0,7 mm
4.kontrola svíčky popřípadě vyčištění a mezera má být 0,6 - 0,8 mm mezi elektrodou.

toť vše.Ať to všem šlape a kolečkama dolů.

Kdyby někdo potřeboval jsem z Trutnova a mohu pomoct popřípadě ukázat co kde a jak.

Koukam tady mi asi nikdo neporadí

15.8.2017 v 10:35 | Nahoru | #9
No po 10 letech bude skakat radosti zes mu poradil

Koukam tady mi asi nikdo neporadí

15.8.2017 v 15:36 | Nahoru | #10
"kde musí být předepsaná hodnota dle servisní příručky tuším 0,7 mm a na sacím ventilu je to od 0,7 - 0,10 mm"

Kurňa rozsah 0,7 - 0,1mm to už je možný všechno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist