globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulator (u Hondy samozrejme)
 
9.7.2007 v 12:24
Cau, brachovi vcera chcipnul Fireblade, zrejme to bude regulator. Chci se jen ujistit a jak to promerit. Nejprve nemohl nastartovat, starter se jen matne prevaloval. Po roztlaceni to pak jelo, ale svetla byly matny, pak to chciplo, kdyz sem jen zkusil rozsvitit dalkova svetla. Pak se to zas roztlacilo a jelo to ale pak to chciplo i za jizdy. Asi je to jasny ne? Ted se baterie nabiji a uvidim, jak se to nejspolehliveji promeri? Me napada jen merit napeti na baterii pri bezicim motoru. Ale to nemusi byt vserikajici. Dik.

1 reakcí na tento příspěvek Regulator (u Hondy samozrejme)

25.7.2007 v 01:35 | Nahoru | #1
1100Virago: U ZX se mi regulator nepodarilo odpojit (hrozne pevne spojena zasuvka a nechtelo se mi sundavat cely podsedlak, tak sem k tomu nemohl dobre a radeji sem to nechal byt), ale u CBR jsem to meril jak u nezapojeneho regulatoru tak u zapojeneho a bylo to stejne - 2, 2, 0 (mezi fazema, pri otackach vonobehu a i pri 5000). Tak ok, to ZX me zmatlo, ze to bylo zapojene, asi by to odpojene bylo pres tech 60V, az nekdy sundam podsedlak tak to jeste zkusim zmerit. Ten alternator mohl odejit i kvuli predchozimu odejiti regulatoru mozna ne? Jinak moc dik za ujasneni. :) Ted jeste kde to nechat previnout.....co ? :)

(reakce na) Regulator (u Hondy samozrejme)

25.7.2007 v 08:08 | Nahoru | #2
Bubrak ZX9R: Moc se mi nezdá, že by odpálený regulátor dokázal zničit vinutí alternátoru - přece jen je to dost silný drát, ale možné je všechno. Spíš bych ale čekal, že se teplem poškodí izolace a vinutí bude zkratované na kostru. Měřili jste odpor fází proti kostře? Nějak to nemůžu v předchozích příspěvcích najít.
Převinout by to mohli dokázat ve firmách, které vinou elektromotory nebo startéry. Ale ne všude s tím mají zkušenosti - drát by měl mít dvojitou izolaci a musí se to celé zalívat do pryskyřice a vypalovat v peci. Vine se to ručně, takže je to piplačka. Dá se to i podomácku podle tohohle návodu
http://www.thegsreso.../gs_statorrewind.htm
ale mně osobně by se do toho nechtělo ;) Ve starém fóru ještě nabízel převíjení Flek z Iron Moto
http://www.iron-moto.cz
se zasíláním poštou, bylo to včetně záruky, takže si asi věří. Otázka je, jestli by nevyšlo levněji koupit stator z ebay nebo nějakého šroťáku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist