paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Firma Buell to zabalila
Firma Buell končí s výrobou motocyklů, závazky, co se týká např. náhradních dílů, přebírá Harley Davidson.

Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.

Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!

Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 23:32 | Nahoru | #1
Anti> No tak třebas zrovná já se za příznivce Desmo rozvodu moc nepovažuju , tohle řešení podle mě nemá v normálních silničních motorkách moc velký význam, protože jeho konstrukce vyžaduje častější a náročnější seřizování , což je její velká nevýhoda, a výhodou je snad jen to že umožňuje hodně vysoké otáčky a přetáčení, které se ale může uplatnit jen v Desmosedici RR , normální Superbike kterej si můžeš koupit v obchodě má omezovač asi na 10 tisíc, kde má potenciál Desma tak poloviční využití :\ , takže pro mě za mě, kdyby to mělo normální OHC s pružinkama pod ventilem a servisní intervaly tak 3 - 5x delší, pro mě by to bylo určitě lepší , ale jak říkáš, je to něco co nemá nikdo jiný takže bych na to asi měl být hrdý... Jinak ale řemínky jsou super , tiché, přístupné, čisté a jejich výměna vyžaduje tak maximálně hodinku klidné práce bez nutnosti složitější demontáže stroje , a ani si při tom neušpiníš ruce, za tohle řešení palce UP!

Naposledy editováno 19.10.2009 23:33:46

(reakce na) Firma Buell to zabalila

20.10.2009 v 11:22 | Nahoru | #2

DMC.motobiker>Anti> No tak třebas zrovná já se za příznivce Desmo rozvodu moc nepovažuju , tohle řešení podle mě nemá v normálních silničních motorkách moc velký význam, protože jeho konstrukce vyžaduje častější a náročnější seřizování , což je její velká nevýhoda, a výhodou je snad jen to že umožňuje hodně vysoké otáčky a přetáčení, které se ale může uplatnit jen v Desmosedici RR , normální Superbike kterej si můžeš koupit v obchodě má omezovač asi na 10 tisíc, kde má potenciál Desma tak poloviční využití :\ , takže pro mě za mě, kdyby to mělo normální OHC s pružinkama pod ventilem a servisní intervaly tak 3 - 5x delší, pro mě by to bylo určitě lepší , ale jak říkáš, je to něco co nemá nikdo jiný takže bych na to asi měl být hrdý... Jinak ale řemínky jsou super , tiché, přístupné, čisté a jejich výměna vyžaduje tak maximálně hodinku klidné práce bez nutnosti složitější demontáže stroje , a ani si při tom neušpiníš ruce, za tohle řešení palce UP!


Co ty víš o využití desma? Vždyť díky Taglionimu se dává do dvouválcových motorů už od přelomu šedesátých a sedmdesátých let. Proč teda myslíš, že se dá uplatnit jen u čtyřválce?

To je jak kdybych řekl, že se mi Buell vysrat na dvouválce s HD, protože čtyřválce jsou výkonější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX Werny_xb9sx 51 12.7.2023 v 23:32 fischpis
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider
Buell 1125cr chcipne Buell 1125CR Lucas20 7 8.8.2021 v 20:39 Milosek.m


TOPlist