Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.
Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!
Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39
1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 19.10.2009 23:33:46
DMC.motobiker>Anti> No tak třebas zrovná já se za příznivce Desmo rozvodu moc nepovažuju , tohle řešení podle mě nemá v normálních silničních motorkách moc velký význam, protože jeho konstrukce vyžaduje častější a náročnější seřizování
, což je její velká nevýhoda, a výhodou je snad jen to že umožňuje hodně vysoké otáčky a přetáčení, které se ale může uplatnit jen v Desmosedici RR
, normální Superbike kterej si můžeš koupit v obchodě má omezovač asi na 10 tisíc, kde má potenciál Desma tak poloviční využití :\ , takže pro mě za mě, kdyby to mělo normální OHC s pružinkama pod ventilem a servisní intervaly tak 3 - 5x delší, pro mě by to bylo určitě lepší
, ale jak říkáš, je to něco co nemá nikdo jiný takže bych na to asi měl být hrdý...
Jinak ale řemínky jsou super
, tiché, přístupné, čisté a jejich výměna vyžaduje tak maximálně hodinku klidné práce bez nutnosti složitější demontáže stroje
, a ani si při tom neušpiníš ruce, za tohle řešení palce UP!
Co ty víš o využití desma?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
To je jak kdybych řekl, že se mi Buell vysrat na dvouválce s HD, protože čtyřválce jsou výkonější.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX | Werny_xb9sx | 51 | 12.7.2023 v 23:32 fischpis |
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |
Buell 1125cr chcipne Buell 1125CR | Lucas20 | 7 | 8.8.2021 v 20:39 Milosek.m |