globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Renovace-tipy, triky...
14.10.2009 v 19:19
Podělte se kdo už má nějaký zkušenosti.... ted mě to čeká přes zimu a tak bych se rád dozvěděl nějaký tipy co a jak se dá udělat jednodušejc,na co si dát pozor, kde nechat udělat chromy atd.

jěště by mě zajímalo jak začít. Jestli mám začít delat motor potom rám kola a nakonec plechy(tak to mám v plánu) nebo opačně.
Předchozí
1 2
Následující

Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 19:45 | Nahoru | #1
já bych začal motorem, kdyby to byl beznadějný motorový připad, at ti pak není líto, že už jsi vše jiné opravil

Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 19:45 | Nahoru | #2
značkuju, taky to plánuje..ale na 21tce

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #3
motor, kola a pak zbytek, chromy nejlépe kupit nové... kukni na můj webík. Je tám pár slov k tomu, jak sem dělal svou Jawu 250 z roku 71 i s fotkama.. Ale já to dělal dlouho, páč na to neměl tolik času a i peníze na tohle šli pomalu, páč zájmu je mnoho

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:08 | Nahoru | #4

Daliss>motor, kola a pak zbytek, chromy nejlépe kupit nové... kukni na můj webík. Je tám pár slov k tomu, jak sem dělal svou Jawu 250 z roku 71 i s fotkama.. Ale já to dělal dlouho, páč na to neměl tolik času a i peníze na tohle šli pomalu, páč zájmu je mnoho

moc pěknej web přesně tohle jsem potřeboval!

Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:10 | Nahoru | #5
form> dík za pochvalu webu. S tou renovací tam toho není moc, je to spíš je základ. renovace totiž stále probíhá Ale hlavní je že to jezdía nějako vypadá

Naposledy editováno 14.10.2009 20:11:39

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:22 | Nahoru | #6
Chromy bud tady nebo pan Vepřek tel:605865059 v obouch případech kvalita super, cena normál, když budeš něco schánět tak nejlíp uděláš když pojedeš na burzu, tam seženeš všechno, jinak je celkem jedno kde začneš, když zjistíš že motor je nepoužitelnej tak koupíš za 3 kila jinej, ráfky, výplety, vejfuky atd se nechromují ale kupují se repliky, v dnešní době se chromujou jenom večinou nádrže, páky a náký atyp. díly, ostatní se dá sehnat...Hlavně si nejdřív skus jestly všechny plechy pořádně sedí atd...
jawám zdar

Naposledy editováno 14.10.2009 20:23:59

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:26 | Nahoru | #7
Davv> jelikož má tu motku v kupě, tak mu to asi sedí..

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:38 | Nahoru | #8
Daliss> to sice sedí ale nejlepší je to udělat když je to opískovaný nanečisto aby tam pak nenaháněl centákový škvíry jako já...

Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 20:42 | Nahoru | #9
Davv> no asi máš pravdu. Já to třeba u Panelky neudělal a kupodivu to vyšlo

Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 21:32 | Nahoru | #10
jak to vidíš cenově?
já když počítám že koupím pláště, duše, chromy a všechny drobnosti tak jsem na docela velký pálce a to je teprve začátek

Renovace-tipy, triky...

14.10.2009 v 22:00 | Nahoru | #11
to se hold člověk musí obětovat.. ale pak je na pováženou, jestli ty prachy radši neobětovat do něčeho staršího než je pionýr - ale to je věc každého,ale prostě renovace = výdaje - o tom jak budou velké rozhoduje šikovnost a důvtipnost renovátora přece si nebudu dávat lakovat motorku když to mužu udělat doma pokud to umím, nebudu někde nechávat dělat motor jestli to umím, nebudu někde nechávat vyplétat kola atd atd - člověk si musí zvážit do čeho investovat , co nedokáže a taky najít co nejlepší řešení za solidní cenu - jako třeba burzy a i tam nebrat první věc, ale porojít si to (teda pokud se nejedná o nějaký raritní díl na raritní motku) Kolk tě bude renovace stát se nedá obecně spočítat bych řekl. Ale to, že bdueš kupovat nové pláště, duše, ráfky a budeš možná nechávat chromovat věci atd - tomu se prostě nevyhneš... Je to jenom o tom najít nejlešpí nabídku za solidní cenu

edit: A u čeho začít? To je podle mého vcelku jedno. Ale osobně doporučuju složit si pak komplet zrenovvoanou motorku - absolutně do šroubku a až pak zkoušet - pokud je všechno tak jak má, tak to pojede ne? A když ne, tak aspoň člověk ví, že nic neo*ebal. Podle mě je lešpí si zkrátka motorku složit celou - nic člověk nedělá narychlo aby to už bylo když motor jede To je můj názor

Naposledy editováno 14.10.2009 22:03:14

Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 02:02 | Nahoru | #12
Já chci dělat pionýra protože ho kdysi koupil můj táta, já na něm začínal a jednou na něm chci skončit, takže těch peněz snad litovat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 12:20 | Nahoru | #13
chrom bez medi se mi chce zvracet...

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 14:29 | Nahoru | #14

p.tojejedno>chrom bez medi se mi chce zvracet...



co?

2 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 15:12 | Nahoru | #15
taky se chystám na renovaci pionýra typ 555.ted sem si objednal nový ráfky a čeká mě vyleštěni bubnů.myslím si že to má smysl do toho investovat.když jedu skoro každej se otočí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 15:58 | Nahoru | #16
V.e.n.c.a__zr7s> muzu se zeptat odkud a za kolik??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 16:14 | Nahoru | #17
V.e.n.c.a__zr7s> ale víš co byto bylo kdybs kolem nich projel na nakem francouzském čtyřtkatu do roku 1945? Jak by to pěkně bublalo? A nemluvě o tom že tyhle motorky teď nejsou drahé - Předrenovační pojízdý supr origo stav - motka jak lupen jenom zrenovovat bez velké práce - ceny se pohybují 70-80 táců, což podle mě na tyhle motorky není moc, jsou to většinou spoďáry to je fakt, asfalt to trhat nebude, ale má to podle mě hodnotu někde jinde než pionýr a to svezení taky bude o něčem jiném, ale chápu, že člověk si nemuže jen tak dovolit dát 70 litrů... Ale co rozhodně nechápu jsou lidé, kteří renovují kejvy a panelky a vrážejí do toho nehorázné peníze, je to jejich věc, ale ty prachy se dají utratit krásnějš. Když člověk přijede na sraz, tak tam těch kývaček motka neurekom, prostě je to totálně obyčejná motorka pdole mě, ale když by člověk přijel na nějakém Terottu nebo Peugeotu, to by se lidi jinak dívali Je to můj názor, podle mě je lešpí vrazit 70 táců do ošumtělé motorky, než vrazit 50 do kejvačky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 16:40 | Nahoru | #18
FORM> na www.motokramek.cz právě tam maj rozměr ráfku 1.50 za 715,-.už sem volal do prodejny jawy v klatovech,ale maj jen 1.60,takže sem je objedna v motokramku.pak to odvezu do servisu jawy udělaj výplet a vycentrujou

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

15.10.2009 v 16:45 | Nahoru | #19
dančic>kolik potkáš 555 na silnicích?je jich jak šafránu.hodně z toho nactiletí udělali krosku nebo jiný pahnusy. jasně líbil by se mi nějaká mašina do r.v.1945,ale je to mimo moje finanční možnosti.v srpnu v Domažlicích na srazu veteránů byl peugeot 500 nebo ci co to bylo za obsah.moooc pěkný

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

16.10.2009 v 08:35 | Nahoru | #20
Davv> ceny vysoke:DDD

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

16.10.2009 v 09:41 | Nahoru | #21
dančic> Víš o co jde? Jde o to, že chci zrovna stavět Jawu. Nebudeš přece renovovat motorku kterou nechceš. Když se mi bude líbit pionýr, tak mi nebude líto peněz a postavím ho. Přece člověk nebude vrážet peníze do (byť cenějšího zahraničního veterána), když ho vlastně vůbec nechce... Renovace je o vztahu k typu stroje. 550 a 555 je pěkná motorka a valná většina dnešních motorkářů na něj má milé vzpomínky ze začátků, kdy sami přičichli k benzinu.

Renovace-tipy, triky...

17.10.2009 v 19:05 | Nahoru | #22
ED250> svatá pravda, velebnosti

Renovace-tipy, triky...

18.10.2009 v 14:26 | Nahoru | #23
teprve dneska jsem zjistil že silichrom je docela užitečná věc

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

23.10.2009 v 18:33 | Nahoru | #24
Nazdar, taky mam jednu 555, a pomalu zjišťuju že s dílama pro motor to neni taková sranda jak to ze začátku vypadalo - je to vylágrovaný až běda, nový díly v podstatě nejsou a starý se objevujou málo kdy a jsou hned pryč pomalu mi přijde, že každej si kupuje zrovna tenhle typ, když jsem to kupoval, moc lidí se o to nezajímalo a teď si ho každej pořizuje jako veteránka :) tak ať se daří renovace, fandim ti a kdyby věděl někdo o nějakejch dílech na 555 a chtěl je pustit, ať napíše mě
jestli se cejtíš na motor, tak začít s nim, jestli ne, tak to vzít z druhýho konce, ono je to jedno, musíš na tom stejně udělat všechno

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

23.10.2009 v 18:55 | Nahoru | #25
Zdravím. Taky mám 555 a dlouho se odhodlávám k renovaci. Jak udělat zlatý linky, lepší použít v e-shopech nabízené nalepovací nebo sklidnit třes ruky a a chopit se štětečku?

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

23.10.2009 v 19:59 | Nahoru | #26
pazdic> no já osobně uklidním třes a ručne ty nalepovací bodou asi dobrý ale ne jak origo

A kdybyste někdo věděl o nejakejch papírech (přepsatelnejch) dejte prosím vědět . Mohl by být klidně i celá 555 ale taky s prepsatelnýma...

Naposledy editováno 23.10.2009 19:59:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace-tipy, triky...

25.10.2009 v 16:15 | Nahoru | #27
pazdic> lepší je pochopitelně ručně, ale kdo to dělá jen pro sebe a nechce s tim mít moc práce, tak vezme samolepku... každopádně když to budeš dělat barvou, tak vezmi nějakou odolnou, aby po prvním přeleštění tvýho miláčka ty linky nezmizely... už i takový story jsem slyšel

FORM> s papírama je problém. Často jsou na mrtvýho, a nebo to předchozí 2 majitelé nepřepsali na sebe a bůhví co je s tim poslednim oficiálnim a tak dále Já mam TP v pořádku, ale to je asi tak to jediný :( ale nezoufej, občas jdou sehnat a nebo, nešlo by to postavit na dvacítkový? dát jinej štítek a nechat úředně smazat číslo motoru z TP a myslim že se s tim nikdo zabejvat nebude...

(reakce na) Renovace-tipy, triky...

25.10.2009 v 16:23 | Nahoru | #28
MaserX> Nad tim jsem už přemejšlel.. TP z 20 nebo 05 bych sehnal a problémy by asi nikdo nedelal

1 reakcí na tento příspěvek Renovace-tipy, triky...

26.10.2009 v 10:46 | Nahoru | #29
takovej subdotaz k renovaci když dám do chromu osky kol a další věci ta se bojím že mi tahřídel moc nabude a už tam nedám ložisko a nebo mi to zalije závit njáke zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace-tipy, triky...

26.10.2009 v 20:06 | Nahoru | #30
p.e.p.a.> předevšim si polož otázku, proč to chceš dávat do chromu... z tý osky je viditelná tak malá část, že mi to přijde jako kravina a je jednodušší to stříknout na stříbrno, poprípadě vyleštit kov a pak bezbarvym lakem nakonzervovat... závit to nejspíš poškodí (- ale půjde proříznout závitníkem) a průměr nabyde jen nepatrně, s tím snad nebude problém (pokud nebude extrémně silná vrstva chromu...) Jen mi to přijde jako komický hraní si s detailem. Ale jestli se ti to povede, hoď foto
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvyšování výkonu Pařeza Jawa 50/555 Pionýr Guc 23 Včera v 07:03 Frantas
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr 888888 47 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr Alík76 13 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat
Pionýr jede pomalu (pomaleji než by... Jawa 50/555 Pionýr WardrexCZ 17 22.2.2024 v 19:10 WardrexCZ
stk na jawu 555 Jawa 50/555 Pionýr stompik 16 28.12.2023 v 23:01 JirkaPařez


TOPlist