Téma: Tak se nám to počasí,pánbůh zaplať pěkně kurví,co?
 
14.10.2009 v 07:31
Taky to vnímáte tak pozitivně?
Houbaři v prd...doma,výletníci doma,lufťáci v alpách,v lese klid! Už obouvám zimní kola a až dofouká,valím na to! Co vy?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nám to počasí,pánbůh zaplať pěkně kurví,co?

14.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #1

Vana666>neroztaje,
leda po hodině v garáži


Kdybys zakral chladiče,byla by v nich voda horká a ten sníh by roztál. Pokud nezaděláš,má chladič pás stupňů a dělá se na něm námraza,o niž píšeš..

Carlos. používám mitas,ne treleborg. C12 a C17 s bílým pruhem vinter friction. Ty jsou na sníh a jsou o stovku dražší,jak s červeným pruhem. Motorka sedí 2x lépe,jak na zimních.

Naposledy editováno 14.10.2009 20:36:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nám to počasí,pánbůh zaplať pěkně kurví,co?

14.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #2
prackarr> kdepak, chladiče jsou teplé, akorát že ten sníh se nalepí z přední strany a tam díky horkému chladiči zledovatí a fuguje jako tvůj kryt - cladič je celý čistý akorát zepředu je na něm ledová skořápka. Zkusil jsem sundat mřížky a bylo to ještě horší

když tam dám kryty, tak se sněhem zaháže ta nezakrytá část a vzduch stejně nebude mít kudy proudit

ale klidně to zkusím
ovšem jestli vůbec bude sníh - zatím hlásí na příští týden až +15 stupňů

Naposledy editováno 14.10.2009 20:40:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak se nám to počasí,pánbůh zaplať pěkně kurví,co?

14.10.2009 v 20:53 | Nahoru | #3

prackarr>Kdybys zakral chladiče,byla by v nich voda horká a ten sníh by roztál. Pokud nezaděláš,má chladič pás stupňů a dělá se na něm námraza,o niž píšeš..

Carlos. používám mitas,ne treleborg. C12 a C17 s bílým pruhem vinter friction. Ty jsou na sníh a jsou o stovku dražší,jak s červeným pruhem. Motorka sedí 2x lépe,jak na zimních.



Hmm,to se mi zamlouvá ještě víc-sada vyjde skoro o 700 levnějš jak Trelleborgy...

A jak jsou na tom v blátě + co dělají na na beton zmrzlý zemi-neubyvaj potom před očima?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist