globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Progresivní pružiny značka + vizkozita
 
12.10.2009 v 21:27
Ahoj ahoj.. potřeboval bych vědět jestli je nějaký rozdíl mezi značkami Wilbers a Wirth jestli vubec nějaky je a jaké s nimy máte zkušenosti?? Chci je dávat, pře ty originály sou upe na prd a dalši otázka jakou vizkozitu?? Ted mám 10w a to je hrůza.. No tata na KLE 500 je má tvrdši a když je utáhnu tak to netlumi, ale vibruje před tim tam bylo 15w ale viděl jsem i 20w nevím jestli se s novými progresivnímy pružinamy vidlice přitvrdí nebo to doladit olejem díky za rady..

1 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiny značka + vizkozita

13.10.2009 v 13:29 | Nahoru | #1
No asi tak motorka je furt na dorazu , i s tím nastavením s kterým sem to koupil i s nastavením na okruh.. Ted jezdím neco mezi ale i tak je to strašná měkota je to prostě jak kroska.. Olej tam mám, gufera netečou.. Když sem tu něco četl o pružinách tak si všichni pochvalovali ty progresivni tak od toho taky čekám zlepšení..

(reakce na) Progresivní pružiny značka + vizkozita

13.10.2009 v 13:43 | Nahoru | #2

Ghost.33>No asi tak motorka je furt na dorazu , i s tím nastavením s kterým sem to koupil i s nastavením na okruh.. Ted jezdím neco mezi ale i tak je to strašná měkota je to prostě jak kroska.. Olej tam mám, gufera netečou.. Když sem tu něco četl o pružinách tak si všichni pochvalovali ty progresivni tak od toho taky čekám zlepšení..



no jestli je ta mekkost vec pruziny nebo tlumice poznas podle tzv SAG jak hodne klesne motorka pod svoji vahou a vahou jezdce... urcita progresivita lze naladit i vyskou hladiny oleje.... zabranovat chozeni na doraz hustym olejem v tlumici je na prd reseni... pokurvis tim jizdni vlastnosti... taky dost umi zavinit majitele nastavenim.. jako "racing" nastaveni si predstavuji "vse utahnout na max" a treba sroubek co bejva nejvic na ocich nahore na vidlich je utlum pri odskoku... to kdyz se utahne tak se vidle pomalu vraci do vychozi polohy a to neni zrovna moc racing... spis to zpusobuje zatloukani do zdvihu... staci serie nerovnosti.. na prvni jde vidle do zdvihu, nestaci se vratit a dalsi nerovnost nema k dispozici zadnej zdvih navic a jde do dorazu.... takze ladeni podvozku system hustej olej, co nejtvrdsi pruzina neni idealni reseni... chce to si o tom neco nastudovat nebo to sverit odbornikovi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist