globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teplota chladici kapaliny motoru nizka
10.10.2009 v 18:31
Zdravím!

Dnes jsem si dovezl domů Duknu a celou cestu mi znepříjemňovala cestu teplota chladící kapaliny v motoru. Dobře, dopoledne bylo tak 5,5 až 12 stupňů, asi nejsem úplně normální, ale já si pro ni nutně potřeboval jet. Až přestalo pršet tak jsem i trochu zatahal a přes 70 ani omylem. Na displeji svítilo pořád kolem 60-65 stupňů a to je podle mně strašně málo! Pacient by byl asi jasný: termostat. Mám to řešit nebo se to v normálním počasí spraví...
Předchozí
1 2
Následující

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 18:49 | Nahoru | #1
Termostat by měl udržet provozní teplotu chladící kapaliny v jakýmkoliv počasi.Měnil bych...

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 18:49 | Nahoru | #2
Mam ST3 od nova a teplota pri normalni jizde stejna okolo70 az kdyz zacnu tahat tak to trocha skoci nevim zda je to ok ,ale neresil sem to

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 19:08 | Nahoru | #3
Ja si myslim, ze je to spatne. Ale protoze termostat muze mit trvaly obtok (a u motorky se muze predpokladat provoz pouze dejme tomu od +10C) tak mne napada jestli to nahodou neni O.K. a jen ja mam nejaky stihomam ze na tom musi byt neco blbe.

Jinak pro funkci oleje motoru je to zatracene malo. Asi to v zime rozeberu...

...hhh, ale pro jistotu jeste hodim jednou a poradne oko na Google a Yahoo.

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 19:20 | Nahoru | #4

MarioV2>Ja si myslim, ze je to spatne. Ale protoze termostat muze mit trvaly obtok (a u motorky se muze predpokladat provoz pouze dejme tomu od +10C) tak mne napada jestli to nahodou neni O.K. a jen ja mam nejaky stihomam ze na tom musi byt neco blbe.

Jinak pro funkci oleje motoru je to zatracene malo. Asi to v zime rozeberu...

...hhh, ale pro jistotu jeste hodim jednou a poradne oko na Google a Yahoo.


tak az neco zjistis pisni to sem sem zvedav

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 20:06 | Nahoru | #5
zkus se podívat na youtube na nějaký onboard videjko, jestli to neuvidíš... Osobně si ale myslim, že ta motorka by ti měla udržet teplotu za každého počasí.

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 20:09 | Nahoru | #6
nic nemen proboha to je normalni v takovy klade

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 20:16 | Nahoru | #7

šmudla>nic nemen proboha to je normalni v takovy klade

Jo šmudla má pravdu.

2 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 20:23 | Nahoru | #8
No to by mě taky zajímalo jakou to má mít běžně teplotu i u 916, protože já jsem se dostal nejvíc asi na 75 stupňů při popojíždění ve městě, pod prdelý už to docela topilo, mašina se zdála docela rozpálená, ventilátor už běžel, ale na teploměru bylo jen 75 stupňů, což se mi zdálo docela málo, když 80 st. je teprve půlka, jinak běžně při normální jízdě venku v pařákách přes 30 stupňů ve stínu tam bylo tak maximálně 65 stupňů, je to normální? Jestli ne tak podle mě bude u mě chyba v teploměru, protože by to přece při 70ti stupních nezapínalo větrák kdyby byla chyba někde v termostatu, navíc když už to sálá na nohy jako blázen, nebo jo?

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

10.10.2009 v 20:26 | Nahoru | #9
DMC.motobiker> Tak to bych sacoval na problem cidla. A mne to taky napadlo. Na pumpe na dalnici kde jsem se rozmrazoval tak z motoru celkem salalo teplo...

...nicmene u mne asi v zime sundam plasty a behem servisu vyndam termostat, snad bude umisten nejak "normalne".

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 08:51 | Nahoru | #10
a v manuálu nic k tomu nepíšou?

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 11:53 | Nahoru | #11
Akorát varujou před teplotou vyšší než 120°C, koukám i do servisního manuálu, senzory jsou přímo na hlavách, hmm, na tu přední celkem fouká a jestli na ni i proudila voda od kola či prostě déšť. Hmm, ono to takovej problém asi nebude. Nejspíše se děje to, že čidla jsou příliš ovlivňována teplotou prostředí, zvláště za jízdy. Debilní řešení. Doufám, že tyto čidla nepoužívá i řídící jednotka motoru. Protože obvykle se pod 60 stupňů již musí obohacovat směs.

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 11:58 | Nahoru | #12
MarioV2> praxe je taková ,že motor se chladí sám o sobě. Když jsem jezdil v zimě na XTZ 750 ,tak po 60 km se rucicka vubec nechtela odlepit.

Naposledy editováno 11.10.2009 11:59:09

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 12:06 | Nahoru | #13
On je to vubec zajimavy exemplar, ma to vodou chlazene jen ty hlavy (coz ma logiku), na valcich jsou asi zebra presne tak jak byly i na starych SSkach nebo Monstrech... no, musim se pochvalit, peknou hracku jsem si poridil. Jen ty servisni postupy a pristupy jsou takove podivne. Jeste stesti, ze se do toho musi jen jednou za 10t km, hloubej za 20t km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 12:10 | Nahoru | #14
MarioV2> jednou za 10 tisic kilometru sestelovat ventily taky ,alespon to tak bylo u starsich typu a to znamena 2 tesneni pod hlavou a jedno za 2 tisice...

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 12:58 | Nahoru | #15
šmudla> Počkej, počkej, na vetily se nemusi zdola! Na každé hlavě jsou dvě inspekční víčka.

Až na ty pidi zajišťovací půlměsíčky, vyndavání pomocné pružinky a nutnost v případě potřeby měnit podložky v tom nevidím takový problém. Jo, bude to pracné. Asi se to bude dělat lépe na vyndaném motoru, ale proč sundavat hlavu?

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 13:14 | Nahoru | #16
Jj,na 916 se musi demontovat hlavy...

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 13:57 | Nahoru | #17
Ufff! Ještě že já tam mám převrtanou 904.

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

11.10.2009 v 14:12 | Nahoru | #18

Ďuričko22>Jj,na 916 se musi demontovat hlavy...


Nevyhrožuj...

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 17:45 | Nahoru | #19
Je to ok
normální teplotu v létě mam do 70stupnů spíš tak 65-67, ve městě nebo v koloně se to třeba vyšplhá na 100 což začnu plašit a nevydržim nepředjíždět i na dvojtý čáře.

Nedočetl jsem to do konce, ale proč nezvednete telefon a nezavoláte do ducati servisu? :\

čusik Machte

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 22:11 | Nahoru | #20
Do oficiálního Ducati servisu jsem zatím nějak "nezvládl" zavolat, ale jiný podobně erudovaný zdroj mi potvrdil tvoje informace, prý kolem 60-70 je normální.

Do servisu (na prodejnu) se asi nakonec vyberu na osobní návštěvu, protože budu potřebovat rozvodové řemeny i další spotřebák a tak se tam zeptám osobně.

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 22:19 | Nahoru | #21
DMC.motobiker> je to tak na čtyřventilu se na seřízení hlavy sundavají stoprocentně, ale mluvil jsem s klukem co si dělal servis na s4r sám a prý to dokázal i bez demontáže... podle manuálu je ale postup hlavy dolu

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 22:42 | Nahoru | #22
miura> No já jsem o tom četl článek od jednoho Kanaďana kterej si servisuje doma a ten si je taky sundává, ale podle něj to není bezpodmínečně nutné, ale ten přístup tam asi bude o dost lepší , no ale jak to dělají hoši v servisu to fakt netuším :\ , problém je ale v tom že doma na stole si ty ventily dokážu seřídit i sám , na motce kde není přístup je to jiné kafe... Mám ale v plánu to z jara - do léta hodit někam do servisu, jen ještě řeším do kterého a jestli v Čechách nebo v Německu , docela ironie je že v říši to většinou příjde levněji než unás a o přístupu lidí tam ani nemluvě , a pak taky v Německu mám v okruhu kolem 80 - 200 Km asi 3 zastoupení Ducati , a v Česku nic moc, tak se ještě uvidí no...

Edit: Jo ale do servisu prostě budu muset tak jako tak, protože ta moje mašina má origoš servisní knížku + takový blbosti jako certifikát podepsanej ředitelem Ducati a další zbytečnosti , takže v tomto směru nemůžu zůstat pozádu , no docela rozdíl oproti desetkrát stočenýmu Monsteru 600 dovezenýmu z Itálie...

Naposledy editováno 25.10.2009 22:48:15

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 22:51 | Nahoru | #23
jeste k uvodni otazce - ja jsem s ST4 996 jezdil taky kolem 70-80C..nijak jsem to neresil

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 22:54 | Nahoru | #24
Mit servisku ve 100procentnim stavu... neni co resit. A nebyt jeste zvidavej a technik... jde to do servisu. Ale ja jsem technik, na auta jsem doma celkem vybaven a jsem zvidavej.

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 23:06 | Nahoru | #25
MarioV2> No to jsme na tom podobně , ale ta serviska mě svazuje ruce , i když ono toho na mě okolo zbude myslím ještě celkem dost , takže si toho servisu také něco užiju , ale je to pro mě poučení pro příště , už nikdy nechci motorku se serviskou , lepší bude opět nějakej ten šrot...

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 23:32 | Nahoru | #26
DMC.motobiker> mně dělá servis Robert Papežík a ten hlavy sundavá tak jak se má a v autorizovaných servisech budou zřejmě používat všude postup tak jak je v servisním manuálu

1 reakcí na tento příspěvek Teplota chladici kapaliny motoru nizka

25.10.2009 v 23:41 | Nahoru | #27
miura> Aha , na něj slyším jen samou chválu , skade že on je?
(Do Kladna bych snad ještě dojel ale dál to už nevím... )

(reakce na) Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 01:12 | Nahoru | #28
DMC.motobiker> z tvého směru je to asi 5km za Kladnem motorobert

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 11:25 | Nahoru | #29
miura> Díky moc , i za ten odkaz a kontakt...

Teplota chladici kapaliny motoru nizka

26.10.2009 v 18:13 | Nahoru | #30
Dělal jsem taky letos servis a byl sem v Moto Arte Děčín. Ventily, rozvody, svíčky, proměření elektriky. Platil sem 4 700kč
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Ducati-dnes mě nechala na holičkách Ducati ST2 viktos123 29 24.9.2019 v 21:17 Gahan37
Prodat celou nebo na díly? Ducati ST2 viktos123 17 18.9.2017 v 19:10 viktos123
Za blbost se platí,aneb když člověk... Ducati ST2 viktos123 9 30.8.2017 v 21:38 Keek
Výměna ložiska na předním kole Ducati ST2 viktos123 0 25.8.2017 v 20:10 viktos123


TOPlist