globalmoto_duben_nolan





Téma: Pneu na Tigra
 
10.10.2009 v 11:24
Zdravím,chceme jet příští rok do Rumunska a já řeším dilema co obout na Tigra.Na silnici jezdím Continental ContiTrail Attack,ale ta je na takovou cestu až moc silniční.Rozhoduji se mezi Continental TKC 80 nebo Michelin Anakee.Vzhledem k tomu že tam pojedeme po dálnici a třeba v Banátu neví co je asfalt,nevím která bude vhodnější.Rozměry jsou 110/80-19 a 150/70-17.Pokud máte zkušenosti s těmito pneu budu rád za každou radu.
Dík Srot
Předchozí
1 2
Následující

Pneu na Tigra

10.10.2009 v 11:28 | Nahoru | #1
anakee ,contimental silnice a metzeler se zhoršil, testováno na podobném pekelném stroji

a vydrží ale na rumunsko to chce drapák

Naposledy editováno 10.10.2009 11:29:48

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:01 | Nahoru | #2
Na tigru sem letos zkoušel Mitas E 09 a pohoda. Byl sem s tím na poslké sahaře, trochu maďarska. Jinak pokud jedeš rumunsko, tak je otázka co tam chceš jet. Ale pokud i nějakou tu šotolinu, dal bych TKC. Přeci jen špunt na šotolině je jistější.
Ale letošní ukrajinu jsem dal na Metz Tourance a taky pohoda. Naštěstí bylo sucho

PS: koukal sem na tvoje fotky, doporučuju hodit pod motor šusplech, bo ty odlitující šutříky dělaj svoje

Go your own way

Naposledy editováno 10.10.2009 12:05:55

(reakce na) Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:06 | Nahoru | #3
Daliss> to sucho jsi správně dodal, trošku mokrá polňačka a

Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:10 | Nahoru | #4
poky1> no jel sem s pirellkama scorpio i po bahnité polňačce a šlo to tež.. a to to bylo do kopce . Jen se trochu zalepily Holt chce to plný a jet

Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:11 | Nahoru | #5
von váš tigr je lehší než ten můj 2vál

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:13 | Nahoru | #6
to máš bewko či co?

(reakce na) Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:16 | Nahoru | #7

Daliss>to máš bewko či co?



ne = jsem normální, bramboru ani smrka nemám

2 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:21 | Nahoru | #8
tak co potom moš? že je to těžší než Tiger

Naposledy editováno 10.10.2009 12:21:25

(reakce na) Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:40 | Nahoru | #9
Daliss> Čau Dalibore, co tvůj Tiger? Včera jsem ho viděl v motoinzerci. Kupuješ teda toho bawora?

(reakce na) Pneu na Tigra

10.10.2009 v 12:41 | Nahoru | #10

Daliss>tak co potom moš? že je to těžší než Tiger

215Kg Tigra přidej cca 5Okg a už to musíš trefit

Pneu na Tigra

10.10.2009 v 19:33 | Nahoru | #11
A co Mitas E-10 - až teda budou v prodeji
Mě sere, že ta E-10 se nebude dělat na 17" a 21" ráfky

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

10.10.2009 v 19:47 | Nahoru | #12
Poky> no pak mne napadá jen hnusný Varadero z japonské provenience (a nebo italská kopie Caponord ) Když to není báwo
Dingo> Mitas E 10 je možná volba, ale bůh ví, kdy bude. Sice se už má testovat, ale mluví se o ní od roku 2006. A že by se neměla dělat v rozměru 17" ? Vždyt E 10 se dělá právě v rozměru 19" a 17", aby šla nahodit na ty naše mastodonty, kteří mají tenhle rozměr. To by ta E 10 pak ztrácela smysl, ne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na Tigra

10.10.2009 v 19:51 | Nahoru | #13

Daliss>Poky> no pak mne napadá jen hnusný Varadero z japonské provenience (a nebo italská kopie Caponord ) Když to není báwo
Dingo> Mitas E 10 je možná volba, ale bůh ví, kdy bude. Sice se už má testovat, ale mluví se o ní od roku 2006. A že by se neměla dělat v rozměru 17" ? Vždyt E 10 se dělá právě v rozměru 19" a 17", aby šla nahodit na ty naše mastodonty, kteří mají tenhle rozměr. To by ta E 10 pak ztrácela smysl, ne..



Smysl by neztrácela, dala by se nasadit na Afriky a podobné stroje

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

10.10.2009 v 19:56 | Nahoru | #14
Na afriku nasadím E 09 nebo E07 a nic neřeším. Co sem měl zprávy, tak E 10 měla být prvě pro mastodnonty, páč Mitas neměl rozměr 110/19 a 150/17. A to je docela bota, bo mastodontů je kupa... a taková konkurence pro TKC 80 by neškodila

(reakce na) Pneu na Tigra

10.10.2009 v 20:04 | Nahoru | #15

Daliss>Na afriku nasadím E 09 nebo E07 a nic neřeším. Co sem měl zprávy, tak E 10 měla být prvě pro mastodnonty, páč Mitas neměl rozměr 110/19 a 150/17. A to je docela bota, bo mastodontů je kupa... a taková konkurence pro TKC 80 by neškodila



A víš jak vypadá přední E-09 a E10 , 21" E-09 je totiž pěkně nahovno

Pneu na Tigra

10.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #16
Tak E 09 mám na mašině a E 10 jsou dle fotek kopie TKC, takže vím Jasně, předek se osekává.. o tom vím, pokud ti jde o tohle

(reakce na) Pneu na Tigra

12.10.2009 v 08:12 | Nahoru | #17
Dingo> si trochu protirecis ne? - pry "nebude se vyrabet 17" a 21" a pak to oduvodnis tim, ze to bude pro Afriku, ktera ma (stejne jako TA prave tyhle rafky...) - priznej se - co hulis?

Podle mne je nesmysl ze by 17 a 21 nedelali - kolik motorek ma jine? - jeste je dost co maj vepredu 19 a pak uz jen krosky a KTM co maj vzadu 18 - a to je vse...(zde bych veril ze 18 ku zarni delat nebudou...)

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

12.10.2009 v 13:57 | Nahoru | #18
Stačí když budou dělat ty E-10 v rozměru 19 + 17, pro kola 21 + 17/18 je kombinace předek
TKC 80 a zadek E-09 podle mě na cestování nepřekonatelná. Ještě jsem nezkoušel Pirelli MT-21

(reakce na) Pneu na Tigra

12.10.2009 v 14:01 | Nahoru | #19

dawka>Stačí když budou dělat ty E-10 v rozměru 19 + 17, pro kola 21 + 17/18 je kombinace předek
TKC 80 a zadek E-09 podle mě na cestování nepřekonatelná. Ještě jsem nezkoušel Pirelli MT-21



Až na tu cenu TKCčka

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

12.10.2009 v 19:52 | Nahoru | #20
Dingo> no jo, ale když není konkurence. tak ta cena bude taková, že

Dawka> ty ještě žiješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na Tigra

12.10.2009 v 20:02 | Nahoru | #21

Daliss>Dingo> no jo, ale když není konkurence. tak ta cena bude taková, že

Dawka> ty ještě žiješ?


NO vidíš a ta E-10 i ve velikosti 21" by právě byla konkurence a kupovala bys se ostošest.

Pneu na Tigra

12.10.2009 v 20:06 | Nahoru | #22
MI ta E10 stačí v 19" 21" mi je na draka Ale jinak samo chápu

(reakce na) Pneu na Tigra

13.10.2009 v 07:49 | Nahoru | #23
Dingo> Tak potom ještě je varianta dát do předu na 21 kolo Telleborg Army Special, zrovna ho jezdím a na asfaltu to není zas tak zlé, hodně lidí ho chválí a prý vydrží i hodně dlouho. Sehnal jsem ho díky jednomu nejmenovanému kamarádovi za 950 Kč.

teďkom stojí kolem 1200 kč

Army Special

Naposledy editováno 13.10.2009 07:52:18

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

13.10.2009 v 18:24 | Nahoru | #24
dawka> klidně si Honzíka mohl jmenovat

(reakce na) Pneu na Tigra

15.10.2009 v 08:26 | Nahoru | #25

Daliss>dawka> klidně si Honzíka mohl jmenovat


no on je jen zprostředkovatel, nejdůležitejší je Robert... A je fakt, že sada E07-ček i s dušema za 2.300,- je good...

Pneu na Tigra

15.10.2009 v 19:33 | Nahoru | #26
tarabys> nevím kam sahanjí Honzovy konexe.. Robert, to myslíš Bandita (ten co měl tu oranžovou GSX 1400?) Kura, sem nevěděl, žes tu sadu 07 měl tak levnou...

1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Tigra

26.11.2009 v 12:06 | Nahoru | #27
Pokud jezdíte E-09 ve 140/80 tak mě napadá spásná myšlenka.Proč utrácet 5000kč za TKC když můžu obout E-07 za cca 2700Kč.Celá sada,samozřejmě.

Pneu na Tigra

28.11.2009 v 08:32 | Nahoru | #28
Mr. Schrot> tak dá se samozřejmě i tak 07 sem viděl na R 1200 GS, V-Strom, F 800 GS, tak co by ne na Tigru jen do terénu bych řekl na předek TKC a vzadu 09 nebo taky TKC

Pneu na Tigra

28.11.2009 v 14:19 | Nahoru | #29
No právě té šotoliny bude jen trocha v Banátu.Jinak po silnici + Slovensko a Maďarsko rychlej přesun po dálnici.A na to se podle mě hodí daleko univerzálnější E-07.A hlavně ta cena oproti TKC a pod....

Naposledy editováno 28.11.2009 14:23:13

Pneu na Tigra

28.11.2009 v 17:55 | Nahoru | #30
Když už bych jel do Rumunska, nazuju špunty a na asfalt bych prděl a jel bych jen šotoliny
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist