Téma: Sedlčany ATV 24 hours EXtreme
 
9.10.2009 v 22:57
Jede odtud nějakej šílenec tuhle 24hodinovku dvoučlenejch týmů? Jedou se motky i čtyřkolky 10.-11.10. ale bližší info o tom nemám

Sedlčany ATV 24 hours EXtreme

9.10.2009 v 23:00 | Nahoru | #1
ATV 24 HOURS EXTREME
ATV 24 HOURS EXTREME

Závod dvočlenných družstev čtyřkolek a motocyklů na 24 hodin v Sedlčanské kotlině 10.-11. 10. 2009.
Kategorie:vždy součet kubatur dvou strojů

ATV do 1100ccm bez rozdílu pohonu kol
nad 1100ccm bez rozdílu pohonu kol

MOTO do 500ccm bez rozdílu taktu
nad 500ccm bez rozdílu taktu

Galaxy4bike a Meteor Motor Tech s.r.o.
vypisují nultý ročník nelicenčních jezdců ve vytrvalostním
závodu ATV RACING 24 HOURS EXTREME. Závod je vypsán pro čtyřkolky a SxS v kategorii dvoučlenných družstev do 1100ccm v součtu obsahu dvou strojů bez rozdílu pohonu kol a v kategorii dvoučlenných družstev nad 1100ccm v součtu obsahu dvou strojů bez rozdílu pohonu kol.
Pro motorky do 500ccm bez rozdílu taktu a nad 500ccm bez rozdílu taktu.

Smyslem závodu je projet co nejvyšší počet kol v daném čase závodu. V případě rovnosti počtu odjetých kol rozhoduje rozdíl dosaženého času. Závody jsou organizovány jako dvoudenní.

Závod nese název – ATV RACING 24 HOURS EXTREME 2009

VŠEOBECNÉ SEZNÁMENÍ::

Jedná se o týmový závod dvoučlenných a jednočlenných družstev s maximálně dvěma motorkami, čtyřkolkami nebo vozidly side by side ( 4x4 nebo 2x4) dle jednotlivých kategorií. Jezdci jsou označeni startovním číslem, stroje nesou plomby proti výměně. Závodník na trati má zaplombovaný čip časomíry, který se mění na určeném místě s přístupem vždy pouze pro členy jednoho družstva. Čip se přeplombuje z jezdce na jezdce. Každé porušení plomby jak na čipu tak na stroji mimo určené místo znamená diskvalifikaci celého družstva. Závod se jede na uzavřeném okruhu. Jezdec se musí podrobit povinné zdravotní prohlídce při registraci nebo přinese potvrzení od lékaře,že se může účastnit závodu ne starší 30ti dnů nebo předloží licenci pro rok 2009 a podepíše souhlas s pravidly. Účastnit se mohou pouze jezdci starší 18 let.

Kategorie:

4x2, 4x4 náhon na zadní nebo přední nápravu s možností přepínání na 4x4 do celkového obsahu do 1100 ccm/ družstvo
4x2, 4x4 náhon na zadní nebo přední nápravu s možností přepínání na 4x4 nad celkový obsah 1101 ccm / družstvo
Motocykly
Do 500ccm bez rozdílu taktu a nad 500ccm bez rozdílu taktu.

Čtyřkolky můžou být libovolně upraveny na výkonu i podvozku při zachování původní koncepce, výfuk musí být zachován. Stroj musí být vybaven minimálně funkčními předními světly a červený světlem zadním s brzdovou signalizací které je potřeba povinně udržovat v čistotě při jízdy za šera a v noci. Trhačky pro vypnutí čtyřkolky při pádu je doporučující. Čtyřkolka musí být označena závodním číslem ( na stranách a vepředu ) šíře linky číslic minimálně 2cm v černé barvě na světlém podkladu. Technický stav stroje musí být zachován po celou dobu závodů. Nášlapy u čtyřkolek 4x2 jsou povinné.

Jezdci:

Věk 18 a více. Musí být vybaven ochrannou helmou, rukavicemi, vhodnou pevnou obuví nad kotníky. Chrániče těla, chrániče páteře či další ochranné prvky jsou doporučené. Jezdci se musí účastnit předstartovní rozpravy.

Technická pravidla:

Technická prohlídka bude ukončena hodinu před startem technickým komisařem, který provede zaplombování čtyřkolek, čipů časomíry a focení jezdců a čtyřkolek. Technický stav čtyřkolky musí být zachován po celou dobu závodů. Pokud se stav změní v nepřípustný, bude čtyřkolka odvolána ze závodů.

Závody:

Závod se jede jako vytrvalostní. Start proběhne hromadným způsobem všech čtyřkolek a motorek jednotlivých týmů s jezdcem s čipem časomíry. Stroje se během závodů nesmí měnit za jiné, které neprošly technickou přejímkou. Družstvo musí dojet do cíle alespoň s jedním strojem se, kterým šlo do závodu. Doplňování paliva bude povoleno na jednom určeném místě, které bude v nočních hodinách osvětlené. Každý stroj při doplňování paliva musí být vypnut a pod ním umístěna vsakovací podložka. Výměna jezdců a čipů časomíry bude probíhat rovněž na určeném místě, vždy pouze jedno družstvo. Opravy strojů mohou probíhat i v parkovacím depu. Na závodních strojích lze měnit cokoliv co není zaplombováno. Plombu nese rám stroje a řidítka.

Diskvalifikace:

Jakékoliv porušení či ztráta plomby. Jízda bez helmy, jízda v protisměru na trati, úmyslné poškození značení tratě, zkracování tratě, neuposlechnutí signalizace organizátora.

Protesty:

Lze podat během závodů a maximálně do 10 minut po ukončení závodů. Je zpoplatněn 1000 Kč. (40 eur)

Startovné:
Startovné je určeno na 5 600 Kč (225 eur) za družstvo a musí být uhrazeno nejpozději hodinu před startem.

Termín a místo:

10.-11.10. 2009 ( start 10.10. ve 12 hodin, cíl 11.10. ve 12 hodin ) Sedlčanská kotlina.

Přihlášky:

Elektronicky na kancelar@galaxybike.cz do 5.října. Startovné lze uhradit bezhotovostně na účet: 43-3487970247/0100, variabilní symbol: 10112009xx. ( xx číslo přihlášky)

Pořadatel nepřejímá ani nepřebírá odpovědnost za škodu na materiálních statcích a na zdraví účastníků závodu.

Přihláška v sekci KE STAŽENÍ.
Časté dotazy:
PROČ JE TO TAK DRAHÉ?
Jelikož je to 24-hodinový závod který sebou nese více nákladů na organizaci a zabezpečení, vzhledem k délce závodu jsou k dispozici sprchy,stanoviště pro výměnu olejových náplní a osvětlené depo v nočních hodinách. Každý účastník obdrží upomínkové tričko s názvem závodu.
JAK BUDE VYPADAT TRAŤ V NOCI?
Trať pro noční hodiny bude upravena a složitější pasáže vynechány. Celkově je trať přizpůsobena vytrvalostnímu závodu, takže žádný cross.
CO KDYŽ NÁM JEDNA MAŠINA UMŘE?
Proto je to závod dvou strojů a jezdců-můžete to dojet na jednom stroji.
JAKÉ JSOU ČASOVÉ LIMITY PRO STŘÍDÁNÍ?
To je jen na vás jak si rozvrhnete síly.

SPORTOVNÍ ŘÁDY
VYTRVALOSTNÍHO ZÁVODŮ
ČTYŘKOLEK A MOTOCYKLŮ

1.VŠEOBECNĚ

Galaxy4bike a Meteo Motor Galaxy4bike a Meteor Motor Tech s.r.o.vypisují nultý ročník nelicenčních jezdců ve vytrvalostním
závodu ATV RACING 24 HOURS EXTREME. Závod je vypsán pro motorky,čtyřkolky a SxS v kategorii dvoučlenných družstev do 1100ccm v součtu obsahu dvou strojů bez rozdílu pohonu kol a v kategorii dvoučlenných družstev nad 1100ccm v součtu obsahu dvou strojů bez rozdílu pohonu kol.
Pro motocykly v kategorii dvoučlenných družstev do 500ccm v součtu dvou strojů bez rozdílu taktu a v kategorii nad 500ccm v součtu dvou strojů bez rozdílu taktu.
Smyslem závodu je projet co nejvyšší počet kol v daném čase závodu. V případě rovnosti
počtu odjetých kol rozhoduje rozdíl dosaženého času. Závody jsou organizovány jako dvoudenní.

Závod nese název – ATV RACING 24 HOURS EXTREME 2009

2. TRAŤ
Trať je uzavřený okruh v terénu o délce odpovídající minimálně 6 minutám jízdy v
jednom kole. Trať bude vyznačena páskou (textilní páska je přísně zakázána!!!), šipkami či brankami. Musí však být vždy vyznačena tak, aby nedošlo k pochybnostem.
Trénink je zakázán, jezdci mohou provést pěší prohlídku trati bez použití jakéhokoliv
dopravního prostředku. Trestem za projetí trati na jakémkoliv dopravním prostředku před
startem je vyloučení. Ředitel závodu má za povinnost provést kontrolu tratě a provést o
kontrole zápis.

3.DOBA ZÁVODU

Start závodu 10.10. 2009 12,00
Konec závodu 11.10. 2009 12,00

24 HODIN

4. MOTOCYKLY A ČTYŘKOLKY

Motocykly musí splňovat požadavky pro soutěže Enduro (tzn.přední a zadní světlo) , tachometr, houkačka nejsou povinné. Po technické přejímce se motocykly nepředávají do uzavřeného prostoru.
Čtyřkolky mohou být sportovní nebo pracovní, s pohonem 4 x 2, 4 x 4 nebo S x S. Nemusí
splňovat podmínky pro provoz na pozemních komunikacích. Musí však být vybaveny předním a zadním koncovým světlem a funkčí brzdovou lampou. Přejímací technik zaplombuje řidítka a rám každé čtyřkolky. Tyto části nesmí být vyměněny po celou bobu závodu. Po technické přejímce se čtyřkolky nepředávají do UP. Čtyřkolky musí být vybaveny tzv. trhačkou.

5. VÝPOČET VÝSLEDKŮ
Konečné pořadí týmů v rámci závodu je určeno počtem ujetých kol v případě rovnosti kol nižším časovým limitem.

6. SERVISNÍ A TANKOVACÍ ZÓNA

Na tratí je zřízena dostatečně dimenzovaná servisní a tankovací zóna, která je nedílnou součástí trati
závodu. Po celou dobu závodu mohou být motocykly pouze na trati nebo v servisní zóně.Zde je jedinné místo kde je možné tankovaní paliva a výměna olejových náplní. Porušení tohoto ustanovení bude pokutováno 1,000,-Kč ( 40 EUR ). Servisní zóna bude v nočních hodinách osvětlena.

Vjezd do servisní zóny

Do prostoru servisní zóny je v průběhu závodu zakázán vjezd a parkování motorových
vozidel. Vozidla doprovodu budou umístěna na samostatném parkovišti. Stejně tak je
zakázán vjezd do servisní zóny vozidlům, které nebyly převzaty do závodu.

Vstup do servisní zóny

Vstup do servisní zóny je označen a pořadatelsky zajištěn po celou dobu trvání závodu.
Vstup je povolen pouze jezdcům, označeným doprovodům a pověřeným osobám pořadatele.
Vstup jiných osob je povolen pouze s předchozím souhlasem ředitele závodu.
V prostoru depa je zakázáno kouřit!

7. PRŮBĚH ZÁVODU
Po odstartování se jezdec vydává na trať. Jezdci nesmí se strojem od vydání signálu ke
startu do průjezdu servisní zóny opustit trať. V případě, že jezdec z důvodu nehody
opustí trať, musí se vrátit zpět na trať bezpečným způsobem, aniž by získal nějakou
výhodu, a to co nejblíže místu vyjetí. Porušení tohoto ustanovení má za následek
vyloučení.

8. STŘÍDÁNÍ
Vždy je na trati pouze jeden z jezdců. Jezdci se mohou střídat v libovolných intervalech.
Střídání se děje pouze a výhradně v prostoru servisní zóny na stanovišti STŘÍDÁNÍ za přítomnosti pověřené osoby pořadatele.Pověřená osoba odpečetí plombu čipu jezdce který ukončil svůj časový limit a předá čip jedci který bude vyjíždět na trať. Následně čip zaplombuje.
Nedodržení tohoto pravidla a porušení plomby měřícího čipu má za následek vyloučení.
Měřící čip obdrží každé družstvo při formální nebo technické přejímce, kde si určí který z jezdců pojede na trať jako první.Tomu bude měřící čip zaplombován.

9. CÍL - KONEC ZÁVODU
Závod je ukončen jakmile je odmávnut první jezdec po uplynutí časového limitu závodu
černobílou šachovnicí. Každému družstvu bude započítán počet okruhů, které absolvovalo ve
stanoveném limitu (dokončené kolo po limitu se započítává) a konečný čas (na desetiny
sekundy).
Prostor cíle bude upraven tak, aby zabezpečil dostatečné zpomalení rychlosti
motocyklu nebo čtyřkolky, aby bylo zabezpečeno přehledné provádění zápisu o průjezdu.Konečné výsledky budou vyvěšeny do 90 minut od ukončení závodu posledním jezdcem.

10. DOHLED
Dodržování sportovních řádů a stanov během závodu je plně v pravomoci ředitele podniku
včetně projednání přestupků proti těmto řádům a případným protestům. Protest musí být podám písemě do 10 minut po ukončení závodu s kaucí 1.000,-Kč ( 40 EUR ). V případě neoprávněného protestu kauce propadá ve prospěch pořadatele.

2 reakcí na tento příspěvek Sedlčany ATV 24 hours EXtreme

9.10.2009 v 23:07 | Nahoru | #2
Kurva to si sebou týpci musí vzít olej na dvě výměny atd :D Do toho bych nešel..

(reakce na) Sedlčany ATV 24 hours EXtreme

9.10.2009 v 23:11 | Nahoru | #3
Hujer> já se asi pojedu zítra mrknout na start a pak v neděli na dojezd sem zvědavej jakej bude rozdíl mezi sobotním a nedělním tempem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sedlčany ATV 24 hours EXtreme

10.10.2009 v 00:33 | Nahoru | #4
Hujer> No to je pravda by me zajimalo kolik lidi si na tom zavari moto - zanedbanim tohoto

(reakce na) Sedlčany ATV 24 hours EXtreme

10.10.2009 v 14:34 | Nahoru | #5
původně jsem chtěl jet ale odradilo mě startovné a hlavně společná jízda motorek a čtyřkolek dohromady. Podle mě z toho nekouká nic dobrého, mizerná trať navíc vyleštěná od čtyřkolek a přizpůsobená jejich neschopnostem, citelně větší riziko úrazu motorkáře při střetu s čtyřkolkou atd.

Sedlčany ATV 24 hours EXtreme

10.10.2009 v 21:23 | Nahoru | #6
tak jsem se tam dneska nedostal, tak snad zítra
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist