globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěra GSX-R 750 K6 - Help
9.10.2009 v 21:54
Zapojil sem lanka ale nefakčí to zdá se mi jakoby se to kolečko točilo moc a bez lanek se toči dokola, nema stím někdo zkušenost jak to vychytat ?

Cuss mam tutu moto přivěra je dole zaaretovana na full open, se chci zeptat mam ji nechat zapojit nazpět nebo to mam tak nechat jaky budou rozdili ?
jedna se o přívěru na vyfuku.
A je tam org lauf

Naposledy editováno 13.10.2009 18:52:02

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

9.10.2009 v 22:41 | Nahoru | #1
4T maj přívěru?

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

9.10.2009 v 23:04 | Nahoru | #2
Bez přívěry to má cca mezi 4,5-6,5 tis propad krouťáku...(v případě komplet seriového výfukového systému)

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 10:47 | Nahoru | #3
Takže když ji zapojim jak ma byt tak bude pruběh kroutaku v těch otačkach podstatně lepčí?

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 12:09 | Nahoru | #4
mam ji vypojenou na K4 a rozdil kroutaku na spodku je tak 5%. Pokud tam mas otevreny výfuk tak je ti privera stejne na prd, ma smysl pouze se seriovym vyfukem.

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 12:23 | Nahoru | #5
Jak hned v uvodu psano je tam ORG vyfuk

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 12:28 | Nahoru | #6
většinou ji nekdo vypojuje, protože se posere ten sevomotorek, a kdyz je funkcni, tak se stejne casem posere. Je to bohuzel bolest skoro kazdeho japonce. Jinak si myslim, že tam mel predchozi majitel otevrene vyfuky, tak proto odpojil priveru. Prodal ti to s origo vyfukovym systemem a privera uz se mu nechtela zapojovat a serizovat? Neni tak?

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 12:46 | Nahoru | #7
No je ale na to sem se neptal, zajima mě rozdíl po zapojení :\
popř neví někdo jak odstranit FI chybu diky nezapojene přivěře ?

Naposledy editováno 10.10.2009 12:50:30

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 13:10 | Nahoru | #8
to na jednotce pod sedlem. Konektor ma na boku takvou bilou zarazku, tu sroubovakem zatlacis a dratek s pinem vytahnes. Zajistis konektor a smitec. FI uz nesviti. Vyhoda je, ze necvakas dratek a kdykoliv to muzes dat zpet. Ale je to na K3-K4, K5-6 má tuším podlouhlý konektor v celku. Je to tam tusim pin č. 18, ale to si nejdriv od nekoho over, nevim to jiste.

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 13:11 | Nahoru | #9
[img]

[img]

pardon, uz dlouho jsem to sem nedaval

Naposledy editováno 10.10.2009 13:18:03

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

10.10.2009 v 13:26 | Nahoru | #10
a nebo si ztahni manuál a muzzes si tu priveru rozchodit a seridit, za predpokladu ze je funkcni servo.

ja za sebe rikam vyser se na priveru odpoj dratek z jednotky a porid poradny vyfuk a ne tu hruzu co tam suzuka davala jako origo vyfuk.

Přívěra GSX-R 750 K6 - Help

13.10.2009 v 18:52 | Nahoru | #11
Mam stahlý manual koukam do něj ale marně, pomuže mi někdo?
Lanka na konci měli 6 a 4 cm jak je v manualu ale nepodařilo se je tam nějaky figl jak se to seřizuje ? V manualu je jakysi jack on off ale nevím nač ???

Naposledy editováno 13.10.2009 19:03:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 5 Dnes v 18:56 standicz
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 10 Dnes v 10:13 Krautkopf
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent


TOPlist