globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suchá skříň
 
2.7.2007 v 13:33
Zdarec, mohl by mi nekdo vysvetlit princip suche skrine? Asi sem debil, proste mi to neni jasne :lol:
Olej neni primo ve vane, ale v nejake externi nadobce nebo v ramu...v cem je teda potom vyhoda suche skrine?
A vypousteci sroubek je potom na nadobce, nebo porad klasicky na spodku motoru?
diky :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Suchá skříň

3.7.2007 v 10:13 | Nahoru | #1
gsx-roll: dobrá, blbě sem se vyjádřil, klika nebrodí olejem ale pohybuje se ve směsi rozcákanýho oleje a vzduchu která tam vznikne průvanem od kliky a od pístů
(jináč u některejch motorů ta klika skutečně brodí ale to je záležitost poněkud větších motorků) )

(reakce na) Suchá skříň

3.7.2007 v 10:47 | Nahoru | #2
combust>to se spis pouziva u pomalubeznych motoru vetsich objemu. Ty ztraty brodenim jsou skutecne znatelne. Suche skrine obvykle najdes u motoru typu boxer, ale neni to pravidlo. V letectvi se vyskytuji invertne montovane 4T motory (napr. L40-Metasokol s preplnovanym Walterem M332) a ty maji "hodne" suchou skrin :D
Nicmene konstrukce motoru se suchou skrini je ponekud narocnejsi, jak z hlediska navrhu tak i provedeni. Ale pro vysokootackove motory a tam kde potrebujes nizsi zastavbu a teziste se to vyplati. Nak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist