globalmoto_kveten





Téma: Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
 
8.10.2009 v 14:25
Ahoj, pokud někdo máte problém s tím že vám K5 nebo K6 neřadí, je to způsobeno pravděpodobně tím že nemáte Ignition modul, který je pro zapalování potřeba. Řešení zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6

8.10.2009 v 21:47 | Nahoru | #1

Dawe02>readymen> jj souhlasim , to nastavovani bude porod, ale porad lepsi tomu venovat chvili casu a penez, protoze to totez ve vetsi mire muze usetrit (aneb dosti bylo likvidacnich hasanu) :)



Souhlas, ale dobře nastavené rychlořazení PWC ti zklidní moto taky a hasan třeba když řadíš 3 z vracáku v mostě trochu eliminuješ,jasně že trakce pomůže taky, ale jak jsi psal musíš se s tím podle mojí zkušenosti srát dost dlouho aby to makalo a to nemluvím o tom že na Brno je to jiný na Lausitz atd....a mapy taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6

8.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #2

readymen>Souhlas, ale dobře nastavené rychlořazení PWC ti zklidní moto taky a hasan třeba když řadíš 3 z vracáku v mostě trochu eliminuješ,jasně že trakce pomůže taky, ale jak jsi psal musíš se s tím podle mojí zkušenosti srát dost dlouho aby to makalo a to nemluvím o tom že na Brno je to jiný na Lausitz atd....a mapy taky.



Jak mapy taky, jina na Lausitz, jina do Brna, zatim kdyz jsem ladil moto, tak na brzde delas mapu ktera by mela docilit optimalni prubeh vykonu a kroutaku a ten je preci optimalni na vsech tratich, neb to je pracovni rezim motoru, jedine co jsme delali, byla tzv. mokra mapa, t.j. se menil vykon a kroutak, resp. jejich absolutni hodnoty a ot.rezim, prosim o objasneni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist