1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
assassin>...coz plati i pro ostatni motorky co maji sekundarni vstrikovace, nova busa.. nove litry asi komplet...
Honzo, nemas tak uplne pravdu nove CBR, model SC59 2008, ma taky dvoje vstriky a funguje to naprosto jednoduse PC USBIII a Quickshifter, neni potreba ignition modul, narozdil od Suzuki.
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
woodcater>Dawe kde se da sehnat ten Bazzaz?Mám litra K6 a docela bych to využil pač na posledním cmn jsem bostal takového hasana že jsem nevěděl čí jsem!
Muzu ti ho splasit pres Ebay za slusnou cenovku. Jak jsi dopadl p tom hasanu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Dawe02>To uz je lepsi rovnou Bazzaz s kontrolou trakce za podobne penize.
Dawe tohle se dela? Takhle kazit obchod readymenovi
2 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
DanMagna> nejsme v bazaru, ale na foru. Nevidim na tom nic spatneho, kdyz vim o necem co umi mnohem vic za podobnou cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
UIAA>readymen: umíš to i na jiný bajky a nebo prostě jen prodáváš ty věci ze svýho ?
Čau chlape, prodávám to ze svého býka Co Utahovák příští rok, jedeš?
Rozložil jsem to před 14 dny na prvočísla v Mostě když jsem předjížděl pomalíky,tak mi jeden srovnal moto v zatáčce a nechtěl jsem ho sundat, tak jsem to vzal přes trávu jak se jede levá do ďolíku a skončil jsem v ďolíku po přeletu nad kukačím hnízdem v kačeru
Naposledy editováno 08.10.2009 21:55:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
DanMagna>Dawe tohle se dela? Takhle kazit obchod readymenovi
heheh no já jdu do Bazzazu, ale asi na K7,8 uvidíme. Jinak komplet od Bazzazu aby to mělo smysl s mapováním je za 25.......takže nic levnějšího Dave02 koukám že jsi expert, ale já s tim už jezdil a montoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Dawe02>woodcater> Je to jednotka ktera umi jednak plne konfigurovatelne palivove mapy (prakticky stejne jako Dynojet PCIII), jednak quick shifter (programovatelny cas vypinani pro kazdy kvalt, ale kvalitnejsi laodcella) a hlavne pridava kontrolu trakce s vyuzitim jen seriovych sensoru (ala Kawa). Ta trakce je suprove konfigurovatelna. Cena jednotky cca 19-21 tisic kc (podle toho jake napari clo a dan na celnici). Pokud bys chtel jeste korekcni ovladac na riditko, kterym muzes online menit celkovou citlivost kontroly trakce, tak to jsou dalsi cca 3 tisice.
DanMagna> nejsme v bazaru, ale na foru. Nevidim na tom nic spatneho, kdyz vim o necem co umi mnohem vic za podobnou cenu.
Přesně tak,je to pokec a mě je to šumák, vím co prodávám a je to pecka i bez trakce!Akorát s píčovinkou na řídítka jsi u Bazzazu za 27 aby to bylo co k čemu Takže 19 a nebo 25-27 je rozdíl Na to že kus stál 11 to snad není špatná cena 19 pokud se někdo nechce srát s nastavením jakési trakce která není všemocná jak jsem cítil tak je to ideální
Ještě jeden poznatek, když máš jetý gumy a u tebe Dave02 po tvém letu o tom nepochybuju, je to dvojsečná zbraň,protože spoléhat na trakci bez pořádnejch gum je víš na co Lorenzo taky asi čučel co umí trakce když letěl.
Naposledy editováno 08.10.2009 21:14:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
readymen>heheh no já jdu do Bazzazu, ale asi na K7,8 uvidíme. Jinak komplet od Bazzazu aby to mělo smysl s mapováním je za 25.......takže nic levnějšího Dave02 koukám že jsi expert, ale já s tim už jezdil a montoval
Ja s tim nejezdil, ale kolega Alex jo, takze zhruba vim co to umi. Jo a montoval jsem to uz taky. Mam zdroj, ktery je za tech max 24 tisic a to mi pripadne slusne. Samotna jednotka je i za tech 18 ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
readymen>Přesně tak,je to pokec a mě je to šumák, vím co prodávám a je to pecka i bez trakce!Akorát s píčovinkou na řídítka jsi u Bazzazu za 27 aby to bylo co k čemu Takže 19 a nebo 25-27 je rozdíl Na to že kus stál 11 to snad není špatná cena 19 pokud se někdo nechce srát s nastavením jakési trakce která není všemocná jak jsem cítil tak je to ideální
Ještě jeden poznatek, když máš jetý gumy a u tebe Dave02 po tvém letu o tom nepochybuju, je to dvojsečná zbraň,protože spoléhat na trakci bez pořádnejch gum je víš na co Lorenzo taky asi čučel co umí trakce když letěl.
Hele, kam chodis na ty ceny, komplet Bazzaz, jak ho popsal Dawe, bez toho tlacitka, na CBR1000RR 2008 vyjde cca 1100USD, vzhledem k tomu, ze dolar je lehce pod 20Kc, tak je to tech cca 20tis. s picovinkou na riditka dejme tomu 23tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
DanMagna>Hele, kam chodis na ty ceny, komplet Bazzaz, jak ho popsal Dawe, bez toho tlacitka, na CBR1000RR 2008 vyjde cca 1100USD, vzhledem k tomu, ze dolar je lehce pod 20Kc, tak je to tech cca 20tis. s picovinkou na riditka dejme tomu 23tis.
No já mám ten komplet levnější neboj, ale komplet, říkám komplet myslím tím vše jak má být pro to aby jsi mohl na brzdě ladit smysluplně moto koukni třeba sem, takhle vypadá komplet BAZ Takže cca 1620 ďolíků s poštou bez cla x 18 je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Naposledy editováno 08.10.2009 21:30:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Dawe02>Ja s tim nejezdil, ale kolega Alex jo, takze zhruba vim co to umi. Jo a montoval jsem to uz taky. Mam zdroj, ktery je za tech max 24 tisic a to mi pripadne slusne. Samotna jednotka je i za tech 18 ;)
Brambor jo? Co nahřejváky?Jsem si na ně vzpoměl, přestal mi hřát můj zadní Tyrex asi termostat....ale je super že je ten servis. Hele Bazzaz je dobrej,ale TC se ladí mega dlouho než to chytneš na váhu tlak a typ gumy.....teplou tratě sbad ani neříkám Mě teda zafungovala z výjezdů dobře,ale jak jsem psal není to všemocný
Naposledy editováno 08.10.2009 21:49:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Dave02 tak že bych se na tebe nevyprd s půjčenímtakovejch vychcánků se najde mega Taky jde asi o to že s tim self map tam máš 2x mapu a překlikáváš když potřebuješ
readymen>DanMagna> To je dobrá cena nebudu ti psát za kolik to mám já
Dave02 tak že bych se na tebe nevyprd s půjčenímtakovejch vychcánků se najde mega Taky jde asi o to že s tim self map tam máš 2x mapu a překlikáváš když potřebuješ
Muj tip je tak 800USD hele to mi vysvetlete, k cemu to prepinani map je dobre? To jako, ze behem jizdy na okruhu prepnes mapy? Protoze jinak mas mapy v notasu a za mzik ji mas nahranou, tedy ne ze bychom to delali, ale nejake mapy mame
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Dawe02>readymen> jj souhlasim , to nastavovani bude porod, ale porad lepsi tomu venovat chvili casu a penez, protoze to totez ve vetsi mire muze usetrit (aneb dosti bylo likvidacnich hasanu) :)
Souhlas, ale dobře nastavené rychlořazení PWC ti zklidní moto taky a hasan třeba když řadíš 3 z vracáku v mostě trochu eliminuješ,jasně že trakce pomůže taky, ale jak jsi psal musíš se s tím podle mojí zkušenosti srát dost dlouho aby to makalo a to nemluvím o tom že na Brno je to jiný na Lausitz atd....a mapy taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
readymen>Souhlas, ale dobře nastavené rychlořazení PWC ti zklidní moto taky a hasan třeba když řadíš 3 z vracáku v mostě trochu eliminuješ,jasně že trakce pomůže taky, ale jak jsi psal musíš se s tím podle mojí zkušenosti srát dost dlouho aby to makalo a to nemluvím o tom že na Brno je to jiný na Lausitz atd....a mapy taky.
Jak mapy taky, jina na Lausitz, jina do Brna, zatim kdyz jsem ladil moto, tak na brzde delas mapu ktera by mela docilit optimalni prubeh vykonu a kroutaku a ten je preci optimalni na vsech tratich, neb to je pracovni rezim motoru, jedine co jsme delali, byla tzv. mokra mapa, t.j. se menil vykon a kroutak, resp. jejich absolutni hodnoty a ot.rezim, prosim o objasneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Naposledy editováno 08.10.2009 22:06:09
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
readymen>DanMagna> No někde potřebuješ jinou bohatost béňa tak se třeba používá jiná mapa na technickou část trati a jiná na rychlé pasáže,IGN modul je dobrá věc.Je to na román jinak dobrá kontrola trakce stojí 300 hadrů MGP nebo Číha jezdí něco hezkýho a podobnýho
Hm, tak tomu stejne nerozumi, mel jsem moznost sledovat praci tri ladicu, p. Latra, p. Amanna a p. Murarika, kazdy ma svuj styl, ale nikdo z vyse jmenovanych takto moto neladi a specificky p.Latr na muj dotaz jak na mokro odpovedel zmenime otacky na HRC, upravime podvozek, ale jinak motor naladi na nejvice nejlepsi mozny optimalni vykon. Se musim nekdy zeptat treba Michala Filly, zda na YEC meni mapoy dle okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení od Dynojet pro GSXR 1000 K5,K6
Burdez>Tak si rikam o kolik me to muze porychlit he....
Spis jde o zvyseni bezpeci nez o zrychleni. Pokud nemas vychytane nastaveni tak te TC urcite na vyjezdech dokonce o nejakou vterinku zpomali