globalmoto_kveten





Téma: Repase podvozku, KDE ?
 
5.10.2009 v 22:45
Zdar závodníci, rád bych se zeptal kde necháváte repasovat tlumiče? Jde mi hlavně o zadního Ohlinse... pro mě nejpřijatelnější střední čechy a pardubickej kraj, ale mimo mísu nebude kdekoliv jinde v republice. Podělte se o rady a zkušenosti...díky Mároš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?

21.11.2009 v 13:28 | Nahoru | #1

lionracing>Carlos MH> ale problem bude trosku s díly... jak se ti tam neco posere nebo spadnes tak chodit pro dily do BMW mezi ty bouraky , to asi nebude levná záležitost.... ale motor jim letí jako prase.. to je jasny...navic v polsku je pristi rok bmw cup. a hlavni ceny jsou motorky..... tak to by se dalo , perna muzes mit na konci roku motorky dvě hehe



No to myslím opravdu nehrozí, protože i mě čeká stavění ...a jediný důvod, proč to odkládám, je to závodění Tyhle dvě věci dohromady zkrátka nejdou, takže pak se budu taky asi jen občas "ploužit" v CECu Rozhodně ne na BMW, na to fakt nemám peněženku :\

Příští rok budu rád, že vyrazím na mojí "starý" dobrý R1 a jediná investice bude do repase převodovky a do běžnýho servisu podvozku po roce ježdění..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?

21.11.2009 v 14:03 | Nahoru | #2
Perňa #81> Myslím, že s těma bramborákama se po novým roce roztrhne pytel...i třeba v MČR...páč třeba celej IV Racing má částečně dohodnuté podmínky přímo s továrnou BMW!!!

Jinak s tím vaším Bazzem si myslím, že je to pro hobíka věc úplně k hovnu. Páč nikdo nemá čas ani chuť si hrát se základní telemetrií a natož ještě nastavovat nějakou kontrolu prokluzu z.kola. Nehledě na to, že člověk kterej nejezdí smykem, vlastně ani nemůže zkoušet nějak nastavit ten prokluz. Páč neví co je to smyk, natož aby byl schopen to nastavit na každou trať jinak atd...

Jestli si někdo myslí, že jezdí Brno 2:15 a nějakým Bazzem zrychlí nebo zamezí ustřelení zadku po agresivním přidání plynu, tak to se hodně plete. Napřed je nutné min. z 99% pochopit funkci motorky po fyzikální stránce a pak teprv když budeš jezdit pořád smykem zkoušet ten smyk eliminovat v prospěch většího gripu.Tyto věci se nedají koupit-namontovat-točit kolečkem na řidítku a zrychlit...toto si možná myslí blbečci na benzínkách při víkendovým ježdění, ale snad ne nikdo kdo ví co je to řízený smyk...

Než vyhodit dvacet litrů, tak radši půjdu, koupím 2 sady pneu a snad zrychlím o 5 desetin...a ne kupovat pičoviny který se dají nastavit až po docela velkejch zkušenostech. I když měl Číha jakousi telemetrii, tak si myslím že se s tím spíš učil metodou pokus-omyl a až z toho si dělal nějaké závěry. A to nemluvě o tom že Číha má nějaký zkušenosti s takovejmato sračkama a hlavně i té telemetrii aspoň trochu rozumí a má chuť se tím zabívat do nekonečna.

Opravdu pro hobíky si myslím nesmysl....až pojedu na závody s týmem a kamionem s 5-ti mechanikama a budu tam lítat na šestce 2:05 tak to začnu řešit

V této fázy by většině kluků pomohla spíš základní 3 kanálová telemetrie třeba od AIM. Ta je schopná vhodnocovat 3 signály. Např otáčky motoru, tlak v brzdovém systému a polohu plynu. Už s těmiti třemi veličinami budete mít po každé jízdě tolik starostí, že se z toho poserete. Pokud to chce někdo zkusit, je nutné aby měl mechanika který mu bude komplet chystat motorku a ty sám si budeš jen vyhodnovovat tyto tři veličiny. Pomocí RACE studia se dá od tohoto opravdu solidně odpíchnout. Po každé 20-ti minutovce ježdění můžeš min.30 min tlemit do laptopu a zkoumat co vlastně kde na trati děláš. Další věc je ta, že z těch 30 min může být třeba i půl den...a nakonec zjistíš že v tom máš bordel a na pičupoznámky ke staženejm věcím a je to celý nepoužitelný.

Tato byť jen základní věc je hodně moc přínosná-cenově i dostupná ale je to opravdu pro někoho kdo má zodpovědnej a pečlivej přístup ke svojí práci. Na druhou stranu mu to 100% přinese toli vysněné a drahé ovoce.

Naposledy editováno 21.11.2009 14:16:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist