Motor má najeto přes 50 000 km.
- membrány OK (včetně montáže a usazení- kontrolováno)
- těsnost celé soustavy jsem zatím neprověřoval (snad by to mělo být OK)
- nové svíčky s předepsanými parametry
- karburátory vyčištěny
- ventilové vůle seřízeny na předepsané parametry
- bohatosti směsi nastaveny předběžně na základní úroveň, tj. 2 otočky ven
- co se týče hladin v karburátorech- nevím, kolik toho v plovákové komoře má být, jednoduše jsem vysál stříkačkou benzín a změřil- u zadního karburátoru bylo o 2.5 ml míň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory XV535
A co synchronizace? Pomalu padajici otacky jsem mel kdyz jeden hrnec tahnul ten druhej, po sesynchronizovani se to zlepsilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory XV535
Koukni na www.k1400.cz, da se tam stahnout dilenskej manual na Virgla, v angline, ale vsechno nafoceny.
Motor má najeto přes 50 000 km.
- membrány OK (včetně montáže a usazení- kontrolováno)
- těsnost celé soustavy jsem zatím neprověřoval (snad by to mělo být OK) <strong>tak to prover, esi ti to nekde nesaje falesny vzduch</strong>
- nové svíčky s předepsanými parametry
- karburátory vyčištěny
- ventilové vůle seřízeny na předepsané parametry
- bohatosti směsi nastaveny předběžně na základní úroveň, tj. 2 otočky ven <strong>tohle zakladni nastaveni je celkem k nicemu, bez skutecneho serizeni dle pristroju je to naprd, tohle udava manual jako univerzalni hodnotu abys motor vubec nahodil</strong>
- co se týče hladin v karburátorech- nevím, kolik toho v plovákové komoře má být, jednoduše jsem vysál stříkačkou benzín a změřil- u zadního karburátoru bylo o 2.5 ml míň <strong>hladiny seridis podle vysky plovaku od hrany karburatoru - stahni si servisni manual</strong>
Proste davat masinu do kupy bez servisniho manualu, to si tak koledujes akorat o jeste vetsi rozstelovani. Hlavne hrabani do sroubku smesi me pokazde rozesmiva, na opetovne nastaveni potrebujes bud analyzator vyfukovych plynu nebo ColorTune svicku. Tak hodne stesti :) Nak
1 reakcí na tento příspěvek Karburátory XV535
Kdyžtak prosim tě se ozvi pokud na něco přijdeš. Dik
Ještě tedy musím seřídit synchronizace (jsem si naprosto jist, že jsou teď špatně, karburátory byly totiž zcela rozebrány a vyčištěny, po výměně dílu se tak navíc mohly změnit parametry) a doladit bohatost směsi (s tím jsem si hrál taky, ale nemám na to teď žádné prostředky, takže to bylo jen "podle ucha", ale s tím nemám žádné zkušenosti, takže bez výsledku. Jen jsem zjistil, že při příliš vyšroubovaném šroubku motor jede podstatně hůř, při přidání plynu velmi špatně táhne, takže jsem to vrátil na původní základní dílenské nastavení, tj. 2 otočky ven).
Až udělám toto (bohužel nevím přesně kdy, mám poslední dobou zoufale málo času a ani jsem letos nikam ještě nevyjel), pak dám zase vědět.