globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátory XV535
 
26.6.2007 v 22:25
Co je příčinou STŘILENÍ do KARBURÁTORŮ a POMALÉ PADÁNÍ otáček do volnoběhu?
Motor má najeto přes 50 000 km.

- membrány OK (včetně montáže a usazení- kontrolováno)
- těsnost celé soustavy jsem zatím neprověřoval (snad by to mělo být OK)
- nové svíčky s předepsanými parametry
- karburátory vyčištěny
- ventilové vůle seřízeny na předepsané parametry
- bohatosti směsi nastaveny předběžně na základní úroveň, tj. 2 otočky ven
- co se týče hladin v karburátorech- nevím, kolik toho v plovákové komoře má být, jednoduše jsem vysál stříkačkou benzín a změřil- u zadního karburátoru bylo o 2.5 ml míň

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory XV535

26.6.2007 v 23:11 | Nahoru | #1
PetaP> Na hladinu v karbcich je z venku na plovakovy komore ryska a dole kouka takova vypust na kterou se da nasadit hadicka koupitelna v akvaristice. Z druhy strany je sroub kterym se ta vypust otevre.

A co synchronizace? Pomalu padajici otacky jsem mel kdyz jeden hrnec tahnul ten druhej, po sesynchronizovani se to zlepsilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory XV535

26.6.2007 v 23:13 | Nahoru | #2
vobo>no to vím, ale jak zjistím, kolik toho tam má být?

(reakce na) Karburátory XV535

26.6.2007 v 23:13 | Nahoru | #3
vobo>synchronizace- pravda, to jsem ještě nedělal

(reakce na) Karburátory XV535

26.6.2007 v 23:20 | Nahoru | #4
PetaP> Chvili to nech bezet, pak nasadis hadicku, otevres vypust, a prilozis hadicku k plovakovy komore, hladina v hadicce by mela bejt +/- 1mm kolem rysky. A nesmi to stat na stojanku, ale ve svisle poloze.
Koukni na www.k1400.cz, da se tam stahnout dilenskej manual na Virgla, v angline, ale vsechno nafoceny.

(reakce na) Karburátory XV535

27.6.2007 v 08:13 | Nahoru | #5
PetaP>Co je příčinou STŘILENÍ do KARBURÁTORŮ a POMALÉ PADÁNÍ otáček do volnoběhu?
Motor má najeto přes 50 000 km.

- membrány OK (včetně montáže a usazení- kontrolováno)
- těsnost celé soustavy jsem zatím neprověřoval (snad by to mělo být OK) <strong>tak to prover, esi ti to nekde nesaje falesny vzduch</strong>
- nové svíčky s předepsanými parametry
- karburátory vyčištěny
- ventilové vůle seřízeny na předepsané parametry
- bohatosti směsi nastaveny předběžně na základní úroveň, tj. 2 otočky ven <strong>tohle zakladni nastaveni je celkem k nicemu, bez skutecneho serizeni dle pristroju je to naprd, tohle udava manual jako univerzalni hodnotu abys motor vubec nahodil</strong>
- co se týče hladin v karburátorech- nevím, kolik toho v plovákové komoře má být, jednoduše jsem vysál stříkačkou benzín a změřil- u zadního karburátoru bylo o 2.5 ml míň <strong>hladiny seridis podle vysky plovaku od hrany karburatoru - stahni si servisni manual</strong>

Proste davat masinu do kupy bez servisniho manualu, to si tak koledujes akorat o jeste vetsi rozstelovani. Hlavne hrabani do sroubku smesi me pokazde rozesmiva, na opetovne nastaveni potrebujes bud analyzator vyfukovych plynu nebo ColorTune svicku. Tak hodne stesti :) Nak

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory XV535

28.6.2007 v 12:17 | Nahoru | #6
PetaP:- Mam Virgla taky, ale XV700, a řešim už dlouho naprosto stejny problem. Ta moje motorka se chova naprosto stejně jak popisuješ. Tedˇ mně napada že by to fakt mohlo byt tim že jeden valec tahne ten druhy, jak piše vobo. Ja vim naprosto jistě že mi ten zadni valec jede jak se mu zachce, pokud zrovna vubec jede. Ale nevim jestli to je synchronizaci pač jsem před chvili měl mašinu v servisu na seřizeni a vubec se to nezlepšilo. Otazka ovšem je jestli v tom servisu to udělaly poctivě, dneska nikomu nemužeš věrit.
Kdyžtak prosim tě se ozvi pokud na něco přijdeš. Dik

(reakce na) Karburátory XV535

1.7.2007 v 22:13 | Nahoru | #7
maguli>Nazdar, mám první výsledky. Jediné, co jsem zatím udělal, byla kontrola a seřízení hladin benzínu v plovákových komorách. První měření dopadlo katastrofálně- hodnoty byly zcela jiné, než předepisoval dílenský manuál a navíc se to u obou karburátorů značně lišilo. Po srovnání na správné a stejné úrovně se chod motoru znatelně zlepšil, střílení do karburátorů z devadesáti procent vymizelo, chod motoru a startování se stalo plynulým. Jen ten špatný pokles na volnoběh zůstal, tzn. otáčky zůstávají po ubrání plynu chvíli stejné a pak dost pomalu padají.
Ještě tedy musím seřídit synchronizace (jsem si naprosto jist, že jsou teď špatně, karburátory byly totiž zcela rozebrány a vyčištěny, po výměně dílu se tak navíc mohly změnit parametry) a doladit bohatost směsi (s tím jsem si hrál taky, ale nemám na to teď žádné prostředky, takže to bylo jen "podle ucha", ale s tím nemám žádné zkušenosti, takže bez výsledku. Jen jsem zjistil, že při příliš vyšroubovaném šroubku motor jede podstatně hůř, při přidání plynu velmi špatně táhne, takže jsem to vrátil na původní základní dílenské nastavení, tj. 2 otočky ven).
Až udělám toto (bohužel nevím přesně kdy, mám poslední dobou zoufale málo času a ani jsem letos nikam ještě nevyjel), pak dám zase vědět.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory XV535

2.7.2007 v 15:31 | Nahoru | #8
Zdar. Mně to taky před seřizenim hodně střilelo do vyfuku. Jak se udělaly hladiny a podtlaky(ten krat v tom servisu jak jsem psal) tak to přestalo střilet ale volnoběh se vraci velmi neochotně, přesně jak pišeš. Ovšem ja mam ještě problem že ten jeden valec občas stavkuje a ja nevim čim to je.

(reakce na) Karburátory XV535

7.8.2007 v 13:16 | Nahoru | #9
maguli>Myslím, že je problém vyřešen. Příčina pomalého padání otáček- sání falešného vzduchu přírubou karburátorů u válců. Příčina občasného střílení do karburátorů, obzvláště po zahřátí- příliš těsná vůle sacího ventilu- po zahřátí se materiál roztáhl, tím se vůle ještě víc zmenšila a ventil nedovíral.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátory XV535

7.8.2007 v 14:34 | Nahoru | #10
Ahoj. Jak jsi odhalil přisavani falešneho vzduchu?

(reakce na) Karburátory XV535

8.8.2007 v 14:01 | Nahoru | #11
maguli>Demontáží kolen. Prostě jsem to tam předtím špatně nasadil, těsnící O-kroužky praskly a profukovaly. Zvenčí nebylo vůbec nic vidět.

Karburátory XV535

20.10.2007 v 15:27 | Nahoru | #12
Zdravím,kde je možno koupit ty o-kroužky na karburátory a jaký je jejich rozměr?Díky za odpověd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist