globalmoto_duben_nolan





Téma: .
 
1.10.2009 v 09:09
.

Uzavřeno 18.08.2012 v 19:46 uživatelem rancher

Naposledy editováno 18.08.2012 19:45:56

.

1.10.2009 v 09:18 | Nahoru | #1


[img]

1 reakcí na tento příspěvek .

1.10.2009 v 11:37 | Nahoru | #2
Taky jsem byl. Tech motorek bylo skoro az moc :) Akorat jsem cekal, ze se nekde ukazou fotky a porad nic :(

(reakce na) .

1.10.2009 v 12:07 | Nahoru | #3
CZ_Sibi> Něco málo mám na webu tady...

Naposledy editováno 01.10.2009 12:07:30

1 reakcí na tento příspěvek .

1.10.2009 v 12:37 | Nahoru | #4
Dik. Sice kvalita fotaku v mobilu nic moc, ale jinak pekny fotky. Znamej tam byl s kamerou a pak tocil nekde u cesty, tak cekam kdy doda video.

(reakce na) .

1.10.2009 v 12:43 | Nahoru | #5
CZ_Sibi>Točilo jich dost, ale zatím se to nikde neukazuje...

.

1.10.2009 v 13:01 | Nahoru | #6
ta délka vyjíždky nebyla moc uchvatná, to je pravda, ale hlavně trošku zmatek když se dojelo na rozjezdovku do Lhoty, nikdo nevěděl jestli se bude něco dít a hodně lidí hned odjíždělo...až do tý doby to šlo fotky ale nemam, to čase bude na motopellmel

1 reakcí na tento příspěvek .

1.10.2009 v 13:04 | Nahoru | #7
Vyjížďka s takovým počtem motorek je jednak odměna a jednak za trest. Dá se zkousnout na začátku a na konci sezóny.
Odměnou je setkání a pokec s bandou stejných cvoků.

Hlavní je rozum účastníků, aby se nestalo to co před lety na vyjížďce pořádané za účasti motoplzeň, kdy došlo srážce regulovčíka s účastníkem + 3 těžká zranění.
Na každý pád projížďka hada motorek od obzoru k obzoru má také něco do sebe=tím pozitiva končí!
Je třeba ihned zapomenout na nějaké kouzlo užívání jízdy. Nutná obezřetnost - dávat pozor na předjíždějící trdla, kteří nedrží formaci a určené místo, regulovčíky, kteří potřebují rychle předjet dlouhou kolonu a spoléhají se na pozornost účastníků a někdy až příliš přeceňují kvalitu účastníků..., a snadno se v opojné koloně může přehlédnost protijedoucí vozidlo!

Projížďka s užitím si jízdy bývá dalece komornější = nejlepší jsou přibližně stejně dobří kamarádi na podobných motorkách s podobnou filozofií

(reakce na) .

1.10.2009 v 13:13 | Nahoru | #8
Franky> Souhlasím , ještě nutno dodat že kličkování mladých hochů na simsonech bylo spíš na otcovskou facku!

.

1.10.2009 v 13:31 | Nahoru | #9
No ja se zucastnil letos jenom jednou. Celkem mi to stacilo. Sice to vypada pekne, ale jizda hruza. Jsem se dostal prave za par tech simalistu a nic moc. Navic popojizdeni 20 po meste je dost napor. To nejde ani na 1 na neutral, takze jsem musel porad se spojkou a bolela mne pekelne ruka.Idelani pocet beru od trech tak do 5 mozna 7 motorek. Navic skutecne musi jezdit vsichni aspon podobny tempo (takze jezdim nejvic sam, protoze tak pomalu jak ja nejezdi nikdo ) Nadruhou stranu jsme tam potkal lidi, se kterejma jsem jezdil pred 5 rokama a od ty doby je nevidel.

.

1.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #10
Bolelo to ale bylo to fajn
bylo to pěkné akorád ta vyjížďka mohla být delší

(reakce na) .

1.10.2009 v 18:04 | Nahoru | #12
bezsta> Mohla, pokud by všichni dodržovali pravidla, takhle to spíš byla zkouška ostražitosti...

.

21.3.2011 v 10:51 | Nahoru | #13
Změna starého vlákna...
Když už je tu vzkříšení starého vlákna, asi by stálo za to říct, že informace a fotky se již spíš než na motopellmell objevjí na plzeňském jezdci Stránky motopellmell tak nějak živoří, ale fotky a videa z akcí konaných před rokem a více, tam jsou.
Béža> To jo, ale o prvomájové nikde ani slechu...že by to pellmellácí odpískali?

(reakce na) .

22.3.2011 v 15:27 | Nahoru | #16
rancher> No ono je to složitější. Kdysi to byla jedna parta a na původních stránkách motoplzen.com bylo živo, pak přišel rozkol a paralelně začalo fungovat motopellmell. No a teď původní tažný kádr pellmellu zažívá další krizi a původně kolektivní akce se stávají spíše dílem jednotlivců. No a pokud zrovna v úzkém kruhu přátel, kteří pomohou s organizací, není nikdo, kdo by to vyvěsil na net dva měsíce předem, vypadá to třeba, že se nic neděje.
Ještě na bále v Chotíkově to ale vypadalo, že májová bude, tak budeme věřit. Na schůzi jsem se nedostal už hodně dlouho, tak teď ani nevím, kdo ještě dochází a kdo už ne.

.

22.3.2011 v 21:42 | Nahoru | #17
Už před lety se do krásných ideí většiny nadšenců - mezi které se počítám - narazil klín v podobě vychcanosti "jednoho a pak několika" dalších!
Vyústilo to do té míry, že jsme my ostatní nadšenci čuměli jako tele na vrata. Totiž "jeden a několik" různě přebíralo různé dary a požitky od dalších nadšenců/podnikatelů(třeba i řezníka) a různě je proměňovali na požitky, ovšem opět "jednoho a několika", ač povaha určení byla pro lid motorkářský-plzeňský obecně.
A - že s jídlem roste chuť přišel nápad "jednoho", že proměnou motoplzen.com na občanské sdružení se stovkami členů může vyústit při omezení morálky v luxusní moto-život "jednoho a několika" .
Těm "několika" vzápětí došlo v jaké že to hře si sami určili hrát hlavní role a vycouvali. Neobešlo se to ovšem bez tvrdého vyměňování názorů, kdy my "ostatní nadšenci" jsme zírali co vše shnilé nám uniklo-co na sebe všechno vykecali a u části "několika" ´bych byl mnohem zaději, kdybych zůstal v nevědomosti !

Nakonec roztržení na motoplzen a motopellmell neprospělo ani jedněm. Motoplzen chtěl oživit "Prasor", ale Bohužel dopadl jak dopadl.
A rozkol v motopellmell dokázal opět ten "jeden" a ten samý.

Zrovna jsem o víkendu potkal Jeefrsona a tak jsem mu preventivně vynadal, že stránky nechává hynout a tím, že by se mělo něco dělat! Tak snad se domluvíme, že přenechá přístupy jinému nadšenci a ten to "rozbalí".

Nakonec = neměl by někdo čas a chuť se pověnovat??? Klidně nějaký student, který má trochu přehled, čas se věnovat - byť jezdí zadím třeba na pionýru???
Nás, co léta sepisujeme zážitky, deníky z cest atd. je mnoho a materiálu a zkušeností by se našlo dost?!!! S Jeefrssonem bych to domluvil a nakonec stránky bych zaplatil klidně sám-když by na to přišlo!

.

27.9.2011 v 19:07 | Nahoru | #19
Jeden kostlivec ze skříně....
Téma je zamknuto


TOPlist