Musí být na štítku vyraženy údaje stejnou raznicí a nebo ne?
Dnes jsem byl s kamarádem omrknout jednoho Horneta šestku vypadal ok,ale když jsem koukal na štítek tak tam dvě čísla byla vyražená úplně jinou raznicí než ostatní a tak se chci optat je to normální? Dělalo se to tak někdy? Dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek VIN koooooood-pomoc
2 reakcí na tento příspěvek VIN koooooood-pomoc
VIN *******
na číslo 9003020
místo hvězdiček dej to vinko a za chvíli ti dojde sms jestli bylo ukradeno
nevím jestli ti to pomůže nebo jak to funguje, ale vždy těch 10Kč obětuju
Bohužel nepíšete, o jaký rok výroby se jedná.
Tak alespoň zkusím poradit obecně.
Typový štítek obsahuje mimo jiné i VIN motocyklu.
Ve většině případů je prvních osm znaků je tištěno (barva) a posledních devět znaků je raženo. Font ražby je vždy u všech znaků totožný.
Doporučuji moto určitě nekupovat.
1 reakcí na tento příspěvek VIN koooooood-pomoc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIN koooooood-pomoc
t.ryba>pošli sms ve znění:
VIN *******
na číslo 9003020
místo hvězdiček dej to vinko a za chvíli ti dojde sms jestli bylo ukradeno
nevím jestli ti to pomůže nebo jak to funguje, ale vždy těch 10Kč obětuju
Není to spíš 20Kč?Cena za tyhle sms je podle posledního dvojčísla
1 reakcí na tento příspěvek VIN koooooood-pomoc
zavolej si tam a dej vědět.
Ctenar: 1100Virago: Typový štítek patří mezi základní identifikační prvky. Podružný opravdu není.
Typový štítek je součástka jako každá jiná, dá se normálně koupit jako náhradní díl a znovu natřískat podomácku. Hromada motorek z USA ho vůbec nemá už při prodeji a přesto se tady dají dovézt a přihlásit. Podstatné je číslo ražené přímo na rámu nebo karosérii.
Ctenar>1100Virago> Typový štítek patří mezi základní identifikační prvky. Podružný opravdu není.
podružný opravdu je, můžeš ho ztratit, nový si objednat a namlátit si tam údaje (samozřejmě musí být správné) sám...je to jen shromáždění podstatných čísel z mtoorky, nic víc, nic míň, na rámu může být klidně i nalepený a údaje do něj napsané fixem....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIN koooooood-pomoc
AJK.> Tohle se ti může stát u Jawky (mě osobně se to stalo, že mi kvuli prasácky vyraženýmu číslu na rámu nechtěli na evidenčce uznat 350/640tku z roku 1994)
Mám tu samou zkušenost.. Na orig. štítku na 640ce je kažá číslice s jiným sklonem, v jiné úrovni, vyražena jinou intenzitou, pokažde na STK brblají
Vždycky je ale dorazím tím, že sám bych si to narazil lépe..
Naposledy editováno 01.10.2009 13:03:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIN koooooood-pomoc
C.J.>Mám tu samou zkušenost.. Na orig. štítku na 640ce je kažá číslice s jiným sklonem, v jiné úrovni, vyražena jinou intenzitou, pokažde na STK brblají
Vždycky je ale dorazím tím, že sám bych si to narazil lépe..
Teď jsem tam byl na evidenčce s RRkem a když jeden z pánů nevěděl kde na ní najít číslo motoru a šel kolem jinej, tak nasraně poznamenal: "to je jednoduchý, motor vyndáme a on si ho tam pán pak sám zase nechá namontovat. Když má na takovou mašinu, bude mít i na tohle!" grrrr idioti
ale fór dobrej
U mě se jim štítek nelíbil vůbec a ačkoliv dost lidí tvrdilo, že jim prošla i uplně bez štítku, tak já sem si ho musel na základě fotek VTP a rámu znovu nechat vyrazit od Jawy i s papírem, že ho razili oni a že vše sedí (projev maximální buzerace) a pak jawina prošla už v poho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIN koooooood-pomoc
1100Virago>C.J.: V Jawě se to razilo ručně, podle toho to vypadá. Párkrát jsem cvičně zkoušel ručníma raznicema do starého karteru klepat číslo a fakt to není prdel. Odhadnout rovinu a rozestup a pak to zarazit jediným úderem chce hodně fortelu.
Na to existuje takový jednoduchý postup a pak seš schopnej ručně nabouchat čísla témeř stejně a skoro rovně Nabouchal jsem si na Jawku nový štítek, takže můžu dát foto abys viděl jak se to dá udělt relativně pěkně i když sem ses tím zrovna dvakrát nesral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIN koooooood-pomoc
1100Virago>Dingo: Štítek je brnkačka, ale zaoblený karter nebo krk řízení na rámu je horší. Ale určitá nedokonalost k tomu patří - já mám na Jawě 592 čísla původní a že by byla nějak precizní se říct nedá.
Krk řízení a apodobné zaoblené části nejsou žádný problém
Občas jsem si na různé kovové věci "psal" ručně razníkama a ne vždy šlo a rovné plochy, mám na to takový sofistikovaný postup, který tady nebudu zveřejňovat.
(čórkama a podobnýma levárnama se nazbývám, takže neznám popstup jak to tihle šmejdi dělají ani sem to nikde na netu nenašel abych se něco dozvěděl)