no nebudu tady psát takové moudra, jako že to netáhne, nebo tak, nebojte
prostě jsem zvyklý na svých 50 koní, širší řidítka, vzpřímený posez, takže jasně že první pocity jsou takové, že je to nezvyk, člověk sedí nahlý dopředu, řidítka jsou o dost uzší a "sklopené", spojka zabírá ostřeji.
Měl jsem ale pocit, že jsem méně nahlý dopředu, než na VFR800, kterou mi ůjčil jiný kamarád, ale prý tomu tak není, prý se mi to jen zdálo (no musel bych je projet hned po sobě).
Jinak včera začalo bohužel poprchávat, cesty začaly být mokré, takže jsem se projel hodně opatrně. Řeknu to rovnou, ručičky byly skoro pořád tam někde vlevo hluboko dole
asi dvě auta jsem předjížděl, tak to jsem trochu zrychlil, ale stejně to bylo pořád někde ve spodní čtvrtině otáček.
mám ale slíbeno, že se můžu projet jindy, tak pak napíšu více
(pokud to nepoložím )
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem se svezl na Hayabuse
6 reakcí na tento příspěvek Tak jsem se svezl na Hayabuse
a od kdy tu člověk nemůže napsat něco "jen tak"?
(vedle těch x diskusí o ničem....)
jel jsem jen kousek asi 10km, přes dva kopečky, takže stoupání, klesání, samé zatáčky, skoro pořád obec nebo město, do toho mrholení a vypadalo to že začne pršet, takže zatím nic, až se na tom projedu více, tak hodím do prvního příspěvku edit a dopíšu co a jak.
Ale pokud chcete nějaký závěr, tak jeden zkusím, když jsem jel, tak teřbva pocitově přes město 50 (myslím pocitově dle svých zvyků), mrknu na tachoš a tam 80. Zkusil jsem jet tedy skoro podle předpisů, tj. kolem 50 a řeknu to rovnou, nuda.
Napadlo mě - "čím výkonější mašina, tím větší nuda"
(při normálních rychlostech).
A nebo - "rychlá mašina přinutí každého jezdit rychle (skoro každého)"
nebo "stojí to hrozně hodně sil a sebeovládání, nejet na ni rychle"
a podobně...
Takže ještě že mám svých 50 koní, to si užiju víc
nemusíte se mnou souhlasit
(na rovinu - ani s tím nepočítám )
Naposledy editováno 30.09.2009 10:54:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
no to jen kdyby...
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem se svezl na Hayabuse
Naposledy editováno 30.09.2009 11:33:21
Mr.Želva - jasně že ne
Kousek - prdel si dělej z toho slona
nedojed - v podstatě to tak ale je ale z jiného pohledu. Jasně že jede, táhne ve všech otáčkách, dobře se ovládá, atd. je to dobrá motorka (pro řadu lidí nejlepší), atd. o tom žádná, to beru.
Jen prostě abych měl nějaký dobrý pocit z jízdy, tak mi na mé 50-koňové mašině stačí jet okrsku se zatáčkami klidně 70-100 a na Buse když jedu stejnou rychlostí, tak mi to přijde že se musím hlídat, abych tak pomalu vůbec jel a že mě ta pomalá jízda nudí. Byť je to stejně rychle.
2stroke - super, jeden člověk pochopil, jak jsem to myslel. Díky
Natsu - myslel jsem to jinak. Stejná trasa, jednou se projedu na své 50 koňové mašině a podruhé na Buse. Na své jedu třeba 80-100, vytočím motor (třeba od 3 do 5 tisíc ot.), užívám si krouťáku. Když pak bych to samé jel na Buse a hlídal abych jel stejnou rychlostí, 80-100, tak mi to přijde, že je to najednou hrozná nuda, vnímání rychlosti je jako bych jel 50, řadit netřeba, a tak...
Naposledy editováno 30.09.2009 11:40:32
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
Mr.Želva>Roman2bk> kdyby ses pro ni rozhodl, tak zrovna prodávám...
no to jen kdyby...
Saša mě povídal, že tu tvojí krásku někde viděl...že je na prodej...
škoda, ale klubu "přátel dobré pohody doufám zůstaneš"....to by byla škoda...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
Roman2bk>jasně, ..................
Ale pokud chcete nějaký závěr, tak jeden zkusím, když jsem jel, tak teřbva pocitově přes město 50 (myslím pocitově dle svých zvyků), mrknu na tachoš a tam 80. Zkusil jsem jet tedy skoro podle předpisů, tj. kolem 50 a řeknu to rovnou, nuda.
Napadlo mě - "čím výkonější mašina, tím větší nuda"
(při normálních rychlostech).
..................... )
jo tak to s tebou kupodivu musím souhlasit
já letos měl měsíc na testování ZX-10R, po 800 km jsme se docela skamarádili ale nedá se na tom jezdit pomalu, to nevíš co s plynem, nuda jak prase, ale až se ti to v nějakých 140 km/h zvedá nad 10tis/min na zadní, to je potom sranda já se tomu vážně musel smát je to super! ale na zabití byl jsem rád, že jsem to v pořádku vrátil a vznik závislosti nebyl ještě tak silný.
Roman2bk>Zkusil jsem jet tedy skoro podle předpisů, tj. kolem 50 a řeknu to rovnou, nuda.
Napadlo mě - "čím výkonější mašina, tím větší nuda"
(při normálních rychlostech).
A nebo - "rychlá mašina přinutí každého jezdit rychle (skoro každého)"
nebo "stojí to hrozně hodně sil a sebeovládání, nejet na ni rychle"
a podobně...
Takže ještě že mám svých 50 koní, to si užiju víc
nemusíte se mnou souhlasit
(na rovinu - ani s tím nepočítám )
Ano, ano, ano ! O tom jsem už psal mockrát a všichni mě mají za blázna, ale já to cítím úplně stejně. Na co motorku nad litr?
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem se svezl na Hayabuse
Petr-RSV>Roman2bk + Peacemaker - s těmi rychlostmi 100% souhlasím, o to horší je to na sportovním litrovém dvouválci, protože nízký rozsah použitelných otáček nutí člověka pořád řadit a držet motor v točkách (a podle toho pak ta jízda vypadá). Jako bonus se k tomu přičte váha na rukou, tzn. že teprve kolem rychlosti 130 kmh a víc se může člověk trochu opřít o vítr a odlehčit zápěstí. No a jsme u toho, proč na zmrzlinách všichni lítají jak magoři. Párkrát jsem si zkusil jet předpisově (s kámošem, co jel na chopperu) a fakt to nejde. Proto už osobně nemůžu mít supersport na jízdu po silnici (leda okruh).
Tak na toto musím reagovat - zkušeností dalšího kamaráda. Má 2 motorky, SV1000 a Hayabusu. Zezačátku ho Hayabusa nadchla, jak jede, i si pochvaloval že i na cestování je lepší (lepší ochrana proti větru, dešti a menší spotřeba), ALE.... kdyby měl jednu prodat, tak prodá Busu. Proč? Říkal něco v tom smyslu, že ho jízda na Buse začala nudit.... prostě jede to tak dobře a má to tak dobré jízdní vlastnosti, že už je to nuda, že už to není o emocích.
Naproti tomu SV1000 je úplně někde jinde (kdo na ni jel, chápe).
Ještě jednou opakuji, je to jeho názor, coby majitele obou dvou motorek.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
PavelGT a C.J. - další co souhlasí
Petr-RSV - jo, s většinou souhlas,
jen s tím řazením to vidím trošku jinak - pokud porovnám SV1000 a Busu, tak právě že to občasné přeřazení na SV1000 (a vytočení motoru) dělá jízdu na tom SV zábavnější (tedy nejen to, hlavně ten krouťák co to má odspodu )
yeuop - no možná je to tím, že jsem nechtěl vyvolat konflikt a taky že málo kdy něčím pohrdám....
Naposledy editováno 30.09.2009 14:25:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem se svezl na Hayabuse
Však jo - mě taky to častější řazení nedělá problém. Chyba byla spíš v tom, že motorka dovede jet jen agresivně - nemá ráda podtáčení, takže neexistuje (jako na čtyřválci) kopnout šestku a jen se tak ploužit lehce nad volnoběhem. Na SV 1000 jsem nejel, ale moje RSV se sériovým převodem mělo ideální cestovní rychlost na šestku 6000 otáček a lehce přes 160 km/h. Když jsem jel míň, tak šlo cítit, že je ta šestka už lehce podtočená a motorka chce víc toček. Jen tím chci říct, že na některých motorkách opravdu pomalu jet nejde. Spousta lidí na fóru píše, jak se na dvouválci nemusí řadit, že to má krouťák jak prase atd... Moje zkušenost je taková, že řadím jak na stopětadvacítce a i na RSV v některých situacích podřazuju o dva kvalty, aby to pořádně jelo.